www.krabbelplaatjes.nlquote:Op donderdag 17 december 2015 21:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het storend dat het zo geaccepteerd is om je partner te downplayen in het openbaar onder het mom van grapje met van die kutplaatjes.
Scary_Mary is een FOK sniper. Meerdere headshots per post.quote:Op donderdag 17 december 2015 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Jouw beschrijvingen zijn echt spot on.![]()
Kun jij niet ook even een mooi subtiel krengerig tekstje voor in een facebookplaatje verzinnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:57 schreef schrijfveer het volgende:
De mannelijke variant:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry ik vind dat wel grappig eigenlijk![]()
Laat me raden, jouw partner heeft die perfectie bereikt?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Gewoon die 2 in 1, perfectie noemen we dat. Een zorgzame man die betrouwbaar is en die je met regelmaat uit elkaar trekt.
Bestaan er perfecte mensen dan?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:08 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Laat me raden, jouw partner heeft die perfectie bereikt?
Ik bedoelde eigenlijk perfectie in dat opzicht, maar het was een luchtige opmerking, dus boeie verder.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Bestaan er perfecte mensen dan?
Nee dus, maar hij komt dicht genoeg erbij voor mij om meer dan tevreden te zijn.
Ook al niet, maar mijn roze bril maakt een hoop goed.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:15 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk perfectie in dat opzicht, maar het was een luchtige opmerking, dus boeie verder.
Ik ken er een aantal die zo'n dominante vrouw hebben/hadden dat het wel de waarheid was.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:10 schreef snakelady het volgende:
Ik vind dat ook altijd maar achterlijk ja, net als wanneer een man zegt ''Moet ik even aan de baas vragen''.![]()
Ik zie er de humor ook niet zo van in.
Ik denk dat ze om deze vraag best kan lachen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:07 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Ts heb jij een vriendin? Kun jij uberhaubt ergens om lachen.
Mwoah, ik ken ook andere humor op Facebook. Humor die ik wel om te lachen vind.quote:Deze humor is typisch facebook humor en wordt gedeeld zonder ook maar ergens over na te denken.
Haha ik zie het ts is een vrouwquote:Ik denk dat ze om deze vraag best kan lachen.
Dat snap ik dus ook nooit. Overleggen kan altijd, maar toestemming vragen....quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ken er een aantal die zo'n dominante vrouw hebben/hadden dat het wel de waarheid was.![]()
Verschrikkelijk lijkt me dat, als volwassen vent overal toestemming voor moeten vragen, heel de agenda door de vrouw laten bepalen. Bij één was het op een gegeven moment zover dat ik soms háár contacteerde om iets af te spreken, dat scheelde tijd, als ik het aan hem vroeg was het altijd:"Oeeeeeh, daar moet ik het eerst even met Dingetje over hebben hoor...".
In hun geval kon je het echt geen overleggen meer noemen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:38 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook nooit. Overleggen kan altijd, maar toestemming vragen....
Zal ook wel een onderdeel van de persoonlijkheid zijn. Je hebt namelijk ook vrouwen die zich zo onderdanig stellen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ken er een aantal die zo'n dominante vrouw hebben/hadden dat het wel de waarheid was.![]()
Verschrikkelijk lijkt me dat, als volwassen vent overal toestemming voor moeten vragen, heel de agenda door de vrouw laten bepalen. Bij één was het op een gegeven moment zover dat ik soms háár contacteerde om iets af te spreken, dat scheelde tijd, als ik het aan hem vroeg was het altijd:"Oeeeeeh, daar moet ik het eerst even met Dingetje over hebben hoor...".
Dat zal die Bitch van een vent wel lekker vinden denk ikquote:Op zaterdag 19 december 2015 13:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In hun geval kon je het echt geen overleggen meer noemen.Op zijn best was het nog dat hij zijn zaak moest bepleiten en dat zij dan besliste. Meestal negatief. En áls ze dan een keer iets 'toestond' waar ze eigenlijk niet zo enthousiast over was dan bleef ze daar rustig een week over zeiken tegenover hem.
en mij erachteraanquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:18 schreef FANN het volgende:
Weet je wat ook eng is?
Die vrouwen die uit dat programma Help mijn man is Klusser....
Die van mij zou ze met kop en kont het huis uitsmijten
quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:46 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Zal ook wel een onderdeel van de persoonlijkheid zijn. Je hebt namelijk ook vrouwen die zich zo onderdanig stellen.
Het is er ingeslopen, in het begin van de relatie was ze lang zo erg niet en hij heeft zich langzaam er in laten meeslepen. Had het van hem ook nooit verwacht, in vorige relaties was hij altijd de vrije jongen. We hebben als vrienden hem er ook vaak genoeg op aangesproken dat het echt niet normaal meer was. Dat zag hij ook wel in. Toch is hij nog jaren zo met haar door gegaan. Heeft wel een heel grote rol gespeeld in het beëindigen van de relatie.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat zal die Bitch van een vent wel lekker vinden denk ikanders doe je dat toch niet
Die denken het wel maar posten het niet?quote:Op donderdag 17 december 2015 10:41 schreef James_R het volgende:
No offence, maar het zijn doorgaans wel mensen met een bepaald IQ die dit doen.
Bij stelletjes die enigszins een degelijke opleiding / baan hebben, ben ik dit soort crap nog nooit tegen gekomen.
Genoeg mannen die het niet leuk vinden maar gewoon nuchter de vrede bewaren en het laten gebeuren.quote:Op vrijdag 25 december 2015 04:22 schreef Olijfboom het volgende:
Naar mijn mening ben je in een relatie gelijk. Niemand heeft de broek aan, je neemt samen beslissingen. Dat een man het überhaupt leuk vindt om behandeld te worden als een klein kind vind ik raar
Veel mannen zijn ook gewoon op zoek naar een nieuwe moeder, maar dan eentje waar ze wel mee mogen neuken.quote:Op vrijdag 25 december 2015 04:22 schreef Olijfboom het volgende:
Naar mijn mening ben je in een relatie gelijk. Niemand heeft de broek aan, je neemt samen beslissingen. Dat een man het überhaupt leuk vindt om behandeld te worden als een klein kind vind ik raar
haha idd. Sowieso naar je partner refereren als mijn 'mannetje' of 'meissie' is echt ergquote:Op zondag 27 december 2015 08:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Veel mannen zijn ook gewoon op zoek naar een nieuwe moeder, maar dan eentje waar ze wel mee mogen neuken.
Van die gasten die aan hun vrouw refereren met termen als 'mijn meissie'.
Kotswalgelijk.
Interessant en tevens grappig artikel hierover:quote:Op donderdag 17 december 2015 13:20 schreef Strani het volgende:
Dit uit zich ook in die domme reclames voor wasmiddelen waar zowel man en kinderen onder de modder of chocolade thuiskomen alvorens moeder de situatie met flair oplost.
Dit stereotype is schadelijk voor beide geslachten.
Een FOK!ker met een blog.quote:Op zondag 27 december 2015 23:09 schreef defrikandel het volgende:
[..]
Interessant en tevens grappig artikel hierover:
http://dekritischenood.nl/sexisme-het-bestaat-nog-steeds/
Niet iedereen die negatief schrijft over vrouwen, of positief over mannen is een vrouwenhatende zolderkamerautist hoor. Teven wel een kern van waarheid in het verhaal én in jouw reactie.quote:
Je promoot de blog anders met verve. Is niet zo moeilijk te achterrhalen. Daar zit ook een kern van waarheid in.quote:Op maandag 28 december 2015 01:09 schreef defrikandel het volgende:
[..]
Niet iedereen die negatief schrijft over vrouwen, of positief over mannen is een vrouwenhatende zolderkamerautist hoor. Teven wel een kern van waarheid in het verhaal én in jouw reactie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |