Ah okequote:Op donderdag 17 december 2015 08:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tijdelijk rustiger aan doen.. Hopelijk ben ik snel weer wat vroeger
Goede plaat iddquote:
Tiny Dancerquote:Op donderdag 17 december 2015 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goede plaat idd
Zei net nog tegen m'n collega: Toch heeft Elton John best goeie platen gemaakt
Rocket manquote:Op donderdag 17 december 2015 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tiny Dancer
Helaas ook wel shit zoals candle in the wind enzo. Daar wordt ie vaak op afgerekend.
Mooie fashionnnnnnnnquote:Op donderdag 17 december 2015 11:07 schreef SilentChaos het volgende:
Tijd voor fashion!
[ afbeelding ]
Bar Refaeliquote:Op donderdag 17 december 2015 11:07 schreef SilentChaos het volgende:
Tijd voor fashion!
[ afbeelding ]
Dit is beter inderdaadquote:Op donderdag 17 december 2015 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind de shorts te lang, te vaag.
quote:Op donderdag 17 december 2015 08:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tijdelijk rustiger aan doen.. Hopelijk ben ik snel weer wat vroeger
hier sluit ik me graag bij aan!quote:
Kensington vrijdagavond/-nacht bij SR dus.twitter:kensingtonband twitterde op donderdag 17-12-2015 om 11:30:46And @giel3fm, @Domien & @paul3fm, GOOOOD LUCK! All the best, keep them going! By the way people, tune in on Fridaynight.. ;-) reageer retweet
Ze sturen de mannen het huis in!quote:Op donderdag 17 december 2015 11:41 schreef Pino112 het volgende:
Kensington vrijdagavond/-nacht bij SR dus.twitter:kensingtonband twitterde op donderdag 17-12-2015 om 11:30:46And @giel3fm, @Domien & @paul3fm, GOOOOD LUCK! All the best, keep them going! By the way people, tune in on Fridaynight.. ;-) reageer retweet
Kunnen ze zelf niet in dat huis gaan zitten? Sleutel weggooien en alleen maar eten geven via de brievenbusquote:Op donderdag 17 december 2015 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze sturen de mannen het huis in!
Dan heb ik liever Coldplay erin. Kan ik Chris Martin nog eens in het echt uitlachen.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kunnen ze zelf niet in dat huis gaan zitten? Sleutel weggooien en alleen maar eten geven via de brievenbus
Wtf waarom. Haterquote:Op donderdag 17 december 2015 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan heb ik liever Coldplay erin. Kan ik Chris Martin nog eens in het echt uitlachen.
Omdat zijn stem als nagels op een schoolbord is.quote:
Coldplay is baasquote:Op donderdag 17 december 2015 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat zijn stem als nagels op een schoolbord is.
Dat is bij die gast van Kensington ook het geval..quote:Op donderdag 17 december 2015 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat zijn stem als nagels op een schoolbord is.
Thanks!quote:Op donderdag 17 december 2015 11:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
hier sluit ik me graag bij aan!
Moet je helemaal zelf weten. Jouw geld, jouw leven.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:55 schreef Lamabal het volgende:
[..]
haat je me ook dat ik naar coldplay concert ga?
Ben je boos?quote:Op donderdag 17 december 2015 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet je helemaal zelf weten. Jouw geld, jouw leven.
Met dank aan M3 schuurpapier!quote:Op donderdag 17 december 2015 11:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is bij die gast van Kensington ook het geval..
Goed idee, maar dat eten mag wel achterwege gelaten worden...quote:Op donderdag 17 december 2015 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kunnen ze zelf niet in dat huis gaan zitten? Sleutel weggooien en alleen maar eten geven via de brievenbus
quote:Op donderdag 17 december 2015 12:02 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Goed idee, maar dat eten mag wel achterwege gelaten worden...
Filter to the maxquote:Op donderdag 17 december 2015 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
Goeie foto van Gwen van Poorten op Instagram. Ik geloof dat ze het koud heeft...
[ afbeelding ]
Fapwaardigquote:Op donderdag 17 december 2015 12:16 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Filter to the max
Edit: Wel een lekker wijf tho
zou raken 8/10quote:Op donderdag 17 december 2015 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
Goeie foto van Gwen van Poorten op Instagram. Ik geloof dat ze het koud heeft...
[ afbeelding ]
Fruit en poesjesquote:Op donderdag 17 december 2015 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
LUNCH!
Tiet voor vitamines!
[ afbeelding ]
Is die achterste al dood ofzo?quote:Op donderdag 17 december 2015 13:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Fruit en poesjes
[ afbeelding ]
slaaptquote:Op donderdag 17 december 2015 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is die achterste al dood ofzo?
Jij volgt Jeremy Clarkson op Twitter.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 13:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij volgt Jeremy Clarkson op Twitter.
Het dekt de lading:quote:Op donderdag 17 december 2015 15:45 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat dat nummer van Bieber wel eens het anthem kan gaan worden.
Jett Rebel > Kensingtonquote:Op donderdag 17 december 2015 15:58 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Het dekt de lading:
- Onderwerp / titel is deel van het goede doel
- Muziek gedeelte heeft elementen om je energie te geven (ik zie het plein al springen)
- En 2015 is het jaar dat je niet hoef te schamen Bieber te luisteren...
En zeg nou eerlijk, ik heb dit liever dan Jett Rebel of Kensington met een van de vele dezelfde liedjes.
Ik had liever een onbekende(re) artiest gezien die door SR in de spotlights zou komen te staan.quote:Op donderdag 17 december 2015 15:58 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Het dekt de lading:
- Muziek gedeelte heeft elementen om je energie te geven (ik zie het plein al springen)
En zeg nou eerlijk, ik heb dit liever dan Jett Rebel of Kensington met een van de vele dezelfde liedjes.
Ik wil die twee niet met elkaar vergelijken, ze hebben alleen beide de nare eigenschap dat het behang van m'n muren begint te krullen als ze op de radio zijn...quote:Op donderdag 17 december 2015 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jett Rebel > Kensington
Totaal niet te vergelijken. Niet qua stijl natuurlijk maar vooral de diversiteit in muziek van Jett is vele malen groter!
Mss moet je het behang dan beter vast plakken.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:31 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik wil die twee niet met elkaar vergelijken, ze hebben alleen beide de nare eigenschap dat het behang van m'n muren begint te krullen als ze op de radio zijn...
Dag jongens.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:21 schreef SilentChaos het volgende:
Voor de tettenmannen (en vrouwen) hier:
[ afbeelding ]
Als ik voor een anthem mocht kiezen zou ik voor deze gaan:quote:Op donderdag 17 december 2015 16:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik had liever een onbekende(re) artiest gezien die door SR in de spotlights zou komen te staan.
Die is tof. Die draaide Stenders nogal eensquote:Op donderdag 17 december 2015 17:25 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Als ik voor een anthem mocht kiezen zou ik voor deze gaan:
vreselijk kutnummer met een miljoen autotune maar ik voel m wel aankomen jaquote:Op donderdag 17 december 2015 15:58 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Het dekt de lading:
Die is alweer drie maanden oud.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:25 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Als ik voor een anthem mocht kiezen zou ik voor deze gaan:
Stond niet eens bij de VPRO in de lijst van Song van het jaarquote:Op donderdag 17 december 2015 17:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die is tof. Die draaide Stenders nogal eens
ik las op nu.nl in een top2000artikel dat Coldplay een 90s band zou zijn....het 1e album is nog net in 1999 opgenomen, maar verder....... als er 1 band zeroes is is het Kaltspiele.quote:Op donderdag 17 december 2015 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan heb ik liever Coldplay erin. Kan ik Chris Martin nog eens in het echt uitlachen.
Nu.nl stagiaires kunnen al niet eens meer wikipedia lezenquote:Op donderdag 17 december 2015 20:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik las op nu.nl in een top2000artikel dat Coldplay een 90s band zou zijn....het 1e album is nog net in 1999 opgenomen, maar verder....... als er 1 band zeroes is is het Kaltspiele.
man, ik wist zelfs uit mijn hoofd dat het geen 90s wasquote:Op donderdag 17 december 2015 20:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nu.nl stagiaires kunnen al niet eens meer wikipedia lezen
Ze hebben zo'n beetje de tijd ingeluid waar het de verkeerde kant op ging met de muziekquote:Op donderdag 17 december 2015 20:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik las op nu.nl in een top2000artikel dat Coldplay een 90s band zou zijn....het 1e album is nog net in 1999 opgenomen, maar verder....... als er 1 band zeroes is is het Kaltspiele.
toch vond ik Parachutes een mooi album. voor mij ging het mis bij Clocks. dat werd compleet stukgedraaidquote:Op donderdag 17 december 2015 21:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze hebben zo'n beetje de tijd ingeluid waar het de verkeerde kant op ging met de muziek
Snow Patrol, Keane etc... al die jankzooi kwam toen ook!
Haten op Keane ben je wel goed bij je paasei. Hopes and Feares is het beste album uit de zeroesquote:Op donderdag 17 december 2015 21:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze hebben zo'n beetje de tijd ingeluid waar het de verkeerde kant op ging met de muziek
Snow Patrol, Keane etc... al die jankzooi kwam toen ook!
Gewonnen bij Henk Westbroek op Yorin...quote:Op donderdag 17 december 2015 23:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Haten op Keane ben je wel goed bij je paasei. Hopes and Feares is het beste album uit de zeroes
Klopt, dat was nog een beetje "radiohead'-achtig (maar dan meer "pop"). Daarna een groot drama...quote:Op donderdag 17 december 2015 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
toch vond ik Parachutes een mooi album. voor mij ging het mis bij Clocks. dat werd compleet stukgedraaid
Nee.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
Niemand geeft een neuk om SR dit jaar of ligt dat aan mij?
het doet mij al een aantal jaar niets meer. En nu met deze DJ's heb ik er niets mee. Ik luister de blokken van Domien, maar dat is het wel denk ik.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
Morgen als hij mokkeltje uitzwaait.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:50 schreef Evertjan het volgende:
Op welke dag gaat Domien janken denken jullie?
Nope! Net als afgelopen jaar boeit het me vrij weinig. Ik zal wat meekrijgen op de radio in de auto of op kantoor, maar actief meeposten zit er ongetwijfeld niet in.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb ook totaal geen gevoel dat het al december is.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope! Net als afgelopen jaar boeit het me vrij weinig. Ik zal wat meekrijgen op de radio in de auto of op kantoor, maar actief meeposten zit er ongetwijfeld niet in.
Volgen op tv vind ik dan weer wél geinig laat op de avond![]()
Gevoelsmatig duurt het nog een maand of twee, bizar...
ik verwacht voor 9:00 nog een fax te versturen.quote:
komt door het weer denk ik.... het hoort op z'n minst 's nachts te vriezen...quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook totaal geen gevoel dat het al december is.
IJsvrije autoruitenquote:Op vrijdag 18 december 2015 08:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
komt door het weer denk ik.... het hoort op z'n minst 's nachts te vriezen...
Nee hoorquote:Op vrijdag 18 december 2015 08:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
komt door het weer denk ik.... het hoort op z'n minst 's nachts te vriezen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |