XDquote:Op vrijdag 18 december 2015 08:30 schreef Pino112 het volgende:
http://seriousrequest.3fm(...)radio-tv-en-internet
Verrassend DJ-schema.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:28 schreef Danny het volgende:
Wat mij betreft zou SER gewoon open mogen, maar als de FA's kiezen voor het hebben van alle SER topics in het radio/tv forum dan snap ik die keuze ook wel.
Zou wat mij betreft ook gewoon prima zijn, naast het livetopic waren er toch nauwelijks actieve topics meer vorig jaar.quote:
Nou enormquote:Op vrijdag 18 december 2015 08:30 schreef Pino112 het volgende:
http://seriousrequest.3fm(...)radio-tv-en-internet
Verrassend DJ-schema.
de glans is er al een jaar of 3-4 royaal vanafquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:40 schreef byah het volgende:
is het al begonnen?
Is het idee uitgewerkt, of durft 3FM niet te marketen nu de problemen dagelijks ons land inwandelen?
waar was jij de rest van het jaarquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:40 schreef byah het volgende:
is het al begonnen?
Is het idee uitgewerkt, of durft 3FM niet te marketen nu de problemen dagelijks ons land inwandelen?
leeell wat haat jij op deze radio heldenquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:51 schreef leeell het volgende:
Ik geef geen neuk, linksom of rechtsom. Die gasten mogen van mij (met giel voorop) allemaal gedeporteerd worden naar een conflictgebied.
Moet dat hierquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
leeell wat haat jij op deze radio helden
Dat is ook niet echt een goede combinatie met de weinige interesse dit jaar. Alsof ze het zelf willen laten doodbloeden.quote:
Purmerend wil het GH in 2017. Uitstekend idee. [/sarcasmemodus]quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt een goede combinatie met de weinige interesse dit jaar. Alsof ze het zelf willen laten doodbloeden.
Godverdomme Purmerendquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Purmerend wil het GH in 2017. Uitstekend idee. [/sarcasmemodus]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |