Ah okequote:Op donderdag 17 december 2015 08:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tijdelijk rustiger aan doen.. Hopelijk ben ik snel weer wat vroeger
Goede plaat iddquote:
Tiny Dancerquote:Op donderdag 17 december 2015 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goede plaat idd
Zei net nog tegen m'n collega: Toch heeft Elton John best goeie platen gemaakt
Rocket manquote:Op donderdag 17 december 2015 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tiny Dancer
Helaas ook wel shit zoals candle in the wind enzo. Daar wordt ie vaak op afgerekend.
Mooie fashionnnnnnnnquote:Op donderdag 17 december 2015 11:07 schreef SilentChaos het volgende:
Tijd voor fashion!
[ afbeelding ]
Bar Refaeliquote:Op donderdag 17 december 2015 11:07 schreef SilentChaos het volgende:
Tijd voor fashion!
[ afbeelding ]
Dit is beter inderdaadquote:Op donderdag 17 december 2015 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind de shorts te lang, te vaag.
quote:Op donderdag 17 december 2015 08:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tijdelijk rustiger aan doen.. Hopelijk ben ik snel weer wat vroeger
hier sluit ik me graag bij aan!quote:
Kensington vrijdagavond/-nacht bij SR dus.twitter:kensingtonband twitterde op donderdag 17-12-2015 om 11:30:46And @giel3fm, @Domien & @paul3fm, GOOOOD LUCK! All the best, keep them going! By the way people, tune in on Fridaynight.. ;-) reageer retweet
Ze sturen de mannen het huis in!quote:Op donderdag 17 december 2015 11:41 schreef Pino112 het volgende:
Kensington vrijdagavond/-nacht bij SR dus.twitter:kensingtonband twitterde op donderdag 17-12-2015 om 11:30:46And @giel3fm, @Domien & @paul3fm, GOOOOD LUCK! All the best, keep them going! By the way people, tune in on Fridaynight.. ;-) reageer retweet
Kunnen ze zelf niet in dat huis gaan zitten? Sleutel weggooien en alleen maar eten geven via de brievenbusquote:Op donderdag 17 december 2015 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze sturen de mannen het huis in!
Dan heb ik liever Coldplay erin. Kan ik Chris Martin nog eens in het echt uitlachen.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kunnen ze zelf niet in dat huis gaan zitten? Sleutel weggooien en alleen maar eten geven via de brievenbus
Wtf waarom. Haterquote:Op donderdag 17 december 2015 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan heb ik liever Coldplay erin. Kan ik Chris Martin nog eens in het echt uitlachen.
Omdat zijn stem als nagels op een schoolbord is.quote:
Coldplay is baasquote:Op donderdag 17 december 2015 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat zijn stem als nagels op een schoolbord is.
Dat is bij die gast van Kensington ook het geval..quote:Op donderdag 17 december 2015 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat zijn stem als nagels op een schoolbord is.
Thanks!quote:Op donderdag 17 december 2015 11:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
hier sluit ik me graag bij aan!
Moet je helemaal zelf weten. Jouw geld, jouw leven.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:55 schreef Lamabal het volgende:
[..]
haat je me ook dat ik naar coldplay concert ga?
Ben je boos?quote:Op donderdag 17 december 2015 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet je helemaal zelf weten. Jouw geld, jouw leven.
Met dank aan M3 schuurpapier!quote:Op donderdag 17 december 2015 11:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is bij die gast van Kensington ook het geval..
Goed idee, maar dat eten mag wel achterwege gelaten worden...quote:Op donderdag 17 december 2015 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kunnen ze zelf niet in dat huis gaan zitten? Sleutel weggooien en alleen maar eten geven via de brievenbus
quote:Op donderdag 17 december 2015 12:02 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Goed idee, maar dat eten mag wel achterwege gelaten worden...
Filter to the maxquote:Op donderdag 17 december 2015 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
Goeie foto van Gwen van Poorten op Instagram. Ik geloof dat ze het koud heeft...
[ afbeelding ]
Fapwaardigquote:Op donderdag 17 december 2015 12:16 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Filter to the max
Edit: Wel een lekker wijf tho
zou raken 8/10quote:Op donderdag 17 december 2015 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
Goeie foto van Gwen van Poorten op Instagram. Ik geloof dat ze het koud heeft...
[ afbeelding ]
Fruit en poesjesquote:Op donderdag 17 december 2015 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
LUNCH!
Tiet voor vitamines!
[ afbeelding ]
Is die achterste al dood ofzo?quote:Op donderdag 17 december 2015 13:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Fruit en poesjes
[ afbeelding ]
slaaptquote:Op donderdag 17 december 2015 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is die achterste al dood ofzo?
Jij volgt Jeremy Clarkson op Twitter.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 13:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij volgt Jeremy Clarkson op Twitter.
Het dekt de lading:quote:Op donderdag 17 december 2015 15:45 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat dat nummer van Bieber wel eens het anthem kan gaan worden.
Jett Rebel > Kensingtonquote:Op donderdag 17 december 2015 15:58 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Het dekt de lading:
- Onderwerp / titel is deel van het goede doel
- Muziek gedeelte heeft elementen om je energie te geven (ik zie het plein al springen)
- En 2015 is het jaar dat je niet hoef te schamen Bieber te luisteren...
En zeg nou eerlijk, ik heb dit liever dan Jett Rebel of Kensington met een van de vele dezelfde liedjes.
Ik had liever een onbekende(re) artiest gezien die door SR in de spotlights zou komen te staan.quote:Op donderdag 17 december 2015 15:58 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Het dekt de lading:
- Muziek gedeelte heeft elementen om je energie te geven (ik zie het plein al springen)
En zeg nou eerlijk, ik heb dit liever dan Jett Rebel of Kensington met een van de vele dezelfde liedjes.
Ik wil die twee niet met elkaar vergelijken, ze hebben alleen beide de nare eigenschap dat het behang van m'n muren begint te krullen als ze op de radio zijn...quote:Op donderdag 17 december 2015 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jett Rebel > Kensington
Totaal niet te vergelijken. Niet qua stijl natuurlijk maar vooral de diversiteit in muziek van Jett is vele malen groter!
Mss moet je het behang dan beter vast plakken.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:31 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik wil die twee niet met elkaar vergelijken, ze hebben alleen beide de nare eigenschap dat het behang van m'n muren begint te krullen als ze op de radio zijn...
Dag jongens.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:21 schreef SilentChaos het volgende:
Voor de tettenmannen (en vrouwen) hier:
[ afbeelding ]
Als ik voor een anthem mocht kiezen zou ik voor deze gaan:quote:Op donderdag 17 december 2015 16:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik had liever een onbekende(re) artiest gezien die door SR in de spotlights zou komen te staan.
Die is tof. Die draaide Stenders nogal eensquote:Op donderdag 17 december 2015 17:25 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Als ik voor een anthem mocht kiezen zou ik voor deze gaan:
vreselijk kutnummer met een miljoen autotune maar ik voel m wel aankomen jaquote:Op donderdag 17 december 2015 15:58 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Het dekt de lading:
Die is alweer drie maanden oud.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:25 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Als ik voor een anthem mocht kiezen zou ik voor deze gaan:
Stond niet eens bij de VPRO in de lijst van Song van het jaarquote:Op donderdag 17 december 2015 17:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die is tof. Die draaide Stenders nogal eens
ik las op nu.nl in een top2000artikel dat Coldplay een 90s band zou zijn....het 1e album is nog net in 1999 opgenomen, maar verder....... als er 1 band zeroes is is het Kaltspiele.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan heb ik liever Coldplay erin. Kan ik Chris Martin nog eens in het echt uitlachen.
Nu.nl stagiaires kunnen al niet eens meer wikipedia lezenquote:Op donderdag 17 december 2015 20:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik las op nu.nl in een top2000artikel dat Coldplay een 90s band zou zijn....het 1e album is nog net in 1999 opgenomen, maar verder....... als er 1 band zeroes is is het Kaltspiele.
man, ik wist zelfs uit mijn hoofd dat het geen 90s wasquote:Op donderdag 17 december 2015 20:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nu.nl stagiaires kunnen al niet eens meer wikipedia lezen
Ze hebben zo'n beetje de tijd ingeluid waar het de verkeerde kant op ging met de muziekquote:Op donderdag 17 december 2015 20:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik las op nu.nl in een top2000artikel dat Coldplay een 90s band zou zijn....het 1e album is nog net in 1999 opgenomen, maar verder....... als er 1 band zeroes is is het Kaltspiele.
toch vond ik Parachutes een mooi album. voor mij ging het mis bij Clocks. dat werd compleet stukgedraaidquote:Op donderdag 17 december 2015 21:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze hebben zo'n beetje de tijd ingeluid waar het de verkeerde kant op ging met de muziek
Snow Patrol, Keane etc... al die jankzooi kwam toen ook!
Haten op Keane ben je wel goed bij je paasei. Hopes and Feares is het beste album uit de zeroesquote:Op donderdag 17 december 2015 21:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze hebben zo'n beetje de tijd ingeluid waar het de verkeerde kant op ging met de muziek
Snow Patrol, Keane etc... al die jankzooi kwam toen ook!
Gewonnen bij Henk Westbroek op Yorin...quote:Op donderdag 17 december 2015 23:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Haten op Keane ben je wel goed bij je paasei. Hopes and Feares is het beste album uit de zeroes
Klopt, dat was nog een beetje "radiohead'-achtig (maar dan meer "pop"). Daarna een groot drama...quote:Op donderdag 17 december 2015 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
toch vond ik Parachutes een mooi album. voor mij ging het mis bij Clocks. dat werd compleet stukgedraaid
Nee.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
Niemand geeft een neuk om SR dit jaar of ligt dat aan mij?
het doet mij al een aantal jaar niets meer. En nu met deze DJ's heb ik er niets mee. Ik luister de blokken van Domien, maar dat is het wel denk ik.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
Morgen als hij mokkeltje uitzwaait.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:50 schreef Evertjan het volgende:
Op welke dag gaat Domien janken denken jullie?
Nope! Net als afgelopen jaar boeit het me vrij weinig. Ik zal wat meekrijgen op de radio in de auto of op kantoor, maar actief meeposten zit er ongetwijfeld niet in.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb ook totaal geen gevoel dat het al december is.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope! Net als afgelopen jaar boeit het me vrij weinig. Ik zal wat meekrijgen op de radio in de auto of op kantoor, maar actief meeposten zit er ongetwijfeld niet in.
Volgen op tv vind ik dan weer wél geinig laat op de avond![]()
Gevoelsmatig duurt het nog een maand of twee, bizar...
ik verwacht voor 9:00 nog een fax te versturen.quote:
komt door het weer denk ik.... het hoort op z'n minst 's nachts te vriezen...quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook totaal geen gevoel dat het al december is.
IJsvrije autoruitenquote:Op vrijdag 18 december 2015 08:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
komt door het weer denk ik.... het hoort op z'n minst 's nachts te vriezen...
Nee hoorquote:Op vrijdag 18 december 2015 08:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
komt door het weer denk ik.... het hoort op z'n minst 's nachts te vriezen...
XDquote:Op vrijdag 18 december 2015 08:30 schreef Pino112 het volgende:
http://seriousrequest.3fm(...)radio-tv-en-internet
Verrassend DJ-schema.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:28 schreef Danny het volgende:
Wat mij betreft zou SER gewoon open mogen, maar als de FA's kiezen voor het hebben van alle SER topics in het radio/tv forum dan snap ik die keuze ook wel.
Zou wat mij betreft ook gewoon prima zijn, naast het livetopic waren er toch nauwelijks actieve topics meer vorig jaar.quote:
Nou enormquote:Op vrijdag 18 december 2015 08:30 schreef Pino112 het volgende:
http://seriousrequest.3fm(...)radio-tv-en-internet
Verrassend DJ-schema.
de glans is er al een jaar of 3-4 royaal vanafquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:40 schreef byah het volgende:
is het al begonnen?
Is het idee uitgewerkt, of durft 3FM niet te marketen nu de problemen dagelijks ons land inwandelen?
waar was jij de rest van het jaarquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:40 schreef byah het volgende:
is het al begonnen?
Is het idee uitgewerkt, of durft 3FM niet te marketen nu de problemen dagelijks ons land inwandelen?
leeell wat haat jij op deze radio heldenquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:51 schreef leeell het volgende:
Ik geef geen neuk, linksom of rechtsom. Die gasten mogen van mij (met giel voorop) allemaal gedeporteerd worden naar een conflictgebied.
Moet dat hierquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
leeell wat haat jij op deze radio helden
Dat is ook niet echt een goede combinatie met de weinige interesse dit jaar. Alsof ze het zelf willen laten doodbloeden.quote:
Purmerend wil het GH in 2017. Uitstekend idee. [/sarcasmemodus]quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt een goede combinatie met de weinige interesse dit jaar. Alsof ze het zelf willen laten doodbloeden.
Godverdomme Purmerendquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Purmerend wil het GH in 2017. Uitstekend idee. [/sarcasmemodus]
Doe het dan in Delfzijl.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Purmerend wil het GH in 2017. Uitstekend idee. [/sarcasmemodus]
Was geloof ik iets vaags met around the world ofzo...quote:
Schiedamquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:07 schreef wolfrolf het volgende:
sr 2016 in schiedam was wel spectaculair geweest
Dank, ik twijfelde.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was geloof ik iets vaags met around the world ofzo...
Het Rijswijk van Noord-Holland.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godverdomme Purmerend
Godverdomme.
Rijswijkquote:
SC is nu mad.quote:
Ok ik ben overtuigd.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Rijswijk
Focking bazenstad
4km van den haag centrum
binnen een half uur op het strand
4km van het fantastische delft
goedkoper dan den haag
goedkoper dan delft
Owh sorry.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:17 schreef SilentChaos het volgende:
Wie de fuck zijn al die nieuwe mensen hier
Stel je eens voor
En waar was je de rest van het jaar?
nepfans
had zelf liever in Den Haag of Delft gaan wonen eigenlijkquote:
Niet jijquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh sorry.
Ik ben Muis.
De rest van het jaar zat ik in het fax topic, errug gezellig.
Geniale band. Zouden ze meer van moeten draaien.quote:
Waar moet ik zijn?quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij mag er ook best wel zijn hoor
XDquote:
fashionpostsquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:23 schreef JDude het volgende:
Hoi ik ben JD ik luister eigenlijk alleen nog maar naar NPO2 (lol dat rijmt) maar dat topic loopt voor geen meter dus ben ik hier blijven hangen.
En voor de fashionposts natuurlijk.
gr gr
Rijswijk is wel ok hoor ik net.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
XD
Ik wilde in een niet zo kleffe manier zeggen dat je ook aardig bent enzo.
Balen, ik zit nu in Zoeterminderquote:
Kill it with fire.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Balen, ik zit nu in Zoeterminder
Over kutsteden gesproken idd...quote:
Ik gebruik meestal de term "afvoerputje".quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Purmerend is toch een buitenwijk van A'dam?
Ik dacht ik gebruik een wat positieve termquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal de term "afvoerputje".
Dat is Almere tochquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal de term "afvoerputje".
Tis Chvrches maar dan 3x zo goedquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Draait 3FM wel vaker wat van Grimes? Moet ik het kennen? Ik vind het wel leuk.
Kan dat?quote:
Ik ga het even op mijn te luisteren lijstje zettenquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis Chvrches maar dan 3x zo goed
quote:
Wolfjequote:
Maar het is toch leuk om je luchtxylofoon er bij te pakken en dan mee te doen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
Last Christmas staat wel hoog in mijn lijstje "meest kutte kerstplaten ever".
Mariah Carey staat er ook in.
Ik fluit het altijdquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar het is toch leuk om je luchtxylofoon er bij te pakken en dan mee te doen?
Ik geef me er gewoon aan over en zing keihard meequote:Op vrijdag 18 december 2015 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar het is toch leuk om je luchtxylofoon er bij te pakken en dan mee te doen?
so much h8quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:30 schreef pijltjegooien het volgende:
Soberso is 3fm een smeltkroes van aids en ebola.
Heelveel sterke drank.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:53 schreef ChatGirl het volgende:
Jongens, verzin eens iets wat ik kan vragen voor m'n verjaardag.
Drank is wel een goeie, baan ook maar daar kunnen ze me niet bij helpen helaas, boeken heb ik nog meer dan genoeg, schoenen ook. Cd's draai ik niet meer, en ik heb nog niet echt nagedacht over concerten van volgend jaar.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heelveel sterke drank.
Baan
Boekenbonnen
Nieuwe schoenen
Cd's
concertkaartjes
Jeukpoederquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:53 schreef ChatGirl het volgende:
Jongens, verzin eens iets wat ik kan vragen voor m'n verjaardag.
quote:
er is maar één fatsoenlijke kerstplaatquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
Last Christmas staat wel hoog in mijn lijstje "meest kutte kerstplaten ever".
Mariah Carey staat er ook in.
Inb4 Bert & Ernie.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is maar één fatsoenlijke kerstplaat
Nee wel meer...quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is maar één fatsoenlijke kerstplaat
quote:
Sowieso Harrie jekkersquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kerstezel is natuurlijk de beste kerstplaat
Een van de helden van het NL liedquote:
Sowieso Pearl Jam.quote:
Alivequote:
See you on the othersidequote:Op vrijdag 18 december 2015 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah, SR wordt toch startklaar gemaakt zo te zien. Tot over 2 weken, TVR
eerlijk gezegd kan het ook prima hier.quote:
Kan, maar daar ga ik niet over.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
eerlijk gezegd kan het ook prima hier.
qftquote:
Dat lijkt me wel, want ze zouden eens vernieuwen bij 3fm!!!!!!quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:43 schreef miieejj het volgende:
[autistische vraag] weten of jullie of veilig tv terug komt, ik zie geen groen scherm..![]()
[/autistische vraag]
Vrijwilligerswerk he. Dan moet je ook niet al te veel verwachten natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:53 schreef ieniminimuis het volgende:
"Ik werk bij het Glazen Huis"
"Owh leuk, wat doe je dan?"
"Ik mag de door midden gezaagde pvc buis vast houden bij de brievenbus."
Er had toch iemand een ingenieuze oplossing kunnen bedenken waardoor er geld gestort had kunnen worden?quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk he. Dan moet je ook niet al te veel verwachten natuurlijk.
Eeeeej!quote:
Dat heet 'charme'.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er had toch iemand een ingenieuze oplossing kunnen bedenken waardoor er geld gestort had kunnen worden?
Ik vind de pvc buis door de brievenbus een beetje armoedig.
Whoeeequote:
Jups. Ze kunnen net zo goed Chinees zingen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze shit krijgen we nu ook de heule week
Yup.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze shit krijgen we nu ook de heule week
Niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:23 schreef wolfrolf het volgende:
Mengtafel staat veel dichter bij eht raam
WAAR DOEN ZE NU VEILING TV DAN????
Geen veilingTV meer?quote:
Die zijn vast expres op vakantie.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:29 schreef wolfrolf het volgende:
Zullen coen en sandra nog langskomen? xd
Pics.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:31 schreef wolfrolf het volgende:
D'r loopt een donkerharige chick rond met een partij laarzen aan.. en benen ... dat rokje erbij man man man
niet ? hoezo niet.. whut ?.. die informatie ..my god..quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:34 schreef miieejj het volgende:
[..]
niet ? hoezo niet.. whut ?.. die informatie ..my god..![]()
![]()
Maar er is dus een ruimte helemaal voorin die ik had gemist. Dus ik gok dat er wel iets als VeilingTV aan zit te komen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:28 schreef ChatGirl het volgende:
Ja jongens. Weet ik veel. Maar ik zie er maar bar weinig ruimte voor om het te doen.
Zap.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh Rolfje bedoelt Jill van dat Zapprogramma.
ken ik nietquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh Rolfje bedoelt Jill van dat Zapprogramma.
Alles voor het goede doel. Maar dit had niet gehoeven.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:50 schreef HPLC het volgende:
SR is opengegooid, voor de mensen die het leuk vinden
Jawel.quote:
Pestkopquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jawel.
Maar volgens mij staat je sarcasme-meter niet goed afgesteld
quote:
jij hebt vast nog wel een goeie fashionpost voor ons Muis.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg maar dag tegen fax- en fashionposts.
Nope, geen VeilingTV dit jaar. Dat ging sowieso al jaren niet meer over de items, maar meer over zo gek mogelijk doen. Er is wel een alternatief bedacht... maar dat zie je vanzelf de komende dagen wel een keer langskomen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Maar er is dus een ruimte helemaal voorin die ik had gemist. Dus ik gok dat er wel iets als VeilingTV aan zit te komen.
neuh, dit waardeer ik niet.quote:
Verandering, wowowow.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nope, geen VeilingTV dit jaar. Dat ging sowieso al jaren niet meer over de items, maar meer over zo gek mogelijk doen. Er is wel een alternatief bedacht... maar dat zie je vanzelf de komende dagen wel een keer langskomen.
Er gaan dit jaar wel meer dingen anders, zoals o.a. geen slaapgasten en de TV-studio van NPO3 zit op een andere plek.quote:
Het zijn wakkerblijfgasten geworden?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er gaan dit jaar wel meer dingen anders, zoals o.a. geen slaapgasten en de TV-studio van NPO3 zit op een andere plek.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er gaan dit jaar wel meer dingen anders, zoals o.a. geen slaapgasten en de TV-studio van NPO3 zit op een andere plek.
Pienjo was ergens mee bezig geloof ik.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:10 schreef Fokker89 het volgende:
Was er al iemand een SR openingspost aan het maken? Anders wil ik dat wel op mij nemen.
weet niet of pienjow dat weer doet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:10 schreef Fokker89 het volgende:
Was er al iemand een SR openingspost aan het maken? Anders wil ik dat wel op mij nemen.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, nu geen tijd danwel zin dus ga je gang.
Ik wou er 1 met paint maken, ben al aan het tekenen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit is de vaste live reeksquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:17 schreef Karina het volgende:
Tijdelijk even hier verder jongens?
SR / SR 2015 Livetopic #1
Ik zie dat fokker bezig is met het topic.
Omdat je het zo lief vraagt, maar eigenlijk stiekem niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:17 schreef Karina het volgende:
Tijdelijk even hier verder jongens?
SR / SR 2015 Livetopic #1
Ik zie dat fokker bezig is met het topic.
Laten we anders deze even vol maken, dan pak ik vast het nieuwe topic.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt, maar eigenlijk stiekem niet.
kun je ook even stiekem dat anti serious request topic van voorgaande editie(s) hierheen schoppen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |