Ga je ook solliciteren?quote:Op woensdag 16 december 2015 18:26 schreef Duzzy het volgende:
En Rotterdam goffedomme
[ afbeelding ]
Iedereen kan gewoon
Opdonderen ik ga niet weer met je samenwerkenquote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 18:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Opdonderen ik ga niet weer met je samenwerken
Jij wilde toch Rotterdam?quote:Op woensdag 16 december 2015 18:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Opdonderen ik ga niet weer met je samenwerken
Verdient dat kekker ?quote:Op woensdag 16 december 2015 18:48 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Zeer intensief beveiligingswerk bij artistieke artifacten van miljoenenbedragen
quote:Op woensdag 16 december 2015 18:48 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Zeer intensief beveiligingswerk bij artistieke artifacten van miljoenenbedragen
Ga lekker zelf naar Rotterdamquote:
Rennies en Gladiatorenbier. Dan ben je er zo weer bovenopquote:Op woensdag 16 december 2015 18:51 schreef renwan het volgende:
Godverdomme ben al de hele dag kneiter misselijk
Denk als ik een slok bier neem dat ik dan alles eruit gooiquote:Op woensdag 16 december 2015 18:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Rennies en Gladiatorenbier. Dan ben je er zo weer bovenop
Bier altijd de oplossingquote:Op woensdag 16 december 2015 18:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Rennies en Gladiatorenbier. Dan ben je er zo weer bovenop
Doe het door een zeef. Dan kan je de brokjes weggooien en het bier opnieuw drinken.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:56 schreef renwan het volgende:
[..]
Denk als ik een slok bier neem dat ik dan alles eruit gooi
Waarvan ?,quote:Op woensdag 16 december 2015 18:51 schreef renwan het volgende:
Godverdomme ben al de hele dag kneiter misselijk
Geen idee, niks raars gedaan of gegetenquote:
Kun je niet braken dan is het eruitquote:Op woensdag 16 december 2015 19:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Geen idee, niks raars gedaan of gegeten
Valt weinig te braken, heb bijna niks gegetenquote:Op woensdag 16 december 2015 19:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kun je niet braken dan is het eruit
Probleem opgelostquote:Op woensdag 16 december 2015 19:13 schreef renwan het volgende:
[..]
Valt weinig te braken, heb bijna niks gegeten
Ik heb hetzelfde met de nieuwe mountain dew die ze 'Code Red' hebben genoemd. Als we die zouden verkopen op werk en ik breng het langs kun je ook lekker schreeuwen "DID YOU ORDER THE CODE RED!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!1!!!11!!!"quote:Op woensdag 16 december 2015 18:37 schreef Geerd het volgende:
Boh gek was wel lachen net lekkere milf uit 1979 beetje te blèren in de telefoon tegen der kinder
En gewoon iemand die Rikkert hete
Wou bijna schreeuwen Rikkert je bent ontslagen kut! !!
quote:Op woensdag 16 december 2015 19:18 schreef Duzzy het volgende:
Tevens is de boodschap weer gehaald. Vanavond word ik ontgladiator-maagd
[ afbeelding ]
Net ook de eerste ingeschonkenquote:Op woensdag 16 december 2015 19:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Proost hier ook net thuis 1e los !!
Gewoon doen man !! Als je alles draait vroeg en laat zit je op 2200 netto zoiets.quote:
Mono ook aan het bier?quote:Op woensdag 16 december 2015 18:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe het door een zeef. Dan kan je de brokjes weggooien en het bier opnieuw drinken.
Weten we toch roosje !! Je hoort er gewoon bij hoor !!quote:Op woensdag 16 december 2015 19:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik drink geen bier maar rosé![]()
![]()
Heb wel rosébier in huis om eens te proberen
Al gedaan maar heb toch liever rosé, al gaat dat rosébier vast wel op
quote:Op woensdag 16 december 2015 19:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sneeuw leeuw ook bier man !! Dan is het cafe gevuld !!
quote:Op woensdag 16 december 2015 19:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Weten we toch roosje !! Je hoort er gewoon bij hoor !!
Voor roos word er speciaal Roosebier het cafe in gehaald!quote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor roos word er speciaal Roosebier het cafe in gehaald!
Kappen nou ettertjequote:
Moeten ze wel doen want ik moet ook minderenquote:Op woensdag 16 december 2015 19:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Als ik vanaf januari serieus wil minderen met drinken, schenken jullie dan ook non-alcoholische dranken?
Volgens mij moet er nog wel ergens een verdwaalde fles cola zijn, over maltbier moet vergaderd worden!quote:Op woensdag 16 december 2015 19:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Als ik vanaf januari serieus wil minderen met drinken, schenken jullie dan ook non-alcoholische dranken?
Ah fijn ben ik niet de enigequote:Op woensdag 16 december 2015 19:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Moeten ze wel doen want ik moet ook minderen
Zit ik net ook te doen, alleen dan op een 26 inch schermquote:
Ik zou dr doenquote:
Klinkt wel gewoon plausibel natuurlijkquote:Op woensdag 16 december 2015 19:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon doen man !! Als je alles draait vroeg en laat zit je op 2200 netto zoiets.
Niet meteen natuurlijk maar paar jaartjes verder bent,
Als je dan ook nog dagen verkoopt ga je richting de 2500.2600
Ja, nummer 3 is open. PO weer gehaaldquote:
Wel diervriendelijke valletjes hè?quote:Op woensdag 16 december 2015 19:59 schreef Geerd het volgende:
Kak zag een muis lopen hiero.
Uhmzzz opzich niet heel gek natuurlijk bijna midden in de stad/station/ondergrondse vuilcontainers om de hoek.
Misschien toch eens een paar valletjes halen
Gewoon gif halen, werkt beterquote:Op woensdag 16 december 2015 19:59 schreef Geerd het volgende:
Kak zag een muis lopen hiero.
Uhmzzz opzich niet heel gek natuurlijk bijna midden in de stad/station/ondergrondse vuilcontainers om de hoek.
Misschien toch eens een paar valletjes halen
quote:Op woensdag 16 december 2015 20:03 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Toen ik nog bij mijn moeder woonde; één van de katten nam nog wel eens een muis mee en als die dan ontsnapte van de kat sprong ik op een stoel.![]()
Maar vaak at hij ze wel op.
Sta ik tenminste geen 1stequote:Op woensdag 16 december 2015 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
Zit net effe stats te bekijken, SL heeft weer flink liggen posten
quote:1 318 Sneeuw-Leeuw
2 302 schvvmert
3 209 renwan
4 188 Dotteke
5 155 DerRabbit
6 142 Ajacied422
7 132 PeZu
8 127 Geerd
9 114 H0D3NPYL
10 110 Elfletterig
Nee, jij hebt nog net een podium plek te pakkenquote:
Geen compliment eigenlijkquote:Op woensdag 16 december 2015 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, jij hebt nog net een podium plek te pakken
Eigenlijk ook niet. Ben nog blij dat ik 'maar' op plek vijf zit.quote:
Van de week was ook mijn eerste keer, was gelukkig vrij rustig op het forum toenquote:Op woensdag 16 december 2015 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
Heb volgens mij nog nooit de eerste plek gehad
Er staan vijf Geerd Café gangers in de top 10quote:Op woensdag 16 december 2015 20:11 schreef Geerd het volgende:
He ik sta 8e !!! SL wat een baas is dat man
Echt he hahaha fuck those bitches in klb sc hahahah fucking gaysquote:Op woensdag 16 december 2015 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er staan vijf Geerd Café gangers in de top 10
Alleen maar eindbazen hierquote:Op woensdag 16 december 2015 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er staan vijf Geerd Café gangers in de top 10
Nu kom jij er ook in binnenkortquote:Op woensdag 16 december 2015 20:12 schreef Duzzy het volgende:
Lurken helpt je postcount laag te houden
Hoor wie het zegtquote:Op woensdag 16 december 2015 20:12 schreef Duzzy het volgende:
Lurken helpt je postcount laag te houden
Geerd Café is dé SC van fok! wantquote:Op woensdag 16 december 2015 20:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echt he hahaha fuck those bitches in klb sc hahahah fucking gays
quote:
Das waar, maar jij komt altijd om de hoek kijken heel af en toe met een verdwaalde postquote:
Ik probeer een alomvattende post neer te zetten, zodat ik niet zoveel hoef te posten en ik geen zolderkamerautist lijkquote:Op woensdag 16 december 2015 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Das waar, maar jij komt altijd om de hoek kijken heel af en toe met een verdwaalde post
Vies mannetje is hij ook, zijn zusje zou ik dan weer doenquote:Op woensdag 16 december 2015 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Das waar, maar jij komt altijd om de hoek kijken heel af en toe met een verdwaalde post
Heb zijn zusje gedaan na college, viel me niets tegenquote:Op woensdag 16 december 2015 20:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Vies mannetje is hij ook, zijn zusje zou ik dan weer doen
Ik heb zijn zusje serieus 4/5 jaar lang gedaanquote:Op woensdag 16 december 2015 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb zijn zusje gedaan na college, viel me niets tegen
Vandaar dat ze zo uitgewoonde aan voeldequote:Op woensdag 16 december 2015 20:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb zijn zusje serieus 4/5 jaar lang gedaan
Ja die 35 cm laten sporen na natuurlijk. Maar ze heeft wel lekkere tettenquote:Op woensdag 16 december 2015 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vandaar dat ze zo uitgewoonde aan voelde
Dat is waar, die ik heb ik dan ook weer grondig onder gespoten, vond ze fantastisch!quote:Op woensdag 16 december 2015 20:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja die 35 cm laten sporen na natuurlijk. Maar ze heeft wel lekkere tetten
quote:Op woensdag 16 december 2015 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is waar, die ik heb ik dan ook weer grondig onder gespoten, vond ze fantastisch!
Je hele huis is een zolderkamer manquote:Op woensdag 16 december 2015 20:20 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ik probeer een alomvattende post neer te zetten, zodat ik niet zoveel hoef te posten en ik geen zolderkamerautist lijk
Dat deed je niet..quote:Op woensdag 16 december 2015 20:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Doet me denken aan een gesprek dat we laatst hadden over spiraaltjesquote:Op woensdag 16 december 2015 20:26 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Dat deed je niet..
Die sowieso 30+cm paste nooit..
Zo had ik het nog niet bekeken !!!quote:Op woensdag 16 december 2015 20:25 schreef renwan het volgende:
[..]
Je hele huis is een zolderkamer man
Serieus'/?? Pics van dat zusje !!!!!!quote:Op woensdag 16 december 2015 20:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Telt je balkon ook meequote:Op woensdag 16 december 2015 20:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken !!!
Zou alleen bovenste helft vragen, na vanmiddag is de onderste helft flink uitgewoond!quote:Op woensdag 16 december 2015 20:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Serieus'/?? Pics van dat zusje !!!!!!
Ik hou me maar koestquote:Op woensdag 16 december 2015 20:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Serieus'/?? Pics van dat zusje !!!!!!
Maar ik wel, dus hoort dat ook bij mijn zolderkamer woning of nietquote:
Uhmzzz eerst een slokbierquote:Op woensdag 16 december 2015 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar ik wel, dus hoort dat ook bij mijn zolderkamer woning of niet
Niet gewoon misselijk van de trek??quote:Op woensdag 16 december 2015 20:30 schreef renwan het volgende:
Paar rennie naar binnen gegooid maar nog steeds misselijk
Nee, heb vanmiddag wat rijstwafels naar binnen gegooid en werd er alleen misselijker vanquote:Op woensdag 16 december 2015 20:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet gewoon misselijk van de trek??
Gister iets verkeerds gegeten?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee, heb vanmiddag wat rijstwafels naar binnen gegooid en werd er alleen misselijker van
Je maagwand beetje geirriteerd misschien van de alcohol?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee, heb vanmiddag wat rijstwafels naar binnen gegooid en werd er alleen misselijker van
Niet dat ik weet, naja een kapsalon is niet het toppunt van gezond voer natuurlijkquote:Op woensdag 16 december 2015 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gister iets verkeerds gegeten?
Zou best kunnen, daarom geen bier vandaagquote:Op woensdag 16 december 2015 20:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je maagwand beetje geirriteerd misschien van de alcohol?
Aah met groentes die daar al de hele dag liggen in dat water??quote:Op woensdag 16 december 2015 20:32 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, naja een kapsalon is niet het toppunt van gezond voer natuurlijk
Nee dan had ik wel echt lopen kotsen de hele dag en dat heb ik niet gedaan. Ach zal wel de alcohol zijnquote:Op woensdag 16 december 2015 20:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah met groentes die daar al de hele dag liggen in dat water??
Voedsel vergiftiging?
Dat kan het ook zijn, al duurt bij mij brakheid maar een uurtje of 3/4 hooguitquote:Op woensdag 16 december 2015 20:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee dan had ik wel echt lopen kotsen de hele dag en dat heb ik niet gedaan. Ach zal wel de alcohol zijn
Ja ik ben ook verbaasd, maar dagje niet veel eten en geen alcohol is wel goedkoopquote:Op woensdag 16 december 2015 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat kan het ook zijn, al duurt bij mij brakheid maar een uurtje of 3/4 hooguit
Pils kost niks man ! 6 blikjes Dors 2.70 ofzoquote:Op woensdag 16 december 2015 20:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja ik ben ook verbaasd, maar dagje niet veel eten en geen alcohol is wel goedkoop
Dat wel weerquote:Op woensdag 16 december 2015 20:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja ik ben ook verbaasd, maar dagje niet veel eten en geen alcohol is wel goedkoop
Na een paar pils ben je ook weer over je honger gevoel heenquote:Op woensdag 16 december 2015 20:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pils kost niks man ! 6 blikjes Dors 2.70 ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op woensdag 16 december 2015 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Na een paar pils ben je ook weer over je honger gevoel heenEcht wel !! Hele koelkast moet dan leeg plakken kaas vlees broodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
Of gewoon koelkast vol kwaliteitsbier en de vriezer met frituur foodquote:Op woensdag 16 december 2015 20:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echt wel !! Hele koelkast moet dan leeg plakken kaas vlees brood
Jij hebt je eigen poes al !!quote:Op woensdag 16 december 2015 20:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Of neem een kat, misschien minder diervriendelijk, maar katten![]()
Een poes af en toe in huis is voldoende, zou nooit zo'n dier permanent in huis nemen.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij hebt je eigen poes al !!
Zat er wel eens aan te denken maar moet je weer zo een katten bak kopen dierenarts voer voor zo een beest.
En hopen dat die het huis een beetje heel laat!
10% inhoud?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:39 schreef renwan het volgende:
Geen pils met minder dan 10% hier hoor
quote:
Zou hij al in coma liggenquote:Op woensdag 16 december 2015 21:18 schreef renwan het volgende:
Ik heb Sneeuwleeuw al een tijd niet meer gezien
Lijkt me sterk, maar zou wel baas zijn als dit het val is!quote:Op woensdag 16 december 2015 21:21 schreef Geerd het volgende:
Misschien zit tie vast met zijn piemol ergens in
Appeltaart ofzo of een pot jam uit de magnetronquote:Op woensdag 16 december 2015 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, maar zou wel baas zijn als dit het val is!
Je jat vanavond wel mijn postsquote:
Daar heb ik zo om in een scheur gelegenquote:Op woensdag 16 december 2015 21:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ken je die andere ook ? Met die anus en bloed enzo?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat het goed is dat je dat vergeten bent!quote:Op woensdag 16 december 2015 21:32 schreef renwan het volgende:
Ik had misschien in mijn motivatie wel moeten zeggen "Ik ken HC Geerd". Gemiste kans
Ik heb dit wel genoemd in mijn sollicitatiequote:Op woensdag 16 december 2015 21:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed is dat je dat vergeten bent!
Wanneer hoor je meer dan?
Zo snel mogelijk, maar zag dat die vacature al ruim een maand online staatquote:Op woensdag 16 december 2015 21:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed is dat je dat vergeten bent!
Wanneer hoor je meer dan?
Juist goed toch? Weinig concurrentie dan wel weinig motivatie !quote:Op woensdag 16 december 2015 21:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk, maar zag dat die vacature al ruim een maand online staat
In het spoor van al helemaal gezien, wat een bazenserie was datquote:Op woensdag 16 december 2015 21:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Juist goed toch? Weinig concurrentie dan wel weinig motivatie !
Al zou de vacature pas sluiten als die vol zit natuurlijk,
Als je echt serieus erover nadenkt, ga eens een praatje maken met nssers.
Of de serie In het spoor van ! op youtube
Of deze Ons verhaal
Echt he !!quote:Op woensdag 16 december 2015 21:45 schreef renwan het volgende:
[..]
In het spoor van al helemaal gezien, wat een bazenserie was dat
Misschien probeert de Jumbo haar huismerk te pushen, maar daar moet ik van kokhalzen.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
hier echt veel op voorraad.... Je woont in de buurt van andere FOK!ers
welke is dat?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:14 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Misschien probeert de Jumbo haar huismerk te pushen, maar daar moet ik van kokhalzen.
Niemand slaat op haar kont. Erg matigquote:Op woensdag 16 december 2015 22:04 schreef Geerd het volgende:
Goeie kont !!
http://www.dumpert.nl/med(...)t_te_ontsnappen.html
Dors heeft ook 8.5, heet ook Dors.quote:
Die zijn ook prima!quote:
Vond ik ook erg matig, had wel wat meer verwacht!quote:Op woensdag 16 december 2015 22:15 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Niemand slaat op haar kont. Erg matig
Eerst het zuur, dan het zoet.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:17 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik ben net sinds een maand weer eens gaan hardlopen. Nu tijd voor bierrrr
Ik had hem er gewoon ingestopt !!quote:Op woensdag 16 december 2015 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vond ik ook erg matig, had wel wat meer verwacht!
Eerst op die kont slaan om haar aandacht te krijgen en daarna meegenomen naar huis om het af te makenquote:
Start de faptimer.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
LANGE LEVEN GEERD IK BEN EVEN AFK
smite?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Aah nee even potje smite aan het spelen was ik.
Soberso altijd een goed idee!quote:
Wel verdiend na een dag hard werken.quote:
Altijd vervelend, mannetjes die denken dat ze belangrijk zijn!quote:Op woensdag 16 december 2015 22:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wel verdiend na een dag hard werken.
Moest vanmiddag een demonstratie geven, allemaal belangrijke mannetjes om je heen enzo
Niet binnen 10 minuten een gladiator kunnen klappenquote:
Houd je hoofd koel !! SL !!quote:Op woensdag 16 december 2015 22:35 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Fuck het is nu dat ik drink dat ik me besef hoe nutteloos het leven is...
Als ik Geerd niet had, zou ik nu depressief worden.
Op zich viel het wel mee, maar ik was dus een halve dag aan het instellen geweest en ze staan maar 5 minuten bij m'n machinequote:Op woensdag 16 december 2015 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Altijd vervelend, mannetjes die denken dat ze belangrijk zijn!
Ah joh, depressieve gedachten is een symptoom van een tekort aan drank!quote:Op woensdag 16 december 2015 22:35 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Fuck het is nu dat ik drink dat ik me besef hoe nutteloos het leven is...
Als ik Geerd niet had, zou ik nu depressief worden.
Ai daar drinken we er nog een op! Ik ben bang dat ik alcoholist ga worden hier.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah joh, depressieve gedachten is een symptoom van een tekort aan drank!
Wat voor machine ?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Op zich viel het wel mee, maar ik was dus een halve dag aan het instellen geweest en ze staan maar 5 minuten bij m'n machine
Je huidige UI is beste ui!quote:Op woensdag 16 december 2015 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah joh, depressieve gedachten is een symptoom van een tekort aan drank!
Foliedrukpersquote:
Gek dat is veelquote:Op woensdag 16 december 2015 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet binnen 10 minuten een gladiator kunnen klappen
Nice dat is wel mooi. Ik vind het jammer dat ik er niet meer had... De blikken staan nog hier. Op 2 dagen tijd staan er 12 halve liters, en 2 lege gladiators. Maar het leeuwendeel was van gisteren jenever ook bijna leeg fuck waar ben ik mee bezig.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:37 schreef Duzzy het volgende:
Goffedomme.. die Gladiator!!![]()
![]()
![]()
Ik bent ontgladiator-maagd!
Ik doe ook 3 dingen tegelijk.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Aah nee even potje smite aan het spelen was ik.
Thanks, zat net door mijn ui's heen te gaan en vond deze toch de bestequote:
Goeie redenatie was dat.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks, zat net door mijn ui's heen te gaan en vond deze toch de beste
Minder dan drie dingen tegelijk doenquote:
Netjes !!quote:Op woensdag 16 december 2015 22:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nice dat is wel mooi. Ik vind het jammer dat ik er niet meer had... De blikken staan nog hier. Op 2 dagen tijd staan er 12 halve liters, en 2 lege gladiators. Maar het leeuwendeel was van gisteren jenever ook bijna leeg fuck waar ben ik mee bezig.
Dat is een handdegeltje, makkelijk voor losse productie in kleine oplages.quote:
Je drankvoorraad leegtrekken zodat je straks nuchter ben en niet meer hoeft te kopen.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nice dat is wel mooi. Ik vind het jammer dat ik er niet meer had... De blikken staan nog hier. Op 2 dagen tijd staan er 12 halve liters, en 2 lege gladiators. Maar het leeuwendeel was van gisteren jenever ook bijna leeg fuck waar ben ik mee bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderbuikgevoel aangevuld met een scheutje intuïtie!quote:
Ow, dan doe ik er 4 als je drinken meetelt.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Minder dan drie dingen tegelijk doen![]()
Ik Fok!, kijk een serie en zuip bier.
Tegelijk
Gaaf !quote:Op woensdag 16 december 2015 22:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is een handdegeltje, makkelijk voor losse productie in kleine oplages.
Ik sta op een wat grotere machine
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Netjes !!
Dit jaar 4 weken vakantie gehad elke dag wel of bijna een kratje pils
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:41 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Je drankvoorraad leegtrekken zodat je straks nuchter ben en niet meer hoeft te kopen.:'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
)Liefde voor God
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:41 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ow, dan doe ik er 4 als je drinken meetelt.
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:43 schreef Geerd het volgende:
Weekend vrij dus vrijdag maar even gladiators halen !
2 van dezen en je bent aangeschoten man. Succes gegarandeerdquote:Op woensdag 16 december 2015 22:37 schreef Duzzy het volgende:
Goffedomme.. die Gladiator!!![]()
![]()
![]()
Ik bent ontgladiator-maagd!
Dat ga ik vrijdag dus even proberen, ga ze niet atten maar gewoon drinken als normale pilsquote:Op woensdag 16 december 2015 22:44 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
2 van dezen en je bent aangeschoten man. Succes gegarandeerd
Dat dan wel weer.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:44 schreef Scuidward het volgende:
Dit topic werkt wel als een drankmagneet ja. Maar goed, nu en dan 2 dagen niet.
Jij kan dat gewoon hebben man.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat ga ik vrijdag dus even proberen, ga ze niet atten maar gewoon drinken als normale pils
Drink je als barman nooit bier?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat dan wel weer.
Ik heb vanavond drie biertjes, morgen niets, vrijdag weer een paar en dan twee dagen max een nadrink na het werk.
Jawel, alleen pas na werktijd. Is er een beetje ingeramt dat je tijdens werktijd nuchter blijftquote:Op woensdag 16 december 2015 22:46 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Drink je als barman nooit bier?
Begrijp ik wel hoor. Kan alleen maar nadelen geven.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jawel, alleen pas na werktijd. Is er een beetje ingeramt dat je tijdens werktijd nuchter blijft
Ik zeg doen !!quote:Op woensdag 16 december 2015 22:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Hoewle ik nog wel een derde lust...
Sorry man misschien heb ik daar eens een avond aan de bar gestaan en ben ik gaan drinken waardoor ze dat niet meer willen.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jawel, alleen pas na werktijd. Is er een beetje ingeramt dat je tijdens werktijd nuchter blijft
quote:
Ik zuip nu al meer dan 12 jaar, ik heb geen probleem zolang de koelkast vol isquote:Op woensdag 16 december 2015 22:48 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Hoe kan ik nee zeggen tegen Geerd God...
![]()
Geerd even serieus denk je dat jij een drankprobleem hebt of denk je dat het wel goed zit? Met je lever en alles?
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:51 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Wie kan me een leuk nummer aanbevelen ik vind het maar een dooie bedoeling hier we zouden moeten feesten!
Deze quote, het heilige woord! We moeten deze opnemen in de op!quote:Op woensdag 16 december 2015 22:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zuip nu al meer dan 12 jaar, ik heb geen probleem zolang de koelkast vol is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Jij zou haar doen denk ik.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:54 schreef Remqo het volgende:
Ter illustratie van wat ik maak:Dat is best baas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefde voor God
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:54 schreef Remqo het volgende:
Ter illustratie van wat ik maak:In opdracht van andere bedrijven ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
uitgeverijen, Hallmark heb ik ook een tijdje gehadquote:Op woensdag 16 december 2015 22:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
In opdracht van andere bedrijven ?
Werk zat dus !quote:Op woensdag 16 december 2015 22:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
uitgeverijen, Hallmark heb ik ook een tijdje gehad
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Haal die kaarten weg bij Geerd, hij wil er dan gaatjes in knippen...
Geerd heb je ook zo'n oud conducteur knipding in de vorm van een flessenopener? Dat lijkt me baas!
ik stans die gaatjes er wel inquote:Op woensdag 16 december 2015 22:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Haal die kaarten weg bij Geerd, hij wil er dan gaatjes in knippen...
Geerd heb je ook zo'n oud conducteur knipding in de vorm van een flessenopener? Dat lijkt me baas!
Oh manquote:Op woensdag 16 december 2015 23:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
http://www.printklusje.nl/outlet/keurmeester-kniptang
Het loopt een beetje af nu.quote:
driekantsleutels koop er zo een kun je zelf treinen laten vertrekkenquote:Op woensdag 16 december 2015 23:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh manKan ik me verkleden als conducteur met carnaval.
Aaaiquote:Op woensdag 16 december 2015 23:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het loopt een beetje af nu.
Maar wel leuk werk en mooi spul maken.
Helpt het als ik dit jaar besloot kerstkaarten te sturen?quote:Op woensdag 16 december 2015 23:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het loopt een beetje af nu.
Maar wel leuk werk en mooi spul maken.
quote:Op woensdag 16 december 2015 23:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
driekantsleutels koop er zo een kun je zelf treinen laten vertrekken![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 december 2015 23:05 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Helpt het als ik dit jaar besloot kerstkaarten te sturen?
Natuurlijk, het is mijn broodquote:Op woensdag 16 december 2015 23:05 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Helpt het als ik dit jaar besloot kerstkaarten te sturen?
Lik ik zaterdag even de nodige enveloppen dicht.quote:
HC geerd was direct ter plekke.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:08 schreef Geerd het volgende:
1 man aangetroffen met blikken bier van het merk gladiator en broek op de enkels in conducteurs hok !
quote:Op woensdag 16 december 2015 23:08 schreef Geerd het volgende:
Van het weekend in de krant, veel treinen door rood gereden/onterecht vertrekbevel bij Ns, 4 aanrijdingen !
500 doden,
1 man aangetroffen met blikken bier van het merk gladiator en broek op de enkels in conducteurs hok !
Ik kijk Pauw, maar je hebt gelijk, het is rustig. Er zal een bom zijn afgegaan ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken de ideale site voor jou ...quote:Op woensdag 16 december 2015 23:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik wil ook fappen eigenlijk.
quote:Op woensdag 16 december 2015 23:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik ken de ideale site voor jou ...LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefde voor God
Ben al aan mn 2e bezigquote:Op woensdag 16 december 2015 22:44 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
2 van dezen en je bent aangeschoten man. Succes gegarandeerd
Sowieso een goed idee!quote:Op woensdag 16 december 2015 23:32 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik ga die dingen ook maar eens aanschaffen voor het weekend
De supers die ik tegen ben gekomen wel ja!quote:Op woensdag 16 december 2015 23:34 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Elke supermarkt wel te halen toch?
Ja man !!quote:Op woensdag 16 december 2015 23:34 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Elke supermarkt wel te halen toch?
Hoogvliet heeft het sobersow..quote:Op woensdag 16 december 2015 23:32 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik ga die dingen ook maar eens aanschaffen voor het weekend
Wat drinkt u?quote:Op woensdag 16 december 2015 23:42 schreef Scuidward het volgende:
Mijn bier is 'Imported from Holland'![]()
Schwalbequote:Op woensdag 16 december 2015 23:49 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Niemand heeft een idee!
Schijnt hier alleen te lurken
Oh neequote:Op woensdag 16 december 2015 23:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb jij al in je poesje gezeten opso ?
quote:Op woensdag 16 december 2015 23:50 schreef Scuidward het volgende:
[..]
8.6 Extreme alvorens ik de strijd aanga met de Gladiator.
lolquote:Op woensdag 16 december 2015 23:42 schreef Scuidward het volgende:
Mijn bier is 'Imported from Holland'![]()
Ik heb nog met hem sligners opgehangen.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:49 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Niemand heeft een idee!
Schijnt hier alleen te lurken
Squat stand en berenknuffelquote:Op woensdag 16 december 2015 23:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Welk standje hen je gedaan vanaaf ?
anticlimaxquote:Op woensdag 16 december 2015 23:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tbh jaik viel keihard op mn bek tijdens volleybal
Morgen vrij ?quote:Op woensdag 16 december 2015 23:50 schreef Scuidward het volgende:
[..]
8.6 Extreme alvorens ik de strijd aanga met de Gladiator.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |