Gelukkig ken ik zulke mensen niet. :$quote:Op donderdag 17 december 2015 11:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ken er zat die dat wel degelijk menen hoor. Naar huis haasten om de ovenschotel op tijd in de oven te doen, want stel je voor dat papabeer of je puberkind dat zelf eens moesten doen. Kleding blijven klaarleggen voor je volwassen vent, want wat hij zelf uitkiest kan echt niet hoor hihi en echt legio's voorbeelden die gewoon herhaald blijven worden.. Without me he/they would be lost en dan miepen over hoe druk ze wel niet zijn..
Eens. Maar dat is net zo treurig als sletjes die iedere 10 minuten een "diepgaande" Engelse quote over hun leven posten.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:13 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Dat is ook treurig ja.
Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat alle plaatjes op Facebook gewoon treurig zijn.
Misschien ook een beetje de leeftijd, nog niet voorbij de dertig toch? Word ik daarna wel jaloers als je nog hetzelfde kan zeggenquote:Op donderdag 17 december 2015 12:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik zulke mensen niet. :$
Applaus! Staande ov(ul)atie!quote:Op donderdag 17 december 2015 11:53 schreef Cracka-ass het volgende:
Sterke kerels hebben geen vrouw nodig (en dus een lekker wijf) of een zelfstandige vrouw zonder psychische stoornissen.
Klopt. Maar ik heb wel op plekken gewerkt waar veel vrouwen van middelbare leeftijd werken. Winkels, verzorgingstehuis. En ze lullen veel tijdens koffietijd, maar dat heb ik eigenlijk nog niet gehoord.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Misschien ook een beetje de leeftijd, nog niet voorbij de dertig toch? Word ik daarna wel jaloers als je nog hetzelfde kan zeggen
QFT.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:53 schreef Cracka-ass het volgende:
Sterke kerels hebben geen vrouw nodig (en dus een lekker wijf) of een zelfstandige vrouw zonder psychische stoornissen.
Niet begrijpen dat dat bij het ouderwetsche beeld van de huisvrouw en de succesvolle werkende man hoordequote:Op donderdag 17 december 2015 11:37 schreef leeell het volgende:
[..]
Flikker op met je seksistische onzin man.
Tja, je moest de vrouwen toch nog enige vorm van eigenwaarde meegeven als ze de hele dag alleen maar op het honk zaten te wachten tot de man thuis kwam.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet begrijpen dat dat bij het ouderwetsche beeld van de huisvrouw en de succesvolle werkende man hoorde
quote:Op donderdag 17 december 2015 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh nee!
Hebben ze verder ook een kek Leen Bakker huis met ' LIVE LOVE LAUGH ' en ' HOME ' overal?
van die "in dit huis" spreukenquote:Op donderdag 17 december 2015 14:05 schreef N.icka het volgende:
Ik vind ze juist heel erg leuk die plaatjes. Heb ook in mijn huis van die bordjes met teksten. Ik vind dat knus
quote:Op donderdag 17 december 2015 10:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nodig gevonden worden/willen zijn en niet alleen in de keuken, want oh wee als de wereld je helemaal niet zo nodig blijkt te hebben als je zelf denkt of liever gezegd hoopt. Beter laat je andere mensen dan ook niet zo een kolderiek idee op na houden, dus dan maar op humoristische wijze mensen subtiel wijzen op je noodzaak enzo..
Jouw beschrijvingen zijn echt spot on.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ken er zat die dat wel degelijk menen hoor. Naar huis haasten om de ovenschotel op tijd in de oven te doen, want stel je voor dat papabeer of je puberkind dat zelf eens moesten doen. Kleding blijven klaarleggen voor je volwassen vent, want wat hij zelf uitkiest kan echt niet hoor hihi en echt legio's voorbeelden die gewoon herhaald blijven worden.. Without me he/they would be lost en dan miepen over hoe druk ze wel niet zijn..
GAT-VER-DAM-MEquote:Op donderdag 17 december 2015 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh nee!
Hebben ze verder ook een kek Leen Bakker huis met ' LIVE LOVE LAUGH ' en ' HOME ' overal?
Herkenbaarquote:
THEA?quote:Op donderdag 17 december 2015 16:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
GAT-VER-DAM-MEals ik ergens een pleurishekel aan heb zijn het dat soort dingen. Net als van die teksten om aan te kaarten wat iets is "THEA", "TOILET". Bah, ik begrijp dat niet. Ik voorzie dat we straks met moederdag massaal bordjes om onze moeders heen gaan hangen met "MOEDER" ofzo.
TEA, maar er was er daadwerkelijk laatst één bij de Leen Bakker (of de Vomar ofzo), waar THEA op stond.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
THEA?en dan draagt de moeder dat? of bedoel je TEA?
Dan wil ik dat ook wel zien iddquote:Op donderdag 17 december 2015 16:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
TEA, maar er was er daadwerkelijk laatst één bij de Leen Bakker (of de Vomar ofzo), waar THEA op stond.even kijken of ik dat nog terug kan vinden.
Vrouwen tussen de 50-65 jaar zijn dat meestal denk ik.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik zulke mensen niet. :$
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |