Alleen giel zou ook voldoende zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:51 schreef leeell het volgende:
Ik geef geen neuk, linksom of rechtsom. Die gasten mogen van mij (met giel voorop) allemaal gedeporteerd worden naar een conflictgebied.
Janktopicquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:50 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Zelfs de armste landgenoot heeft het vele malen beter dan menig kind in conflictgebieden:
http://m.limburger.nl/cnt(...)ijk-onlinegeschreeuw
En nu jullie weer...
Klacht: Huilies die miepen over Serious Request en de mensen die daaraan geven.
Vergeet vooral niet om vooral met iedereen te knuffelen en glitters in het rond te gooien.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:52 schreef Jaimy_Luca het volgende:
En ja ik ga erheen. Ik koop een trui én 3 mutsen!
Mooi, schrijf het in je dagboek en flikker op.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:52 schreef Jaimy_Luca het volgende:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:53 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet om vooral met iedereen te knuffelen en glitters in het rond te gooien.
Hier is bijna niet aan te ontkomen. Dagelijks zie je overal tussenstanden, mensen met collectebussen rondgaan, journaal en eigenlijk overal wel.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een gejank, van beide kanten overigens.
Als je het leuk en goed vindt, ga je er heen en anders niet. Zo moeilijk is het toch niet?
Vrouwen kunnen niet fappen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, ga er maar snel 16 uur per dag staan fappen! Enjoy!
Koop een taart en vier hetquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:52 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Maar jij bent toch een shemale?quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:55 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen niet fappen.
(Fappen = aftrekken)
De huillies lopen steeds te zeiken in SR-gerelateerde topics, da's al jaren zo maar het blijft een beetje sneu, alsof ik naar het U2-topic ga om te zeggen 'U2 is kut'quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een gejank, van beide kanten overigens.
Als je het leuk en goed vindt, ga je er heen en anders niet. Zo moeilijk is het toch niet?
Was het toch een leerzame dag vandaag. Dankje.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:55 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen niet fappen.
(Fappen = aftrekken)
Sluit je jezelf in je kelder op, zonder internet, tv en radio.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hier is bijna niet aan te ontkomen. Dagelijks zie je overal tussenstanden, mensen met collectebussen rondgaan, journaal en eigenlijk overal wel.
Nee dat is niet hetzelfde. U2 kan je gewoon ontwijken als je wil.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De huillies lopen steeds te zeiken in SR-gerelateerde topics, da's al jaren zo maar het blijft een beetje sneu, alsof ik naar het U2-topic ga om te zeggen 'U2 is kut'
Ik vind kankeren op deze autofellatio veel leuker.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:56 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Sluit je jezelf in je kelder op, zonder internet, tv en radio.
Dat valt naar mijn idee nog wel mee, kun je best simpel negeren allemaal.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hier is bijna niet aan te ontkomen. Dagelijks zie je overal tussenstanden, mensen met collectebussen rondgaan, journaal en eigenlijk overal wel.
Afgelopen maanden vrij constant in het nieuws met Parijs etc. U2 en SR kun je ongeveer op gelijke voet ontwijken.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee dat is niet hetzelfde. U2 kan je gewoon ontwijken als je wil.
Waarom denk je dat? Alleen omdat ik een unisex-nickname heb?quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:56 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Maar jij bent toch een shemale?
Al het geld naar Duindorp!quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:59 schreef Rectum het volgende:
Kinderen en jongeren uit conflictgebieden in eigen land eerst!
Neen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat valt naar mijn idee nog wel mee, kun je best simpel negeren allemaal.
eensquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Alleen giel zou ook voldoende zijn.
Dit vooralquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:04 schreef RingBewoner het volgende:
Zie ons goed bezig zijn, dagenlang leven op sapjes van gewoon gepureerde groenten en fruit wat dus eigenlijk een hele maaltijd is. En hele dagen zijn we wakker en we halen geld op voor het goede doel, lalala glitters, homo's, eenhoorns en elfjes.
Zelfs op Facebook niet. Fijne vrienden heb ik toch.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:01 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik ook bijna niet. Alleen op social media. Maar op tv niks.
Het is natuurlijk een beetje debiel om je gezondheid echt te grabbel te gooien, maar die sapjes kunnen echt niet lekker zijn en zijn echt geen briljant dieet.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:04 schreef RingBewoner het volgende:
Zie ons goed bezig zijn, dagenlang leven op sapjes van gewoon gepureerde groenten en fruit wat dus eigenlijk een hele maaltijd is. En hele dagen zijn we wakker en we halen geld op voor het goede doel, lalala glitters, homo's, eenhoorns en elfjes.
Autofellatio. Meer is het niet en ook niet minder. Vreselijk uitgekauwde actie die 0,0 vernieuwend is.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:04 schreef wolfrolf het volgende:
verdomme vieze haters
de leukste radio actie van het jaar
ik ga weer een sms sturen en doneer daar 90 cent mee
zo rol ik
Het zou al 'nuttiger' zijn als ze die week of 5 dagen of hoeveel is het op 400Kcal zouden gaan leven ofzo. Als het je gaat om "x dagen niet eten om te ervaren wat mensen in gebieden met hongersnood" , zeg dan gewoon: we eten een kommetje rijst per dag ofzo. Daar ga je echt niet dood van. En je hoeft 't niet te doen natuurlijkquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een beetje debiel om je gezondheid echt te grabbel te gooien, maar die sapjes kunnen echt niet lekker zijn en zijn echt geen briljant dieet.
Beetje half-half is het wel. Stop dan gewoon compleet met de hele actie, hou de reguliere uitzending in de eigen studio en vraag er dan aandacht voor.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een beetje debiel om je gezondheid echt te grabbel te gooien, maar die sapjes kunnen echt niet lekker zijn en zijn echt geen briljant dieet.
Mwah het intrinsieke idee vind ik wel goed, tis vooral dat het uitgewerkt is qua concept. Ieder jaar hetzelfde riedeltje. Iets anders om er aandacht voor te vragen zou wel wat kunnen zijn. In Belgie gingen ze 'leven als een vluchteling' een paar jaar terug, dat was wel een leuk concept.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Beetje half-half is het wel. Stop dan gewoon compleet met de hele actie, hou de reguliere uitzending in de eigen studio en vraag er dan aandacht voor.
Weet je wat ik ook wel tof zou vinden? Als er daarna eens wat meer aandacht is voor wat er met "het geld" gebeurt. Elk jaar zie je weer bedragen voorbij komen die met regelmaat de ¤10 miljoen overstijgen maar een update over hoeveel geld er is besteed en aan wat krijg je nooit te horen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah het intrinsieke idee vind ik wel goed, tis vooral dat het uitgewerkt is qua concept. Ieder jaar hetzelfde riedeltje. Iets anders om er aandacht voor te vragen zou wel wat kunnen zijn. In Belgie gingen ze 'leven als een vluchteling' een paar jaar terug, dat was wel een leuk concept.
mwah daar doen ze wel een updateje over vaak, maar niet heel duidelijk naar de voorgrond inderdaad, da's wel jammer.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Weet je wat ik ook wel tof zou vinden? Als er daarna eens wat meer aandacht is voor wat er met "het geld" gebeurt. Elk jaar zie je weer bedragen voorbij komen die met regelmaat de ¤10 miljoen overstijgen maar een update over hoeveel geld er is besteed en aan wat krijg je nooit te horen.
Ook dit jaar gaan ze kamperen met de warmste week om acties te steunen voor diverse goede doelen die de Belgen zelf opzetten.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah het intrinsieke idee vind ik wel goed, tis vooral dat het uitgewerkt is qua concept. Ieder jaar hetzelfde riedeltje. Iets anders om er aandacht voor te vragen zou wel wat kunnen zijn. In Belgie gingen ze 'leven als een vluchteling' een paar jaar terug, dat was wel een leuk concept.
Dat doen ze inmiddels ook alweer een paar jaar dan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ook dit jaar gaan ze kamperen met de warmste week om acties te steunen voor diverse goede doelen die de Belgen zelf opzetten.
Dat record is irritant inderdaad, net als ondernemers die vinden dat de omzet tegenvalt. Maar de gezelligheid van StuBru en kneuterigheid van al die kleine acties kan ik nog steeds waarderen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat doen ze inmiddels ook alweer een paar jaar dan.
Maar de rek is er ook wel een beetje uit. Denk dat de absolute top wel geweest is. Niet dat dat erg is, maar ze hameren ook steeds op dat record.
Dan kijk je geen TV of het is wishful thinking van je.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:01 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik ook bijna niet. Alleen op social media. Maar op tv niks.
Ja dat kijk ik dus vrijwel niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:38 schreef James_R het volgende:
[..]
Dan kijk je geen TV of het is wishful thinking van je.
Ik word al een maand doodgegooid voor mijn gevoel met SR-geralateerde media activiteiten. Zowel reclamespots op TV als die DJ's die te gast zijn bij DWDD / Pauw / RTLLN.
Gerard is er niet meer bij.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:46 schreef Hippocratos het volgende:
FUCK ik bedenk me net dat coen en sander naar 538 zijn, dus vanaf nu is sander en ramon tijdens sr ook verleden tijd![]()
![]()
![]()
![]()
ben ik er ook gelijk klaar mee eigenlijk, stop dat mediacircus maar voordat het begonnen is
Gerard is prima zolang ie maar niet lollig probeert te doen, zijn muziekkennis is natuurlijk enorm.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:55 schreef Rectum het volgende:
[..]
Is er toch nog iets positiefs te melden over Serious Request 2015.
Blijkbaar heeft de houding van niet zo maar alles voor zoete koek slikken z'n voordelen want we zijn wel één van welvarendste landen. Het is alleen jammer dat de mensen die in die welvaart ter wereld komen, en dus totaal geen besef hebben dat het hier niet zo maar is aan komen waaien, de overtuiging hebben dat we alles maar met iedereen moeten delen. Bij mij verschijnt toch echt zo nu en dan het schaamrood op de kaken als er weer een clubje denkt dat het nodig is dat de zielige negertjes geholpen worden. Dit zijn de werkelijke racisten, hoewel ze bij het minste geringste anderen daarvan zullen beschuldigen, die de overtuiging hebben dat gekleurde mensen niet zonder hulp kunnen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:48 schreef Questular het volgende:
Het is maar net waar je je druk over wilt maken.....Nederlanders en zeiken blijft een pracht combinatie.
als je in Heerlen woont lijkt het me wel enigszins storend ja als je er niks mee van doen wilt hebben.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:21 schreef Luuntje het volgende:
Door SR kan ik verdomme niet eens normaal boodschappen doen bij de Jan Linders
Of er staat truck met LED scherm waar Guus Meeuwis zijn kattengejank laat horen, of ze zijn weet ik whatever aan het bakken op de parkeerplaats om geld in te zamelen en willen je dat even duidelijk maken door heel irritant bij de in en uitgang te gaan staan promoten
Door die SR kun je niet eens meer het centrum in.
Door die SR hoor en zie je hier niks anders meer.
En de komende dagen horen we elke avond die hele shit....wordt lekker slapen zo
Fijn dat steunen van goede doelen, fijn dat anderen wel doneren, ik doe er niet aan mee!
Ik ga de bunker inquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als je in Heerlen woont lijkt het me wel enigszins storend ja als je er niks mee van doen wilt hebben.
Hebben jullie als omwonenden nog enige inspraak gehad toen er plannen rezen dit daar te gaan doen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:21 schreef Luuntje het volgende:
Of er staat truck met LED scherm waar Guus Meeuwis zijn kattengejank laat horen, of ze zijn weet ik whatever aan het bakken op de parkeerplaats om geld in te zamelen en willen je dat even duidelijk maken door heel irritant bij de in en uitgang te gaan staan promoten
Fijn dat steunen van goede doelen, fijn dat anderen wel doneren, ik doe er niet aan mee!
Nee maar dat hebben we bij geen enkel evenement als Heerlen er geld aan kan verdienen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:29 schreef the-eye het volgende:
[..]
Hebben jullie als omwonenden nog enige inspraak gehad toen er plannen rezen dit daar te gaan doen?
Joh het is een weekje. Dat overleef je vast wel.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:21 schreef Luuntje het volgende:
Troost je met de gedachte dat er na SR2015 zolang jij leeft waarschijnlijk niets meer van deze omvang in Heerlen zal gebeurenquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:21 schreef Luuntje het volgende:
Ik woon niet eens in het centrum.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:07 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Joh het is een weekje. Dat overleef je vast wel.![]()
En anders had je niet middenin het centrum moeten gaan wonen.
Ah, je woont op het platteland.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:12 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ik woon niet eens in het centrum.
Nee......ik woon niet in het centrum van Heerlen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, je woont op het platteland.
Als dit het ergste is wat er met je kan gebeuren, dan heb je het eigenlijk helemaal zo slecht nog niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:21 schreef Luuntje het volgende:
Ehm ja. Waarover zeurde je ook alweer precies?quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:12 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ik woon niet eens in het centrum.
Lees het dan nog eens.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:12 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ehm ja. Waarover zeurde je ook alweer precies?
Wat is daar mis mee?quote:
Werkeloos zeker.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:36 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik had dolgraag gewild dat het Glazen Huis in een bepaalde stad zou staan en ik daar in het centrum aan het plein zou wonen!
iets met vluchtelingen, want die krijgen nog niet genoeg blijkbaarquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:58 schreef Dutchguy het volgende:
Wat voor doel heeft Erik Karton dit jaar verzonnen?
Deze vrouw weet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ik dacht eerst dat het over STR15 ging, en ik dacht : dat is wel een terechte klacht, want het was een prima formule 1 wagen.
hahaha idd XDquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:51 schreef RingBewoner het volgende:
Flikker toch op met die jaarlijkse zelfpijperij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |