Dat record is irritant inderdaad, net als ondernemers die vinden dat de omzet tegenvalt. Maar de gezelligheid van StuBru en kneuterigheid van al die kleine acties kan ik nog steeds waarderen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat doen ze inmiddels ook alweer een paar jaar dan.
Maar de rek is er ook wel een beetje uit. Denk dat de absolute top wel geweest is. Niet dat dat erg is, maar ze hameren ook steeds op dat record.
Dan kijk je geen TV of het is wishful thinking van je.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:01 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik ook bijna niet. Alleen op social media. Maar op tv niks.
Ja dat kijk ik dus vrijwel niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:38 schreef James_R het volgende:
[..]
Dan kijk je geen TV of het is wishful thinking van je.
Ik word al een maand doodgegooid voor mijn gevoel met SR-geralateerde media activiteiten. Zowel reclamespots op TV als die DJ's die te gast zijn bij DWDD / Pauw / RTLLN.
Gerard is er niet meer bij.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:46 schreef Hippocratos het volgende:
FUCK ik bedenk me net dat coen en sander naar 538 zijn, dus vanaf nu is sander en ramon tijdens sr ook verleden tijd![]()
![]()
![]()
![]()
ben ik er ook gelijk klaar mee eigenlijk, stop dat mediacircus maar voordat het begonnen is
Gerard is prima zolang ie maar niet lollig probeert te doen, zijn muziekkennis is natuurlijk enorm.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:55 schreef Rectum het volgende:
[..]
Is er toch nog iets positiefs te melden over Serious Request 2015.
Blijkbaar heeft de houding van niet zo maar alles voor zoete koek slikken z'n voordelen want we zijn wel één van welvarendste landen. Het is alleen jammer dat de mensen die in die welvaart ter wereld komen, en dus totaal geen besef hebben dat het hier niet zo maar is aan komen waaien, de overtuiging hebben dat we alles maar met iedereen moeten delen. Bij mij verschijnt toch echt zo nu en dan het schaamrood op de kaken als er weer een clubje denkt dat het nodig is dat de zielige negertjes geholpen worden. Dit zijn de werkelijke racisten, hoewel ze bij het minste geringste anderen daarvan zullen beschuldigen, die de overtuiging hebben dat gekleurde mensen niet zonder hulp kunnen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:48 schreef Questular het volgende:
Het is maar net waar je je druk over wilt maken.....Nederlanders en zeiken blijft een pracht combinatie.
als je in Heerlen woont lijkt het me wel enigszins storend ja als je er niks mee van doen wilt hebben.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:21 schreef Luuntje het volgende:
Door SR kan ik verdomme niet eens normaal boodschappen doen bij de Jan Linders
Of er staat truck met LED scherm waar Guus Meeuwis zijn kattengejank laat horen, of ze zijn weet ik whatever aan het bakken op de parkeerplaats om geld in te zamelen en willen je dat even duidelijk maken door heel irritant bij de in en uitgang te gaan staan promoten
Door die SR kun je niet eens meer het centrum in.
Door die SR hoor en zie je hier niks anders meer.
En de komende dagen horen we elke avond die hele shit....wordt lekker slapen zo
Fijn dat steunen van goede doelen, fijn dat anderen wel doneren, ik doe er niet aan mee!
Ik ga de bunker inquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als je in Heerlen woont lijkt het me wel enigszins storend ja als je er niks mee van doen wilt hebben.
Hebben jullie als omwonenden nog enige inspraak gehad toen er plannen rezen dit daar te gaan doen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:21 schreef Luuntje het volgende:
Door SR kan ik verdomme niet eens normaal boodschappen doen bij de Jan Linders
Of er staat truck met LED scherm waar Guus Meeuwis zijn kattengejank laat horen, of ze zijn weet ik whatever aan het bakken op de parkeerplaats om geld in te zamelen en willen je dat even duidelijk maken door heel irritant bij de in en uitgang te gaan staan promoten
Door die SR kun je niet eens meer het centrum in.
Door die SR hoor en zie je hier niks anders meer.
En de komende dagen horen we elke avond die hele shit....wordt lekker slapen zo
Fijn dat steunen van goede doelen, fijn dat anderen wel doneren, ik doe er niet aan mee!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |