vd bergh schoot weer op de paalquote:Op woensdag 16 december 2015 13:24 schreef de_boswachter het volgende:
Wat heeft het 3FM team gemaakt zonder Penalty misser Zwijnenberg?
Ik heb niet meer gefaxt sinds gisteren.quote:
Luther was gisteren toch?quote:Op woensdag 16 december 2015 09:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ook Luther, mits ik optijd thuis ben van werk.
quote:
quote:Series 4 (2015) Original air date
"Episode 1" 15 December 2015
maak je niet dikquote:
Helaas. Maar voor mij maakt het toch niks uit want ik heb er nog niks van gezien.quote:
Ach heb ik vanavond wat te kijkenquote:Op woensdag 16 december 2015 14:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Helaas. Maar voor mij maakt het toch niks uit want ik heb er nog niks van gezien.
HHB is er op.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ach heb ik vanavond wat te kijken
Ik vind HHB niet zo leuk.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
HHB is er op.
Ik lijk wel een wandelende tv-gids
Hij kan de broek ook niet meer aan trekken, hij is te dik geworden.quote:
Ik kom vanavond langs om te kijken.quote:
Dat blijft niet alleen bij kijken kan ik je verzekeren.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kom vanavond langs om te kijken.
Alleen als jouw meisje ook mee doet.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat blijft niet alleen bij kijken kan ik je verzekeren.
Ik zal het voorleggen.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen als jouw meisje ook mee doet.
#viesdikquote:
#yolo #hetisdecemberdushetmagquote:Op woensdag 16 december 2015 14:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
#levensgenieter #opkostenvandebaas
quote:Op woensdag 16 december 2015 15:23 schreef SilentChaos het volgende:
Slechte zaak dit:
http://www.nu.nl/werk-en-(...)h-steeds-braver.html
Daar stopte ik met lezen.quote:terwijl ouderen zich juist pittiger gaan kleden.
Ik heb al zo'n 3 weken geen 3fm geluisterd, maar zo rond deze tijd zou al wel voorzichtig iets gepushed zijn door de heren DJ's. Ik kan echter geen enkel nieuw nummer bedenken. Ze zullen vast wel iets uit de mottenballen halen dat anders nooit gedraaid zou worden (a la Eat, Sleep, Rave, Repeat) bij gebrek aan beter.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:58 schreef GSMboy het volgende:
Hm.... even wat anders. Wat zou dit jaar mogelijk de SR Anthem gaan worden? Welke maakt veel kans denken jullie?
geen ideequote:Op woensdag 16 december 2015 17:58 schreef GSMboy het volgende:
Hm.... even wat anders. Wat zou dit jaar mogelijk de SR Anthem gaan worden? Welke maakt veel kans denken jullie?
Vrijdag dacht ik?quote:Op woensdag 16 december 2015 18:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
geen idee
Wanneer gaat het huis op slot?
Niet.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
oh ok cool
wanneer komen ze weer t huis uit dang?
Wat zijn dat voor luxe-tijden bij jou tegenwoordig?quote:
Tijdelijk rustiger aan doen.. Hopelijk ben ik snel weer wat vroegerquote:Op donderdag 17 december 2015 08:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor luxe-tijden bij jou tegenwoordig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |