Lieve geduldige jongen die meer dan de friendzone verdient gespot.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:30 schreef Libertarisch het volgende:
[ afbeelding ]
*Maar stiekem wel bij je haren getrokken willen worden en hard in je poes gepompt willen worden door een 'Bad Boy'#hypocrisie
Bedankt voor deze intelligente opmerking lieve Chaiquote:Op donderdag 17 december 2015 16:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Lieve geduldige jongen die meer dan de friendzone verdient gespot.
Volgens mij heeft het niet zoveel met hypocrisie te maken dat vrouwen niet op een pussy zitten te wachten.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:30 schreef Libertarisch het volgende:
[ afbeelding ]
*Maar stiekem wel bij je haren getrokken willen worden en hard in je poes gepompt willen worden door een 'Bad Boy'#hypocrisie
Nou ja, als je graag een man hebt die voor je wilt koken en de was doet en betrouwbaar is dan is het wel hypocriet als je stiekem fantaseert over een bad boy die je hard neemt wanneer hij er zin in heeft.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:45 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het niet zoveel met hypocrisie te maken dat vrouwen niet op een pussy zitten te wachten.
Het is simpelweg de vrouwelijke equivalent van 'lady in the streets but a freak in the sheets'.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:48 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Nou ja, als je graag een man hebt die voor je wilt koken en de was doet en betrouwbaar is dan is het wel hypocriet als je stiekem fantaseert over een bad boy die je hard neemt wanneer hij er zin in heeft.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:54 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik zie nog steeds het punt niet.
Meesten komen niet verder dan een half flesje hoor.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:25 schreef DrDentz het volgende:
Bij mij plaatsen die meisjes van mijn leeftijd die burgerlijk worden enzo elke keer van die wijngrappen. Zucht. Alsof ze elke avond de Bonnie St Clair uithangen. Kijk of het is zo en dat is niet best, of het is overdreven en dan snap ik die plaatjes niet.
omdat vrouwen egoïstische irrationele wezens zijn, er zit geen reden achter, ze vonden dat gewoon op dat moment grappig en hoopte er allemaal "ja ben ik echt mee eens!" en "haha zo leuk ingrid!" "+1 like" etc reacties mee te krijgen. En wat iemand anders of hun man ervan vindt maakt ze toch niet uit. Denk ook niet dat de man het wat kan schelen of ze zich voor schut voelen gezet, je moest eens weten wat wij allemaal over jullie zeggenquote:Op donderdag 17 december 2015 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Met enige regelmaat (gelukkig niet te vaak) zie je deze crap ergens voorbij komen, op een Facebook voornamelijk (en altijd weer een goed moment om eens even kritisch naar je vriendenlijst te kijken en er mensen uit te flikkeren).
En ik vraag me echt af waarom!? WAAROM?
Waarom zou je a) je leven met iemand delen die je ziet als een soort groot kind, en b) waarom zou je vervolgens die persoon voor schut zetten door dit soort dingen te delen met je vrienden en kennissen? Wat is de gedachte hierachter? Als je een beetje respect voor je partner hebt dan denk je toch niet eens over dit soort dingen na?
Of ligt dat aan mij?
Andere voorbeelden zijn overigens ook welkom, zoals deze:
[ afbeelding ]
Die zijn er wel, maar het zijn toch vooral vrouwen die dit soort dingen posten.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:23 schreef Karina het volgende:
Gewoon omdat ze het grappig vinden?
Mannen zullen wel plaatjes hebben in de trant van: het enige recht vd vrouw is het aanrecht.
Vriendin. Niet vrouw als in echtgenote. En ze heeft geen facebookquote:Op donderdag 17 december 2015 17:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jouw vrouw plaatst ook zulke plaatjes?
Waarom dan ?quote:Op donderdag 17 december 2015 15:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
van die "in dit huis" spreukenKnus?
regelrechte bagger
quote:
Burn it. Burn it all. Kill them all and let God decide who are his.quote:
Hihi.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:14 schreef Snakey het volgende:
Nou ja, ik zat net te denken, het is ook maar wat je humor vind natuurlijk. De duidelijk denigrerende dingen zijn gewoon niet leuk. Deze kunnen dan weer wel een mondhoek omhoog krijgen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elke FOK!ker heeft een Beyonce lookalike als vriendin hoor! met een net zo'n heet kontje!quote:Op donderdag 17 december 2015 21:13 schreef Puntenjager het volgende:
Ik denk dat veel fokkertjes er zich zo aan storen omdat ze er net iets te veel van herkennen in hun omgeving. Of misschien zelfs wel bij hen zelf
Ik vind het storend dat het zo geaccepteerd is om je partner te downplayen in het openbaar onder het mom van grapje met van die kutplaatjes.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:13 schreef Puntenjager het volgende:
Ik denk dat veel fokkertjes er zich zo aan storen omdat ze er net iets te veel van herkennen in hun omgeving. Of misschien zelfs wel bij hen zelf
Wat veel erger is, is dat veel vrouwen (zeker van vorige generaties) echt zo over hun man of iig mannen in het algemeen denken.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het storend dat het zo geaccepteerd is om je partner te downplayen in het openbaar onder het mom van grapje met van die kutplaatjes.
Dat bedoel ik eigenlijk ook. Welke generaties bedoel je met vorige generaties?quote:Op donderdag 17 december 2015 21:32 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat veel erger is, dat veel vrouwen (zeker van vorige generaties) echt zo over hun man of iig mannen in het algemeen denken.
Vooral 'vroeger'. Niet zozeer de leeftijd van de generatie, maar de tijd waarin ze leefden.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat bedoel ik eigenlijk ook. Welke generaties bedoel je met vorige generaties?
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:26 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En/of lui met een totáál uitgebluste relatie, een 'relatie omdat het moet'.
Dat hoeven de meeste moeders niet te proberen want dan zijn de kinderen hun een volgende keer wel slimmer afquote:Op donderdag 17 december 2015 11:12 schreef Leandra het volgende:
Oh, terwijl ik die tenenkrommende regels zocht, kwam ik een puberbord tegen, en vervolgens deze.....
[ afbeelding ]
die kan ik dan wel weer waarderen
Misschien ben ik niet de juiste persoon om een tekstje aan te vragenquote:Op donderdag 17 december 2015 15:52 schreef Chai het volgende:
Kun jij niet ook even een mooi subtiel krengerig tekstje voor in een facebookplaatje verzinnen?
Miss Piggyquote:
Waarom zou je moeten kiezen voor het een of het ander? Het is niet heel erg abnormaal dat je weleens over iets anders fantaseert toch? Nog even afgezien van het feit dat er zat betrouwbare, kokende en wassende mannen zijn die je heerlijk hard kunnen nemen enzo..quote:Op donderdag 17 december 2015 16:48 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Nou ja, als je graag een man hebt die voor je wilt koken en de was doet en betrouwbaar is dan is het wel hypocriet als je stiekem fantaseert over een bad boy die je hard neemt wanneer hij er zin in heeft.
Het is nog net geen samenlevingscontract..quote:
Je zou diegene die dat gedaan heeft eigenlijk van die trap af moeten duwen, kijken of hijquote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:10 schreef Scary_Mary het volgende:
Waarom zou je moeten kiezen voor het een of het ander? Het is niet heel erg abnormaal dat je weleens over iets anders fantaseert toch? Nog even afgezien van het feit dat er zat betrouwbare, kokende en wassende mannen zijn die je heerlijk hard kunnen nemen enzo..
Rustig an opa.quote:
Dit ben ik nog nooit tegengekomen... Wat een toonbeeld van doorzonwoning/vinex pauper libiquote:Op donderdag 17 december 2015 11:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je man vragen of hij deze muursticker even op de muur wil plakken, en dat hij het dan nog doet ook
[ afbeelding ]
B.G.A.B. relatiequote:Op donderdag 17 december 2015 11:26 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En/of lui met een totáál uitgebluste relatie, een 'relatie omdat het moet'.
treffende analysequote:Op donderdag 17 december 2015 10:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nodig gevonden worden/willen zijn en niet alleen in de keuken, want oh wee als de wereld je helemaal niet zo nodig blijkt te hebben als je zelf denkt of liever gezegd hoopt. Beter laat je andere mensen dan ook niet zo een kolderiek idee op na houden, dus dan maar op humoristische wijze mensen subtiel wijzen op je noodzaak enzo..
Gewoon die 2 in 1, perfectie noemen we dat. Een zorgzame man die betrouwbaar is en die je met regelmaat uit elkaar trekt.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:48 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Alleen het speelgoed wordt duurderquote:Op donderdag 17 december 2015 17:15 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Omdat mannen altijd grote kinderen zullen zijn en blijven.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Alleen het speelgoed wordt duurder![]()
Maar eigenlijk vind ik dat juist een positieve eigenschap van veel mannen, dat ze dat "speelse" behouden, van serieus aan de bak tot gewoon lekker luchtig doen.
Veel vrouwen vind ik zo heel erg serieus worden, die noemen een weekendje wellness met "de meiden" even lekker losgaan.
Met hun de wereld draait door mama'squote:Op donderdag 17 december 2015 21:13 schreef Puntenjager het volgende:
nee dit is meer iets voor de trendy en hongerkind knuffelende Lotte's.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:11 schreef K44S het volgende:
[..]. Korte pittige kapsel ontbreekt dan nog
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |