Sowieso Pearl Jam.quote:
Alivequote:
See you on the othersidequote:Op vrijdag 18 december 2015 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah, SR wordt toch startklaar gemaakt zo te zien. Tot over 2 weken, TVR
eerlijk gezegd kan het ook prima hier.quote:
Kan, maar daar ga ik niet over.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
eerlijk gezegd kan het ook prima hier.
qftquote:
Dat lijkt me wel, want ze zouden eens vernieuwen bij 3fm!!!!!!quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:43 schreef miieejj het volgende:
[autistische vraag] weten of jullie of veilig tv terug komt, ik zie geen groen scherm..![]()
[/autistische vraag]
Vrijwilligerswerk he. Dan moet je ook niet al te veel verwachten natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:53 schreef ieniminimuis het volgende:
"Ik werk bij het Glazen Huis"
"Owh leuk, wat doe je dan?"
"Ik mag de door midden gezaagde pvc buis vast houden bij de brievenbus."
Er had toch iemand een ingenieuze oplossing kunnen bedenken waardoor er geld gestort had kunnen worden?quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk he. Dan moet je ook niet al te veel verwachten natuurlijk.
Eeeeej!quote:
Dat heet 'charme'.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er had toch iemand een ingenieuze oplossing kunnen bedenken waardoor er geld gestort had kunnen worden?
Ik vind de pvc buis door de brievenbus een beetje armoedig.
Whoeeequote:
Jups. Ze kunnen net zo goed Chinees zingen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze shit krijgen we nu ook de heule week
Yup.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze shit krijgen we nu ook de heule week
Niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:23 schreef wolfrolf het volgende:
Mengtafel staat veel dichter bij eht raam
WAAR DOEN ZE NU VEILING TV DAN????
Geen veilingTV meer?quote:
Die zijn vast expres op vakantie.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:29 schreef wolfrolf het volgende:
Zullen coen en sandra nog langskomen? xd
Pics.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:31 schreef wolfrolf het volgende:
D'r loopt een donkerharige chick rond met een partij laarzen aan.. en benen ... dat rokje erbij man man man
niet ? hoezo niet.. whut ?.. die informatie ..my god..quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:34 schreef miieejj het volgende:
[..]
niet ? hoezo niet.. whut ?.. die informatie ..my god..![]()
![]()
Maar er is dus een ruimte helemaal voorin die ik had gemist. Dus ik gok dat er wel iets als VeilingTV aan zit te komen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:28 schreef ChatGirl het volgende:
Ja jongens. Weet ik veel. Maar ik zie er maar bar weinig ruimte voor om het te doen.
Zap.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh Rolfje bedoelt Jill van dat Zapprogramma.
ken ik nietquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh Rolfje bedoelt Jill van dat Zapprogramma.
Alles voor het goede doel. Maar dit had niet gehoeven.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:50 schreef HPLC het volgende:
SR is opengegooid, voor de mensen die het leuk vinden
Jawel.quote:
Pestkopquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jawel.
Maar volgens mij staat je sarcasme-meter niet goed afgesteld
quote:
jij hebt vast nog wel een goeie fashionpost voor ons Muis.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg maar dag tegen fax- en fashionposts.
Nope, geen VeilingTV dit jaar. Dat ging sowieso al jaren niet meer over de items, maar meer over zo gek mogelijk doen. Er is wel een alternatief bedacht... maar dat zie je vanzelf de komende dagen wel een keer langskomen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Maar er is dus een ruimte helemaal voorin die ik had gemist. Dus ik gok dat er wel iets als VeilingTV aan zit te komen.
neuh, dit waardeer ik niet.quote:
Verandering, wowowow.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nope, geen VeilingTV dit jaar. Dat ging sowieso al jaren niet meer over de items, maar meer over zo gek mogelijk doen. Er is wel een alternatief bedacht... maar dat zie je vanzelf de komende dagen wel een keer langskomen.
Er gaan dit jaar wel meer dingen anders, zoals o.a. geen slaapgasten en de TV-studio van NPO3 zit op een andere plek.quote:
Het zijn wakkerblijfgasten geworden?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er gaan dit jaar wel meer dingen anders, zoals o.a. geen slaapgasten en de TV-studio van NPO3 zit op een andere plek.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er gaan dit jaar wel meer dingen anders, zoals o.a. geen slaapgasten en de TV-studio van NPO3 zit op een andere plek.
Pienjo was ergens mee bezig geloof ik.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:10 schreef Fokker89 het volgende:
Was er al iemand een SR openingspost aan het maken? Anders wil ik dat wel op mij nemen.
weet niet of pienjow dat weer doet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:10 schreef Fokker89 het volgende:
Was er al iemand een SR openingspost aan het maken? Anders wil ik dat wel op mij nemen.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, nu geen tijd danwel zin dus ga je gang.
Ik wou er 1 met paint maken, ben al aan het tekenen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit is de vaste live reeksquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:17 schreef Karina het volgende:
Tijdelijk even hier verder jongens?
SR / SR 2015 Livetopic #1
Ik zie dat fokker bezig is met het topic.
Omdat je het zo lief vraagt, maar eigenlijk stiekem niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:17 schreef Karina het volgende:
Tijdelijk even hier verder jongens?
SR / SR 2015 Livetopic #1
Ik zie dat fokker bezig is met het topic.
Laten we anders deze even vol maken, dan pak ik vast het nieuwe topic.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt, maar eigenlijk stiekem niet.
kun je ook even stiekem dat anti serious request topic van voorgaande editie(s) hierheen schoppen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |