abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81576882
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 07:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jongens! Het is volbracht!
[..]
'Zij verliet de echtelijke woning in Bosch en Duin en trok in bij haar stylist.'
Waarvoor heeft zij een stylist nodig? Komt ze zoveel op tv dan? Of heeft ze het zo druk met haar dieet dat ze geen tijd meer heeft om te shoppen?
quote:
John liet weten de komende tijd deels te besteden met en deels zonder elkaar.
hij mocht nog wel even de beest uithangen op het eiland zie ik
quote:
„Marco Borsato heeft zich als een soort vredesrechter met veel van de gesprekken bemoeid”, weet de ingewijde.

*proest* het woord 'vredesrechter' zorgde voor een lachsalvo hier en tja Marco weet schijnbaar hoe je moet handelen bij vreemdgaan, ervaring Marco????
pi_81579749
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 07:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jongens! Het is volbracht!

Ik ben toch teleurgesteld
Don't you love her madly?
  Moderator / Miss SHO dinsdag 18 mei 2010 @ 15:57:46 #78
22592 crew  Ole
pi_81582123
Ik wacht nog op het boek van de minnares!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_81582364
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Na 2 hele weken al? Nou, nou, dat zal me sneltherapie geweest zijn

Nou hè

En wat ik me ook afvraag, zou John vanaf nu wel elke avond thuis komen eten of is het wachten op het volgende slippertje?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:11:27 #80
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_81582656
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nou hè

En wat ik me ook afvraag, zou John vanaf nu wel elke avond thuis komen eten of is het wachten op het volgende slippertje?
Als je elke avond aan de zaadjes moet dan zou ik ook niet thuis komen eten
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:13:29 #81
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_81584879
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 10:43 schreef Ripley het volgende:
Marco schijnt het ook niet altijd even nauw te nemen, dus die begrijpt john wel
Daar heb ik nou nog nooit van gehoord, van een dergelijke roddel. Marco vreemdgegaan? Dat lijkt me echt de familyman zelve. En dan écht.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:24:45 #82
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_81585317
Nee, dat geloof ik niet dat Marco vreemd gaat. Ze vormen een leuk gezin.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:25:45 #83
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81585355
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:35:59 #84
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81585718
quote:
Ik heb het helemaal uitgekeken maar
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:39:09 #85
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_81585831
quote:
Ik heb het helemaal bekeken maar ik weet niet wat je bedoelt?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:39:37 #86
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81585848
Het is een foklinkje, misschien niet up to date. Het nieuwsartikeltje vand e FP dan maar?

Deed Marco Borsato stoer voor de camera's van het BNN-programma Spuiten & Slikken of viel hij keihard door de mand, dat is de vraag die Nederland in het algemeen en Leontien Borsato in het bijzonder zich afvraagt. Dennis Storm van BNN was aanwezig op de rode loper van de première van Zomerhitte en wilde van de BN'ers weten waar en wanneer ze voor het laatst hete seks hadden,

De zanger met Italiaans bloed antwoordde op de vraag dat het vorige week was en op de meegebrachte wereldkaart wees hij met een pijlte Kaapstad aan in Zuid-Afrika. Over de details zei hij: 'Dat horen jullie misschien nog wel een keer.' Even later kwam Leontien, Marco's vrouw, aangelopen en antwoordde op de vraag dat het zeker niet Afrika was. "Ik ben daar helemaal niet geweest vorige week, ik weet niet wat dat pijltje daar doet", aldus Leontien. De BNN-presentator onthulde daarop dat haar man Afrika had aangewezen als de laatste plek waar hij hete seks had gehad. Of de zanger inmiddels thuis heeft uitgelegd wat hij eigenlijk bedoelde of dat het een grap was, is niet bekend.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:41:18 #87
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81585921
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:39 schreef Ripley het volgende:
Het is een foklinkje, misschien niet up to date. Het nieuwsartikeltje vand e FP dan maar?

Deed Marco Borsato stoer voor de camera's van het BNN-programma Spuiten & Slikken of viel hij keihard door de mand, dat is de vraag die Nederland in het algemeen en Leontien Borsato in het bijzonder zich afvraagt. Dennis Storm van BNN was aanwezig op de rode loper van de première van Zomerhitte en wilde van de BN'ers weten waar en wanneer ze voor het laatst hete seks hadden,

De zanger met Italiaans bloed antwoordde op de vraag dat het vorige week was en op de meegebrachte wereldkaart wees hij met een pijlte Kaapstad aan in Zuid-Afrika. Over de details zei hij: 'Dat horen jullie misschien nog wel een keer.' Even later kwam Leontien, Marco's vrouw, aangelopen en antwoordde op de vraag dat het zeker niet Afrika was. "Ik ben daar helemaal niet geweest vorige week, ik weet niet wat dat pijltje daar doet", aldus Leontien. De BNN-presentator onthulde daarop dat haar man Afrika had aangewezen als de laatste plek waar hij hete seks had gehad. Of de zanger inmiddels thuis heeft uitgelegd wat hij eigenlijk bedoelde of dat het een grap was, is niet bekend.
Of dat fragment ken ik wel ja!

(Het linkje gaat daar niet naartoe.)
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:41:28 #88
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_81585931
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:39 schreef Ripley het volgende:

Ik neem aan dat hij gewoon een scene met een actrice bedoelde... alsof hij dat zo zou bekennen "dat horen jullie nog wel een keer"
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:42:20 #89
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81585963
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:41 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Ik neem aan dat hij gewoon een scene met een actrice bedoelde... alsof hij dat zo zou bekennen "dat horen jullie nog wel een keer"
Dat was het excuus ja. Ik weet niet of ik dat geloof eigenlijk
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:43:32 #90
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81586005
Ik zla de roddel eens nachecken, ik weet nog wel van wie ik 'm heb gehoord geloof ik
pi_81586961
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:41 schreef Duderella het volgende:
Of dat fragment ken ik wel ja!
(Het linkje gaat daar niet naartoe.)
Ja, ken dat fragment ook wel ja, hylarisch was dat. Maar dat was niet zozeer een verdekt bewijs over vreemdgaan, maar de vraag ging over waar Marco ooit de beste sex ever had. Ik heb niet gehoord dat het vorige week zou zijn geweest. Marco wees Afrika aan, waar Leo nooit geweest was. Leo ging dus sowieso behoorlijk af. Kan dus ook zo zijn dat ie tijdens zijn huwelijk met haar nooit meer goede sex heeft gehad. (Of blonddomme Leo wist niet welk land er was aangeprikt...kan ook natuurlijk)

Wat wel zo was, was dat ie met de een-of-andere awarduitreiking heeeel intiem met een blonde dame stond te "praten", en toen de presentator zei (Giel Beelen volgens mij) "Aah, HIER is Marco, Marco geschrokken omkeek in de camera die alles gefilm had. (dat was niet veel, maar dat wist Marco nog niet natuurlijk, hehehe.) De dame in kwestie wende het hoofd snel af en stoof weg. Marco liep ROOOOOOOD aan... (jammer dat ie niet nog even snel z'n mondhoeken op camera afveegde ofzo, haha)

Trouwens, DIT vind ik pas triest:
Zij verliet de echtelijke woning in Bosch en Duin en trok in bij haar stylist.

Wat heb je dan voor een leven zeg? Geen vrienden ofzo? Het feit dat je een stylist nodig hebt is 1 ding, maar er ook nog bij intrekken als je vent vreemd is gegaan.... Kansloos. Zit je de na je halve breuk continu op de lip van zo'n relnicht die je de hele dag aan het duidelijk maken is dat je zelf OOK maar eens lekker van bil moet gaan!!

Al vind ik dat Viv dat ook maar eens lekker buiten de deur moet doen. Geeft gelijkstemmigheid.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:09:40 #92
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81587022
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:43 schreef Ripley het volgende:
Ik zla de roddel eens nachecken, ik weet nog wel van wie ik 'm heb gehoord geloof ik
Graag!

Die Borsato is te mooi ( ) om waar te zijn.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:11:30 #93
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81587085
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:08 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Al vind ik dat Viv dat ook maar eens lekker buiten de deur moet doen. Geeft gelijkstemmigheid.
Als Viv ook maar buiten de deur kómt (*whehehe), wordt ze door een zuchtje wind gevangen en op het garagedak geworpen.
Ze kijkt wel uit.
pi_81587128
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:11 schreef Duderella het volgende:

[..]

Als Viv ook maar buiten de deur kómt (*whehehe), wordt ze door een zuchtje wind gevangen en op het garagedak geworpen.
Ze kijkt wel uit.
Hehe, metalen neuzen in de schoenen houdt haar wel aan de grond. (wegen zwaarder dan zij, dus)
pi_81588705
quote:

[..]

Wat heb je dan voor een leven zeg? Geen vrienden ofzo? Het feit dat je een stylist nodig hebt is 1 ding, maar er ook nog bij intrekken als je vent vreemd is gegaan.... Kansloos. Zit je de na je halve breuk continu op de lip van zo'n relnicht die je de hele dag aan het duidelijk maken is dat je zelf OOK maar eens lekker van bil moet gaan!!

Stylisten zijn nichten. Nichten zijn warme baden voor sippe vrouwen, dat weet een ieder.

Plus dat iemand je stylist is wil niet zeggen dat het niet OOK een vriend kan zijn.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_81588896
quote:

[..]

Ja, ken dat fragment ook wel ja, hylarisch was dat. Maar dat was niet zozeer een verdekt bewijs over vreemdgaan, maar de vraag ging over waar Marco ooit de beste sex ever had. Ik heb niet gehoord dat het vorige week zou zijn geweest. Marco wees Afrika aan, waar Leo nooit geweest was. Leo ging dus sowieso behoorlijk af. Kan dus ook zo zijn dat ie tijdens zijn huwelijk met haar nooit meer goede sex heeft gehad. (Of blonddomme Leo wist niet welk land er was aangeprikt...kan ook natuurlijk)

Wat wel zo was, was dat ie met de een-of-andere awarduitreiking heeeel intiem met een blonde dame stond te "praten", en toen de presentator zei (Giel Beelen volgens mij) "Aah, HIER is Marco, Marco geschrokken omkeek in de camera die alles gefilm had. (dat was niet veel, maar dat wist Marco nog niet natuurlijk, hehehe.) De dame in kwestie wende het hoofd snel af en stoof weg. Marco liep ROOOOOOOD aan... (jammer dat ie niet nog even snel z'n mondhoeken op camera afveegde ofzo, haha)

Dat was de vrouw van Dinand Woesthoff, die blonde, dus daar ging hij niet mee vreemd (of hij moet het onder de neus van Dinand doen..)
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:53:30 #97
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_81588906
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:39 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

Waarvoor heeft zij een stylist nodig? Komt ze zoveel op tv dan? Of heeft ze het zo druk met haar dieet dat ze geen tijd meer heeft om te shoppen?

Dat hele intrekken bij de stylist heeft ze van Gooische Vrouwen afgekeken. Dat deed Cheryl ook toen Martin een klein onwelriekend plasje buiten de echtelijke pot deed.

Ik denk dat Viv denkt dat GV een documentaire was.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderella op 18-05-2010 19:08:59 ]
  dinsdag 18 mei 2010 @ 19:00:10 #98
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_81589160
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:11 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ze kijkt wel uit.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  Moderator / Miss SHO dinsdag 18 mei 2010 @ 19:03:32 #99
22592 crew  Ole
pi_81589306
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:53 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

Dat was de vrouw van Dinand Woesthoff, die blonde, dus daar ging hij niet mee vreemd (of hij moet het onder de neus van Dinand doen..)
Marco 'feliciteerde'haar met iets..

even dat Fok-topic zoeken
  Moderator / Miss SHO dinsdag 18 mei 2010 @ 19:08:17 #100
22592 crew  Ole
pi_81589514
''oud' berichtje van de FP
quote:
Borsato had hete seks in Afrika zonder Leontien
- door Stefan (SunChaser) op 25-03-2008 @ 00:54

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')