Maar het is toch leuk om je luchtxylofoon er bij te pakken en dan mee te doen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
Last Christmas staat wel hoog in mijn lijstje "meest kutte kerstplaten ever".
Mariah Carey staat er ook in.
Ik fluit het altijdquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar het is toch leuk om je luchtxylofoon er bij te pakken en dan mee te doen?
Ik geef me er gewoon aan over en zing keihard meequote:Op vrijdag 18 december 2015 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar het is toch leuk om je luchtxylofoon er bij te pakken en dan mee te doen?
so much h8quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:30 schreef pijltjegooien het volgende:
Soberso is 3fm een smeltkroes van aids en ebola.
Heelveel sterke drank.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:53 schreef ChatGirl het volgende:
Jongens, verzin eens iets wat ik kan vragen voor m'n verjaardag.
Drank is wel een goeie, baan ook maar daar kunnen ze me niet bij helpen helaas, boeken heb ik nog meer dan genoeg, schoenen ook. Cd's draai ik niet meer, en ik heb nog niet echt nagedacht over concerten van volgend jaar.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heelveel sterke drank.
Baan
Boekenbonnen
Nieuwe schoenen
Cd's
concertkaartjes
Jeukpoederquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:53 schreef ChatGirl het volgende:
Jongens, verzin eens iets wat ik kan vragen voor m'n verjaardag.
quote:
er is maar één fatsoenlijke kerstplaatquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
Last Christmas staat wel hoog in mijn lijstje "meest kutte kerstplaten ever".
Mariah Carey staat er ook in.
Inb4 Bert & Ernie.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is maar één fatsoenlijke kerstplaat
Nee wel meer...quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is maar één fatsoenlijke kerstplaat
quote:
Sowieso Harrie jekkersquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kerstezel is natuurlijk de beste kerstplaat
Een van de helden van het NL liedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |