Preciesquote:Op donderdag 17 december 2015 10:39 schreef Leandra het volgende:
Als je dan toch zo nodig grapjes over je relatie wilt maken dan kun je dat veel beter ten koste van jezelf doen....
Helemaal geen FB hebben voorkomt wel een hoop van dat soort shit trouwens
Nee idd, op het moment dat ik zo'n Flintstone plaatje zou twitteren hoop ik toch echt dat mijn man me ontvolgt en een scheiding aanvraagt (of me onder curatele laat stellen).quote:Op donderdag 17 december 2015 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Precieszelfspot, prima, maar dit soort crap, srsly
QFT.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:41 schreef James_R het volgende:
No offence, maar het zijn doorgaans wel mensen met een bepaald IQ die dit doen.
Bij stelletjes die enigszins een degelijke opleiding / baan hebben, ben ik dit soort crap nog nooit tegen gekomen.
quote:Op donderdag 17 december 2015 10:39 schreef leeell het volgende:
Aangeleerde genderrollen en seksisme.
Nah, ik denk dat de tijdsgeest niet doorslaggevend is, volgens mij zijn het echt types die niet doorhebben dat ze hun partner daarmee gigantisch voor schut zetten.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
IQ, IQ, misschien ook van een bepaalde tijdsgeest? Heb wat oudere familieleden die dit soort dingen ' grappig ' vinden, al werd bovenstaand plaatje gepost door een sportinstructrice die grofweg 5 jaar ouder is dan dat ik ben...
Ik snap gewoon niet waarom dit zogenaamd grappig moet zijn#gebrekaaninlevingsvermogen #gelukkigmaar #hashtag
Als degene die het post lesbisch is zeker.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:46 schreef Lienekien het volgende:
Je moet het vooral niet te serieus nemen.
Die onderste zou nog wel kunnen doorgaan voor zelfspot, trouwens.
quote:
Ehm, nee.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als degene die het post lesbisch is zeker.
Het past wat mij betreft een beetje in het straatje van mensen die graag willen aangeven dat ze 'lekker gek' zijn.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
IQ, IQ, misschien ook van een bepaalde tijdsgeest? Heb wat oudere familieleden die dit soort dingen ' grappig ' vinden, al werd bovenstaand plaatje gepost door een sportinstructrice die grofweg 5 jaar ouder is dan dat ik ben...
Ik snap gewoon niet waarom dit zogenaamd grappig moet zijn#gebrekaaninlevingsvermogen #gelukkigmaar #hashtag
Nodig gevonden worden/willen zijn en niet alleen in de keuken, want oh wee als de wereld je helemaal niet zo nodig blijkt te hebben als je zelf denkt of liever gezegd hoopt. Beter laat je andere mensen dan ook niet zo een kolderiek idee op na houden, dus dan maar op humoristische wijze mensen subtiel wijzen op je noodzaak enzo..quote:Op donderdag 17 december 2015 10:42 schreef imikethat het volgende:
Ze moeten toch iets te doen hebben in die keuken
Die partner vind volgens mij alles prima, zolang ie maar lekker om half 6 zijn prakkie krijgt en op zondag de kantine in mag.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
M'n handen jeuken als ik 't voorbij zie komen om te zeggen 'en wat vindt je partner hiervan?'ofzo. Maar ik laat 't maar en ontvolg ze
Ik ben er nog niet over uit of dit nu anti-man, anti-vrouw of anti-huwelijk is. Of alles.quote:
Oh nee!quote:Op donderdag 17 december 2015 10:55 schreef SpecialK het volgende:
Mijn moeder en haar nieuwe man hebben recentelijk een "Vrouwen bepalen en mannen balen" bord opgehangen bij de deur.
Iedere keer als ik 'm weer zie rollen mijn ogen weer tot ver richting mijn achterhoofd. Ik zal eens vragen wiens idee dat was.
In dit huis ...quote:Op donderdag 17 december 2015 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
Oh nee!
Hebben ze verder ook een kek Leen Bakker huis met ' LIVE LOVE LAUGH ' en ' HOME ' overal?
hoe.. hoe wist jij dit? HEKS? BEN JIJ EEN KRUIDENVROUWTJE???quote:Op donderdag 17 december 2015 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh nee!
Hebben ze verder ook een kek Leen Bakker huis met ' LIVE LOVE LAUGH ' en ' HOME ' overal?
Misschien bedoelt ze met "adult supervision" wel iets anders.quote:
Je man vragen of hij deze muursticker even op de muur wil plakken, en dat hij het dan nog doet ookquote:Op donderdag 17 december 2015 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
In dit huis ...
Wat een kotshype.
OMG Jochem van de afdeling debiteurenbeheer die zo'n kaartje print en op je bureau zet als je jarig bentquote:Op donderdag 17 december 2015 10:53 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Die partner vind volgens mij alles prima, zolang ie maar lekker om half 6 zijn prakkie krijgt en op zondag de kantine in mag.
Verder zijn het ook vaak van die mannen die dan naar elkaar van de verjaardagskaarten sturen via Facebook met een stel tieten erop en bier ofzo, dat is ook heel erg treurig.
En in de hal plankjes van steigerhout met kaarsjes en plastic bloemen van de actionquote:Op donderdag 17 december 2015 11:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je man vragen of hij deze muursticker even op de muur wil plakken, en dat hij het dan nog doet ook
[ afbeelding ]
Opdat wij niet vergeten in liefde ende harmonie te leven!quote:Op donderdag 17 december 2015 11:05 schreef Leandra het volgende:
Je man vragen of hij deze muursticker even op de muur wil plakken, en dat hij het dan nog doet ook
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:07 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
OMG Jochem van de afdeling debiteurenbeheer die zo'n kaartje print en op je bureau zet als je jarig bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort shit.![]()
![]()
![]()
![]()
Sterf, met je plaatjes. Echt.
Vroeger was de vrouw de controlerende macht in het huis. Het was bijvoorbeeld de verantwoordelijk van de vrouw om het huishouden op rails te houden en de status van het huishouden hoog te houden. (Nu is dit nog steeds zo, maar wel minder.)quote:Op donderdag 17 december 2015 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
Dat.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:39 schreef leeell het volgende:
Aangeleerde genderrollen en seksisme.
Dat kind leert tenminste wat.... namelijk hoe met een cross cable de router te configureren.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:12 schreef Leandra het volgende:
Oh, terwijl ik die tenenkrommende regels zocht, kwam ik een puberbord tegen, en vervolgens deze.....
[ afbeelding ]
die kan ik dan wel weer waarderen
Whut?quote:Op donderdag 17 december 2015 11:21 schreef jogy het volgende:
Omdat plaatjes met 'in onze relatie doen we dezelfde shit als in alle andere relaties' geen speciaal gevoel geeft. En ze toch iets van een diepzinnig aandoende realisatie aan willen geven, alleen jammer dat het dan niet veel dieper gaat dan een voetenbad waar ze dan ook regelmatig in zit om haar kloven te verminderen. En dan gooit die vent er shit als dit op zijn facebook om het af te maken.
[ afbeelding ]
Je houdt de status van je huishouden niet hoog door je man neer te zetten als een kleuter.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Vroeger was de vrouw de controlerende macht in het huis. Het was bijvoorbeeld de verantwoordelijk van de vrouw om het huishouden op rails te houden en de status van het huishouden hoog te houden. (Nu is dit nog steeds zo, maar wel minder.)
Dus het stamt uit andere tijden.
dat het kutplaatjes zijn en verboden moeten worden op het internet.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je houdt de status van je huishouden niet hoog door je man neer te zetten als een kleuter.
Ken er zat die dat wel degelijk menen hoor. Naar huis haasten om de ovenschotel op tijd in de oven te doen, want stel je voor dat papabeer of je puberkind dat zelf eens moesten doen. Kleding blijven klaarleggen voor je volwassen vent, want wat hij zelf uitkiest kan echt niet hoor hihi en echt legio's voorbeelden die gewoon herhaald blijven worden.. Without me he/they would be lost en dan miepen over hoe druk ze wel niet zijn..quote:Op donderdag 17 december 2015 11:00 schreef Fera het volgende:
Het is tenenkrommend. Maar ik denk niet dat de pittige Ria's het serieus menen. Gewoon lekker gek.
En/of lui met een totáál uitgebluste relatie, een 'relatie omdat het moet'.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:49 schreef James_R het volgende:
Gewoon lui met een bord voor hun kop...
Omdat ze graag 'nodig' zijn. Het heeft meer met zichzelf te maken dan iets voor een ander doen.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ken er zat die dat wel degelijk menen hoor. Naar huis haasten om de ovenschotel op tijd in de oven te doen, want stel je voor dat papabeer of je puberkind dat zelf eens moesten doen. Kleding blijven klaarleggen voor je volwassen vent, want wat hij zelf uitkiest kan echt niet hoor hihi en echt legio's voorbeelden die gewoon herhaald blijven worden.. Without me he/they would be lost en dan miepen over hoe druk ze wel niet zijn..
Natuurlijk wel, want op wie draait dat huishouden? Precies..quote:Op donderdag 17 december 2015 11:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je houdt de status van je huishouden niet hoog door je man neer te zetten als een kleuter.
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:27 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Omdat ze graag 'nodig' zijn. Het heeft meer met zichzelf te maken dan iets voor een ander doen.
quote:Op donderdag 17 december 2015 10:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nodig gevonden worden/willen zijn en niet alleen in de keuken, want oh wee als de wereld je helemaal niet zo nodig blijkt te hebben als je zelf denkt of liever gezegd hoopt. Beter laat je andere mensen dan ook niet zo een kolderiek idee op na houden, dus dan maar op humoristische wijze mensen subtiel wijzen op je noodzaak enzo..
Het is maar waar je je druk om maakt.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ken er zat die dat wel degelijk menen hoor. Naar huis haasten om de ovenschotel op tijd in de oven te doen, want stel je voor dat papabeer of je puberkind dat zelf eens moesten doen. Kleding blijven klaarleggen voor je volwassen vent, want wat hij zelf uitkiest kan echt niet hoor hihi en echt legio's voorbeelden die gewoon herhaald blijven worden.. Without me he/they would be lost en dan miepen over hoe druk ze wel niet zijn..
Als je een ouderwetsch huishouden hebt waar de man de kost verdient (en de vrouw hem klaarmaakt), dan win je er niets bij je man als kleuter neer te zetten, sterker nog; je beperkt zijn kansen de kost nog beter te verdienen alleen maar.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, want op wie draait dat huishouden? Precies..
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:30 schreef Leandra het volgende:
Achter iedere sterke man staat een nog sterkere vrouw,
Dat lijkt me toch wel het minste wat ze terug kan doen hèquote:Op donderdag 17 december 2015 11:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je een ouderwetsch huishouden hebt waar de man de kost verdient (en de vrouw hem klaarmaakt), dan win je er niets bij je man als kleuter neer te zetten, sterker nog; je beperkt zijn kansen de kost nog beter te verdienen alleen maar.
Gekkie, het gaat toch helemaal niet om de sterkte van de man..quote:Achter iedere sterke man staat een nog sterkere vrouw, maar die nog sterkere vrouw zal hem nooit neerzetten als een kleuter (zelfs niet als ze hem soms een kleuter vindt).
Flikker op met je seksistische onzin man.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Achter iedere sterke man staat een nog sterkere vrouw
Dit. En door het er met zoveel mogelijk biggen in dat zelfde schuitje over te hebben ga je je vanzelf zekerder voelen over je kutleven en je dikke lijf.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Dat soort vrouwen hebben vaak een negatief zelfbeeld.
Hahahaha. Laat mensen lekker blij zijn met een minder leuk leven (in jouw ogen) en een dikker lijf. Alleen maar goed voor ze.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. En door het er met zoveel mogelijk biggen in dat zelfde schuitje over te hebben ga je je vanzelf zekerder voelen over je kutleven en je dikke lijf.
Dat doe ik toch ook? maar ik mag er wel een mening over hebben toch, dikkie?quote:Op donderdag 17 december 2015 11:45 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Hahahaha. Laat mensen lekker blij zijn met een minder leuk leven (in jouw ogen) en een dikker lijf. Alleen maar goed voor ze.
Achter iedere sterke man staat een nog sterkere vrouw,
Nee. Achter elke kerel met een duim in zijn nek staat een vrouw.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:42 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Het is zo. Vrouwen zijn uiteraard veel sterker.
http://metjeleenbakkerhuis.tumblr.com/quote:Op donderdag 17 december 2015 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh nee!
[..]
Achter iedere sterke man staat een nog sterkere vrouw, maar die nog sterkere vrouw zal hem nooit neerzetten als een kleuter (zelfs niet als ze hem soms een kleuter vindt).
Waarom noem je mij dikkie? Je bent zelf een dikkie.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook? maar ik mag er wel een mening over hebben toch, dikkie?
Nou en heb je iets tegen dikke mensen ofzo racist!quote:Op donderdag 17 december 2015 12:10 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Waarom noem je mij dikkie? Je bent zelf een dikkie.
Treurig? Ik zie ook wel dat vrouwen van die 6 pack plaatjes sturen voor de verjaardagen. Overigens sterft het in dit topic van irritante dogma's zeg. Jezus man.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:53 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Die partner vind volgens mij alles prima, zolang ie maar lekker om half 6 zijn prakkie krijgt en op zondag de kantine in mag.
Verder zijn het ook vaak van die mannen die dan naar elkaar van de verjaardagskaarten sturen via Facebook met een stel tieten erop en bier ofzo, dat is ook heel erg treurig.
Dat is ook treurig ja.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Treurig? Ik zie ook wel dat vrouwen van die 6 pack plaatjes sturen voor de verjaardagen. Overigens sterft het in dit topic van irritante dogma's zeg. Jezus man.
Gelukkig ken ik zulke mensen niet. :$quote:Op donderdag 17 december 2015 11:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Eens. Maar dat is net zo treurig als sletjes die iedere 10 minuten een "diepgaande" Engelse quote over hun leven posten.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:13 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Dat is ook treurig ja.
Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat alle plaatjes op Facebook gewoon treurig zijn.
Misschien ook een beetje de leeftijd, nog niet voorbij de dertig toch? Word ik daarna wel jaloers als je nog hetzelfde kan zeggenquote:Op donderdag 17 december 2015 12:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik zulke mensen niet. :$
Applaus! Staande ov(ul)atie!quote:Op donderdag 17 december 2015 11:53 schreef Cracka-ass het volgende:
Sterke kerels hebben geen vrouw nodig (en dus een lekker wijf) of een zelfstandige vrouw zonder psychische stoornissen.
Klopt. Maar ik heb wel op plekken gewerkt waar veel vrouwen van middelbare leeftijd werken. Winkels, verzorgingstehuis. En ze lullen veel tijdens koffietijd, maar dat heb ik eigenlijk nog niet gehoord.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Misschien ook een beetje de leeftijd, nog niet voorbij de dertig toch? Word ik daarna wel jaloers als je nog hetzelfde kan zeggen
QFT.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:53 schreef Cracka-ass het volgende:
Sterke kerels hebben geen vrouw nodig (en dus een lekker wijf) of een zelfstandige vrouw zonder psychische stoornissen.
Niet begrijpen dat dat bij het ouderwetsche beeld van de huisvrouw en de succesvolle werkende man hoordequote:Op donderdag 17 december 2015 11:37 schreef leeell het volgende:
[..]
Flikker op met je seksistische onzin man.
Tja, je moest de vrouwen toch nog enige vorm van eigenwaarde meegeven als ze de hele dag alleen maar op het honk zaten te wachten tot de man thuis kwam.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet begrijpen dat dat bij het ouderwetsche beeld van de huisvrouw en de succesvolle werkende man hoorde
quote:Op donderdag 17 december 2015 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh nee!
van die "in dit huis" spreukenquote:Op donderdag 17 december 2015 14:05 schreef N.icka het volgende:
Ik vind ze juist heel erg leuk die plaatjes. Heb ook in mijn huis van die bordjes met teksten. Ik vind dat knus
quote:Op donderdag 17 december 2015 10:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nodig gevonden worden/willen zijn en niet alleen in de keuken, want oh wee als de wereld je helemaal niet zo nodig blijkt te hebben als je zelf denkt of liever gezegd hoopt. Beter laat je andere mensen dan ook niet zo een kolderiek idee op na houden, dus dan maar op humoristische wijze mensen subtiel wijzen op je noodzaak enzo..
Jouw beschrijvingen zijn echt spot on.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
GAT-VER-DAM-MEquote:Op donderdag 17 december 2015 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh nee!
Herkenbaarquote:
THEA?quote:Op donderdag 17 december 2015 16:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
GAT-VER-DAM-MEals ik ergens een pleurishekel aan heb zijn het dat soort dingen. Net als van die teksten om aan te kaarten wat iets is "THEA", "TOILET". Bah, ik begrijp dat niet. Ik voorzie dat we straks met moederdag massaal bordjes om onze moeders heen gaan hangen met "MOEDER" ofzo.
TEA, maar er was er daadwerkelijk laatst één bij de Leen Bakker (of de Vomar ofzo), waar THEA op stond.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
THEA?en dan draagt de moeder dat? of bedoel je TEA?
Dan wil ik dat ook wel zien iddquote:Op donderdag 17 december 2015 16:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
TEA, maar er was er daadwerkelijk laatst één bij de Leen Bakker (of de Vomar ofzo), waar THEA op stond.even kijken of ik dat nog terug kan vinden.
Vrouwen tussen de 50-65 jaar zijn dat meestal denk ik.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik zulke mensen niet. :$
Lieve geduldige jongen die meer dan de friendzone verdient gespot.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:30 schreef Libertarisch het volgende:
[ afbeelding ]
*Maar stiekem wel bij je haren getrokken willen worden en hard in je poes gepompt willen worden door een 'Bad Boy'#hypocrisie
Bedankt voor deze intelligente opmerking lieve Chaiquote:Op donderdag 17 december 2015 16:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Lieve geduldige jongen die meer dan de friendzone verdient gespot.
Volgens mij heeft het niet zoveel met hypocrisie te maken dat vrouwen niet op een pussy zitten te wachten.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:30 schreef Libertarisch het volgende:
[ afbeelding ]
*Maar stiekem wel bij je haren getrokken willen worden en hard in je poes gepompt willen worden door een 'Bad Boy'#hypocrisie
Nou ja, als je graag een man hebt die voor je wilt koken en de was doet en betrouwbaar is dan is het wel hypocriet als je stiekem fantaseert over een bad boy die je hard neemt wanneer hij er zin in heeft.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:45 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het niet zoveel met hypocrisie te maken dat vrouwen niet op een pussy zitten te wachten.
Het is simpelweg de vrouwelijke equivalent van 'lady in the streets but a freak in the sheets'.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:48 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Nou ja, als je graag een man hebt die voor je wilt koken en de was doet en betrouwbaar is dan is het wel hypocriet als je stiekem fantaseert over een bad boy die je hard neemt wanneer hij er zin in heeft.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:54 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik zie nog steeds het punt niet.
Meesten komen niet verder dan een half flesje hoor.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:25 schreef DrDentz het volgende:
Bij mij plaatsen die meisjes van mijn leeftijd die burgerlijk worden enzo elke keer van die wijngrappen. Zucht. Alsof ze elke avond de Bonnie St Clair uithangen. Kijk of het is zo en dat is niet best, of het is overdreven en dan snap ik die plaatjes niet.
omdat vrouwen egoïstische irrationele wezens zijn, er zit geen reden achter, ze vonden dat gewoon op dat moment grappig en hoopte er allemaal "ja ben ik echt mee eens!" en "haha zo leuk ingrid!" "+1 like" etc reacties mee te krijgen. En wat iemand anders of hun man ervan vindt maakt ze toch niet uit. Denk ook niet dat de man het wat kan schelen of ze zich voor schut voelen gezet, je moest eens weten wat wij allemaal over jullie zeggenquote:Op donderdag 17 december 2015 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Met enige regelmaat (gelukkig niet te vaak) zie je deze crap ergens voorbij komen, op een Facebook voornamelijk (en altijd weer een goed moment om eens even kritisch naar je vriendenlijst te kijken en er mensen uit te flikkeren).
En ik vraag me echt af waarom!? WAAROM?
Waarom zou je a) je leven met iemand delen die je ziet als een soort groot kind, en b) waarom zou je vervolgens die persoon voor schut zetten door dit soort dingen te delen met je vrienden en kennissen? Wat is de gedachte hierachter? Als je een beetje respect voor je partner hebt dan denk je toch niet eens over dit soort dingen na?
Of ligt dat aan mij?
Andere voorbeelden zijn overigens ook welkom, zoals deze:
[ afbeelding ]
Die zijn er wel, maar het zijn toch vooral vrouwen die dit soort dingen posten.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:23 schreef Karina het volgende:
Gewoon omdat ze het grappig vinden?
Mannen zullen wel plaatjes hebben in de trant van: het enige recht vd vrouw is het aanrecht.
Vriendin. Niet vrouw als in echtgenote. En ze heeft geen facebookquote:Op donderdag 17 december 2015 17:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jouw vrouw plaatst ook zulke plaatjes?
Waarom dan ?quote:Op donderdag 17 december 2015 15:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
van die "in dit huis" spreukenKnus?
regelrechte bagger
quote:
Burn it. Burn it all. Kill them all and let God decide who are his.quote:
Hihi.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:14 schreef Snakey het volgende:
Nou ja, ik zat net te denken, het is ook maar wat je humor vind natuurlijk. De duidelijk denigrerende dingen zijn gewoon niet leuk. Deze kunnen dan weer wel een mondhoek omhoog krijgen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elke FOK!ker heeft een Beyonce lookalike als vriendin hoor! met een net zo'n heet kontje!quote:Op donderdag 17 december 2015 21:13 schreef Puntenjager het volgende:
Ik denk dat veel fokkertjes er zich zo aan storen omdat ze er net iets te veel van herkennen in hun omgeving. Of misschien zelfs wel bij hen zelf
Ik vind het storend dat het zo geaccepteerd is om je partner te downplayen in het openbaar onder het mom van grapje met van die kutplaatjes.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:13 schreef Puntenjager het volgende:
Ik denk dat veel fokkertjes er zich zo aan storen omdat ze er net iets te veel van herkennen in hun omgeving. Of misschien zelfs wel bij hen zelf
Wat veel erger is, is dat veel vrouwen (zeker van vorige generaties) echt zo over hun man of iig mannen in het algemeen denken.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het storend dat het zo geaccepteerd is om je partner te downplayen in het openbaar onder het mom van grapje met van die kutplaatjes.
Dat bedoel ik eigenlijk ook. Welke generaties bedoel je met vorige generaties?quote:Op donderdag 17 december 2015 21:32 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat veel erger is, dat veel vrouwen (zeker van vorige generaties) echt zo over hun man of iig mannen in het algemeen denken.
Vooral 'vroeger'. Niet zozeer de leeftijd van de generatie, maar de tijd waarin ze leefden.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat bedoel ik eigenlijk ook. Welke generaties bedoel je met vorige generaties?
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:26 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En/of lui met een totáál uitgebluste relatie, een 'relatie omdat het moet'.
Dat hoeven de meeste moeders niet te proberen want dan zijn de kinderen hun een volgende keer wel slimmer afquote:Op donderdag 17 december 2015 11:12 schreef Leandra het volgende:
Oh, terwijl ik die tenenkrommende regels zocht, kwam ik een puberbord tegen, en vervolgens deze.....
[ afbeelding ]
die kan ik dan wel weer waarderen
Misschien ben ik niet de juiste persoon om een tekstje aan te vragenquote:Op donderdag 17 december 2015 15:52 schreef Chai het volgende:
Kun jij niet ook even een mooi subtiel krengerig tekstje voor in een facebookplaatje verzinnen?
Miss Piggyquote:
Waarom zou je moeten kiezen voor het een of het ander? Het is niet heel erg abnormaal dat je weleens over iets anders fantaseert toch? Nog even afgezien van het feit dat er zat betrouwbare, kokende en wassende mannen zijn die je heerlijk hard kunnen nemen enzo..quote:Op donderdag 17 december 2015 16:48 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Nou ja, als je graag een man hebt die voor je wilt koken en de was doet en betrouwbaar is dan is het wel hypocriet als je stiekem fantaseert over een bad boy die je hard neemt wanneer hij er zin in heeft.
Het is nog net geen samenlevingscontract..quote:
Je zou diegene die dat gedaan heeft eigenlijk van die trap af moeten duwen, kijken of hijquote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:10 schreef Scary_Mary het volgende:
Waarom zou je moeten kiezen voor het een of het ander? Het is niet heel erg abnormaal dat je weleens over iets anders fantaseert toch? Nog even afgezien van het feit dat er zat betrouwbare, kokende en wassende mannen zijn die je heerlijk hard kunnen nemen enzo..
Rustig an opa.quote:
Dit ben ik nog nooit tegengekomen... Wat een toonbeeld van doorzonwoning/vinex pauper libiquote:Op donderdag 17 december 2015 11:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
B.G.A.B. relatiequote:Op donderdag 17 december 2015 11:26 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En/of lui met een totáál uitgebluste relatie, een 'relatie omdat het moet'.
treffende analysequote:Op donderdag 17 december 2015 10:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Gewoon die 2 in 1, perfectie noemen we dat. Een zorgzame man die betrouwbaar is en die je met regelmaat uit elkaar trekt.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:48 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Alleen het speelgoed wordt duurderquote:Op donderdag 17 december 2015 17:15 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Omdat mannen altijd grote kinderen zullen zijn en blijven.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Alleen het speelgoed wordt duurder![]()
Maar eigenlijk vind ik dat juist een positieve eigenschap van veel mannen, dat ze dat "speelse" behouden, van serieus aan de bak tot gewoon lekker luchtig doen.
Veel vrouwen vind ik zo heel erg serieus worden, die noemen een weekendje wellness met "de meiden" even lekker losgaan.
Met hun de wereld draait door mama'squote:Op donderdag 17 december 2015 21:13 schreef Puntenjager het volgende:
nee dit is meer iets voor de trendy en hongerkind knuffelende Lotte's.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:11 schreef K44S het volgende:
[..]. Korte pittige kapsel ontbreekt dan nog
www.krabbelplaatjes.nlquote:Op donderdag 17 december 2015 21:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het storend dat het zo geaccepteerd is om je partner te downplayen in het openbaar onder het mom van grapje met van die kutplaatjes.
Scary_Mary is een FOK sniper. Meerdere headshots per post.quote:Op donderdag 17 december 2015 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Jouw beschrijvingen zijn echt spot on.![]()
Kun jij niet ook even een mooi subtiel krengerig tekstje voor in een facebookplaatje verzinnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:57 schreef schrijfveer het volgende:
De mannelijke variant:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry ik vind dat wel grappig eigenlijk![]()
Laat me raden, jouw partner heeft die perfectie bereikt?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Gewoon die 2 in 1, perfectie noemen we dat. Een zorgzame man die betrouwbaar is en die je met regelmaat uit elkaar trekt.
Bestaan er perfecte mensen dan?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:08 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Laat me raden, jouw partner heeft die perfectie bereikt?
Ik bedoelde eigenlijk perfectie in dat opzicht, maar het was een luchtige opmerking, dus boeie verder.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Bestaan er perfecte mensen dan?
Nee dus, maar hij komt dicht genoeg erbij voor mij om meer dan tevreden te zijn.
Ook al niet, maar mijn roze bril maakt een hoop goed.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:15 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk perfectie in dat opzicht, maar het was een luchtige opmerking, dus boeie verder.
Ik ken er een aantal die zo'n dominante vrouw hebben/hadden dat het wel de waarheid was.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:10 schreef snakelady het volgende:
Ik vind dat ook altijd maar achterlijk ja, net als wanneer een man zegt ''Moet ik even aan de baas vragen''.![]()
Ik zie er de humor ook niet zo van in.
Ik denk dat ze om deze vraag best kan lachen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:07 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Ts heb jij een vriendin? Kun jij uberhaubt ergens om lachen.
Mwoah, ik ken ook andere humor op Facebook. Humor die ik wel om te lachen vind.quote:Deze humor is typisch facebook humor en wordt gedeeld zonder ook maar ergens over na te denken.
Haha ik zie het ts is een vrouwquote:Ik denk dat ze om deze vraag best kan lachen.
Dat snap ik dus ook nooit. Overleggen kan altijd, maar toestemming vragen....quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ken er een aantal die zo'n dominante vrouw hebben/hadden dat het wel de waarheid was.![]()
Verschrikkelijk lijkt me dat, als volwassen vent overal toestemming voor moeten vragen, heel de agenda door de vrouw laten bepalen. Bij één was het op een gegeven moment zover dat ik soms háár contacteerde om iets af te spreken, dat scheelde tijd, als ik het aan hem vroeg was het altijd:"Oeeeeeh, daar moet ik het eerst even met Dingetje over hebben hoor...".
In hun geval kon je het echt geen overleggen meer noemen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:38 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook nooit. Overleggen kan altijd, maar toestemming vragen....
Zal ook wel een onderdeel van de persoonlijkheid zijn. Je hebt namelijk ook vrouwen die zich zo onderdanig stellen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ken er een aantal die zo'n dominante vrouw hebben/hadden dat het wel de waarheid was.![]()
Verschrikkelijk lijkt me dat, als volwassen vent overal toestemming voor moeten vragen, heel de agenda door de vrouw laten bepalen. Bij één was het op een gegeven moment zover dat ik soms háár contacteerde om iets af te spreken, dat scheelde tijd, als ik het aan hem vroeg was het altijd:"Oeeeeeh, daar moet ik het eerst even met Dingetje over hebben hoor...".
Dat zal die Bitch van een vent wel lekker vinden denk ikquote:Op zaterdag 19 december 2015 13:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In hun geval kon je het echt geen overleggen meer noemen.Op zijn best was het nog dat hij zijn zaak moest bepleiten en dat zij dan besliste. Meestal negatief. En áls ze dan een keer iets 'toestond' waar ze eigenlijk niet zo enthousiast over was dan bleef ze daar rustig een week over zeiken tegenover hem.
en mij erachteraanquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:18 schreef FANN het volgende:
Weet je wat ook eng is?
Die vrouwen die uit dat programma Help mijn man is Klusser....
Die van mij zou ze met kop en kont het huis uitsmijten
quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:46 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Zal ook wel een onderdeel van de persoonlijkheid zijn. Je hebt namelijk ook vrouwen die zich zo onderdanig stellen.
Het is er ingeslopen, in het begin van de relatie was ze lang zo erg niet en hij heeft zich langzaam er in laten meeslepen. Had het van hem ook nooit verwacht, in vorige relaties was hij altijd de vrije jongen. We hebben als vrienden hem er ook vaak genoeg op aangesproken dat het echt niet normaal meer was. Dat zag hij ook wel in. Toch is hij nog jaren zo met haar door gegaan. Heeft wel een heel grote rol gespeeld in het beëindigen van de relatie.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat zal die Bitch van een vent wel lekker vinden denk ikanders doe je dat toch niet
Die denken het wel maar posten het niet?quote:Op donderdag 17 december 2015 10:41 schreef James_R het volgende:
No offence, maar het zijn doorgaans wel mensen met een bepaald IQ die dit doen.
Bij stelletjes die enigszins een degelijke opleiding / baan hebben, ben ik dit soort crap nog nooit tegen gekomen.
Genoeg mannen die het niet leuk vinden maar gewoon nuchter de vrede bewaren en het laten gebeuren.quote:Op vrijdag 25 december 2015 04:22 schreef Olijfboom het volgende:
Naar mijn mening ben je in een relatie gelijk. Niemand heeft de broek aan, je neemt samen beslissingen. Dat een man het überhaupt leuk vindt om behandeld te worden als een klein kind vind ik raar
Veel mannen zijn ook gewoon op zoek naar een nieuwe moeder, maar dan eentje waar ze wel mee mogen neuken.quote:Op vrijdag 25 december 2015 04:22 schreef Olijfboom het volgende:
Naar mijn mening ben je in een relatie gelijk. Niemand heeft de broek aan, je neemt samen beslissingen. Dat een man het überhaupt leuk vindt om behandeld te worden als een klein kind vind ik raar
haha idd. Sowieso naar je partner refereren als mijn 'mannetje' of 'meissie' is echt ergquote:Op zondag 27 december 2015 08:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Veel mannen zijn ook gewoon op zoek naar een nieuwe moeder, maar dan eentje waar ze wel mee mogen neuken.
Van die gasten die aan hun vrouw refereren met termen als 'mijn meissie'.
Kotswalgelijk.
Interessant en tevens grappig artikel hierover:quote:Op donderdag 17 december 2015 13:20 schreef Strani het volgende:
Dit uit zich ook in die domme reclames voor wasmiddelen waar zowel man en kinderen onder de modder of chocolade thuiskomen alvorens moeder de situatie met flair oplost.
Dit stereotype is schadelijk voor beide geslachten.
Een FOK!ker met een blog.quote:Op zondag 27 december 2015 23:09 schreef defrikandel het volgende:
[..]
Interessant en tevens grappig artikel hierover:
http://dekritischenood.nl/sexisme-het-bestaat-nog-steeds/
Niet iedereen die negatief schrijft over vrouwen, of positief over mannen is een vrouwenhatende zolderkamerautist hoor. Teven wel een kern van waarheid in het verhaal én in jouw reactie.quote:
Je promoot de blog anders met verve. Is niet zo moeilijk te achterrhalen. Daar zit ook een kern van waarheid in.quote:Op maandag 28 december 2015 01:09 schreef defrikandel het volgende:
[..]
Niet iedereen die negatief schrijft over vrouwen, of positief over mannen is een vrouwenhatende zolderkamerautist hoor. Teven wel een kern van waarheid in het verhaal én in jouw reactie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |