alsof dat uitmaakt voor het klootjesvolk, dat komt toch welquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:00 schreef Sheldon. het volgende:
Dacht dat het vanavond pas begon?
Behoorlijk druk al zo te zien op 101 TV.
Vraag me wel af in hoeverre deze editie bij de rest van NL aanslaat, Heerlen is toch een behoorlijke uithoek.
ze zijn al bezig in het huis natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:00 schreef Sheldon. het volgende:
Dacht dat het vanavond pas begon?
Behoorlijk druk al zo te zien op 101 TV.
Vraag me wel af in hoeverre deze editie bij de rest van NL aanslaat, Heerlen is toch een behoorlijke uithoek.
Zou er ook niet gezien willen worden, maar stiekem lijkt het me best gezelligquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:03 schreef boik het volgende:
[..]
alsof dat uitmaakt voor het klootjesvolk, dat komt toch wel
ik ben er zelf ook weleens geweest hoorquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:06 schreef James_R het volgende:
[..]
Zou er ook niet gezien willen worden, maar stiekem lijkt het me best gezellig
Toen het een paar jaar terug zo ongeveer voor mijn werk was ontkwam ik er niet aan. Maar ik zou er nog geen 10 minuten voor in de auto willen zitten.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:06 schreef James_R het volgende:
[..]
Zou er ook niet gezien willen worden, maar stiekem lijkt het me best gezellig
Dit is toch het nieuwe topic tijdens SR? Of begreep ik je verkeerdquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
zal wel effe duren voordat het geschopt wordt. Heb wel al een TR gezet in TV.
maar er zitten nog geen modjes hier dus die kunnen het ook niet hierheen halen
Tis gebruikelijk dat de 3fm-reeks gebruikt wordt. Mij maakt het niet zozeer uit verder.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is toch het nieuwe topic tijdens SR? Of begreep ik je verkeerd
Prima hoor, ik post nooit in de 3fm reeks dus geen idee hoe dat normaal ging met SRquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis gebruikelijk dat de 3fm-reeks gebruikt wordt. Mij maakt het niet zozeer uit verder.
Wacht effe dan kan deze toch dicht? Of ben ik nou gek.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis gebruikelijk dat de 3fm-reeks gebruikt wordt. Mij maakt het niet zozeer uit verder.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Wacht effe dan kan deze toch dicht? Of ben ik nou gek.
Ja, deze kan wel weg.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Wacht effe dan kan deze toch dicht? Of ben ik nou gek.
Heb je hem ook weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |