Preciesquote:Op donderdag 17 december 2015 10:39 schreef Leandra het volgende:
Als je dan toch zo nodig grapjes over je relatie wilt maken dan kun je dat veel beter ten koste van jezelf doen....
Helemaal geen FB hebben voorkomt wel een hoop van dat soort shit trouwens
Nee idd, op het moment dat ik zo'n Flintstone plaatje zou twitteren hoop ik toch echt dat mijn man me ontvolgt en een scheiding aanvraagt (of me onder curatele laat stellen).quote:Op donderdag 17 december 2015 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Precieszelfspot, prima, maar dit soort crap, srsly
QFT.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:41 schreef James_R het volgende:
No offence, maar het zijn doorgaans wel mensen met een bepaald IQ die dit doen.
Bij stelletjes die enigszins een degelijke opleiding / baan hebben, ben ik dit soort crap nog nooit tegen gekomen.
quote:Op donderdag 17 december 2015 10:39 schreef leeell het volgende:
Aangeleerde genderrollen en seksisme.
Nah, ik denk dat de tijdsgeest niet doorslaggevend is, volgens mij zijn het echt types die niet doorhebben dat ze hun partner daarmee gigantisch voor schut zetten.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
IQ, IQ, misschien ook van een bepaalde tijdsgeest? Heb wat oudere familieleden die dit soort dingen ' grappig ' vinden, al werd bovenstaand plaatje gepost door een sportinstructrice die grofweg 5 jaar ouder is dan dat ik ben...
Ik snap gewoon niet waarom dit zogenaamd grappig moet zijn#gebrekaaninlevingsvermogen #gelukkigmaar #hashtag
Als degene die het post lesbisch is zeker.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:46 schreef Lienekien het volgende:
Je moet het vooral niet te serieus nemen.
Die onderste zou nog wel kunnen doorgaan voor zelfspot, trouwens.
quote:
Ehm, nee.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als degene die het post lesbisch is zeker.
Het past wat mij betreft een beetje in het straatje van mensen die graag willen aangeven dat ze 'lekker gek' zijn.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
IQ, IQ, misschien ook van een bepaalde tijdsgeest? Heb wat oudere familieleden die dit soort dingen ' grappig ' vinden, al werd bovenstaand plaatje gepost door een sportinstructrice die grofweg 5 jaar ouder is dan dat ik ben...
Ik snap gewoon niet waarom dit zogenaamd grappig moet zijn#gebrekaaninlevingsvermogen #gelukkigmaar #hashtag
Nodig gevonden worden/willen zijn en niet alleen in de keuken, want oh wee als de wereld je helemaal niet zo nodig blijkt te hebben als je zelf denkt of liever gezegd hoopt. Beter laat je andere mensen dan ook niet zo een kolderiek idee op na houden, dus dan maar op humoristische wijze mensen subtiel wijzen op je noodzaak enzo..quote:Op donderdag 17 december 2015 10:42 schreef imikethat het volgende:
Ze moeten toch iets te doen hebben in die keuken
Die partner vind volgens mij alles prima, zolang ie maar lekker om half 6 zijn prakkie krijgt en op zondag de kantine in mag.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
M'n handen jeuken als ik 't voorbij zie komen om te zeggen 'en wat vindt je partner hiervan?'ofzo. Maar ik laat 't maar en ontvolg ze
Ik ben er nog niet over uit of dit nu anti-man, anti-vrouw of anti-huwelijk is. Of alles.quote:
Oh nee!quote:Op donderdag 17 december 2015 10:55 schreef SpecialK het volgende:
Mijn moeder en haar nieuwe man hebben recentelijk een "Vrouwen bepalen en mannen balen" bord opgehangen bij de deur.
Iedere keer als ik 'm weer zie rollen mijn ogen weer tot ver richting mijn achterhoofd. Ik zal eens vragen wiens idee dat was.
In dit huis ...quote:Op donderdag 17 december 2015 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
Oh nee!
Hebben ze verder ook een kek Leen Bakker huis met ' LIVE LOVE LAUGH ' en ' HOME ' overal?
hoe.. hoe wist jij dit? HEKS? BEN JIJ EEN KRUIDENVROUWTJE???quote:Op donderdag 17 december 2015 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh nee!
Hebben ze verder ook een kek Leen Bakker huis met ' LIVE LOVE LAUGH ' en ' HOME ' overal?
Misschien bedoelt ze met "adult supervision" wel iets anders.quote:
Je man vragen of hij deze muursticker even op de muur wil plakken, en dat hij het dan nog doet ookquote:Op donderdag 17 december 2015 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
In dit huis ...
Wat een kotshype.
OMG Jochem van de afdeling debiteurenbeheer die zo'n kaartje print en op je bureau zet als je jarig bentquote:Op donderdag 17 december 2015 10:53 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Die partner vind volgens mij alles prima, zolang ie maar lekker om half 6 zijn prakkie krijgt en op zondag de kantine in mag.
Verder zijn het ook vaak van die mannen die dan naar elkaar van de verjaardagskaarten sturen via Facebook met een stel tieten erop en bier ofzo, dat is ook heel erg treurig.
En in de hal plankjes van steigerhout met kaarsjes en plastic bloemen van de actionquote:Op donderdag 17 december 2015 11:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je man vragen of hij deze muursticker even op de muur wil plakken, en dat hij het dan nog doet ook
[ afbeelding ]
Opdat wij niet vergeten in liefde ende harmonie te leven!quote:Op donderdag 17 december 2015 11:05 schreef Leandra het volgende:
Je man vragen of hij deze muursticker even op de muur wil plakken, en dat hij het dan nog doet ook
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:07 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
OMG Jochem van de afdeling debiteurenbeheer die zo'n kaartje print en op je bureau zet als je jarig bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort shit.![]()
![]()
![]()
![]()
Sterf, met je plaatjes. Echt.
Vroeger was de vrouw de controlerende macht in het huis. Het was bijvoorbeeld de verantwoordelijk van de vrouw om het huishouden op rails te houden en de status van het huishouden hoog te houden. (Nu is dit nog steeds zo, maar wel minder.)quote:Op donderdag 17 december 2015 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
Dat.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:39 schreef leeell het volgende:
Aangeleerde genderrollen en seksisme.
Dat kind leert tenminste wat.... namelijk hoe met een cross cable de router te configureren.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:12 schreef Leandra het volgende:
Oh, terwijl ik die tenenkrommende regels zocht, kwam ik een puberbord tegen, en vervolgens deze.....
[ afbeelding ]
die kan ik dan wel weer waarderen
Whut?quote:Op donderdag 17 december 2015 11:21 schreef jogy het volgende:
Omdat plaatjes met 'in onze relatie doen we dezelfde shit als in alle andere relaties' geen speciaal gevoel geeft. En ze toch iets van een diepzinnig aandoende realisatie aan willen geven, alleen jammer dat het dan niet veel dieper gaat dan een voetenbad waar ze dan ook regelmatig in zit om haar kloven te verminderen. En dan gooit die vent er shit als dit op zijn facebook om het af te maken.
[ afbeelding ]
Je houdt de status van je huishouden niet hoog door je man neer te zetten als een kleuter.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Vroeger was de vrouw de controlerende macht in het huis. Het was bijvoorbeeld de verantwoordelijk van de vrouw om het huishouden op rails te houden en de status van het huishouden hoog te houden. (Nu is dit nog steeds zo, maar wel minder.)
Dus het stamt uit andere tijden.
dat het kutplaatjes zijn en verboden moeten worden op het internet.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je houdt de status van je huishouden niet hoog door je man neer te zetten als een kleuter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |