Nee maar dat hebben we bij geen enkel evenement als Heerlen er geld aan kan verdienen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:29 schreef the-eye het volgende:
[..]
Hebben jullie als omwonenden nog enige inspraak gehad toen er plannen rezen dit daar te gaan doen?
Joh het is een weekje. Dat overleef je vast wel.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:21 schreef Luuntje het volgende:
Door SR kan ik verdomme niet eens normaal boodschappen doen bij de Jan Linders
Of er staat truck met LED scherm waar Guus Meeuwis zijn kattengejank laat horen, of ze zijn weet ik whatever aan het bakken op de parkeerplaats om geld in te zamelen en willen je dat even duidelijk maken door heel irritant bij de in en uitgang te gaan staan promoten
Door die SR kun je niet eens meer het centrum in.
Door die SR hoor en zie je hier niks anders meer.
En de komende dagen horen we elke avond die hele shit....wordt lekker slapen zo
Fijn dat steunen van goede doelen, fijn dat anderen wel doneren, ik doe er niet aan mee!
Troost je met de gedachte dat er na SR2015 zolang jij leeft waarschijnlijk niets meer van deze omvang in Heerlen zal gebeurenquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:21 schreef Luuntje het volgende:
Of er staat truck met LED scherm waar Guus Meeuwis zijn kattengejank laat horen, of ze zijn weet ik whatever aan het bakken op de parkeerplaats om geld in te zamelen en willen je dat even duidelijk maken door heel irritant bij de in en uitgang te gaan staan promoten
Fijn dat steunen van goede doelen, fijn dat anderen wel doneren, ik doe er niet aan mee!
Ik woon niet eens in het centrum.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:07 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Joh het is een weekje. Dat overleef je vast wel.![]()
En anders had je niet middenin het centrum moeten gaan wonen.
Ah, je woont op het platteland.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:12 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ik woon niet eens in het centrum.
Nee......ik woon niet in het centrum van Heerlen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, je woont op het platteland.
Als dit het ergste is wat er met je kan gebeuren, dan heb je het eigenlijk helemaal zo slecht nog niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:21 schreef Luuntje het volgende:
Ehm ja. Waarover zeurde je ook alweer precies?quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:12 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ik woon niet eens in het centrum.
Lees het dan nog eens.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:12 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ehm ja. Waarover zeurde je ook alweer precies?
Wat is daar mis mee?quote:
Werkeloos zeker.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:36 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik had dolgraag gewild dat het Glazen Huis in een bepaalde stad zou staan en ik daar in het centrum aan het plein zou wonen!
iets met vluchtelingen, want die krijgen nog niet genoeg blijkbaarquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:58 schreef Dutchguy het volgende:
Wat voor doel heeft Erik Karton dit jaar verzonnen?
Deze vrouw weet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ik dacht eerst dat het over STR15 ging, en ik dacht : dat is wel een terechte klacht, want het was een prima formule 1 wagen.
hahaha idd XDquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:51 schreef RingBewoner het volgende:
Flikker toch op met die jaarlijkse zelfpijperij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |