Sorry man misschien heb ik daar eens een avond aan de bar gestaan en ben ik gaan drinken waardoor ze dat niet meer willen.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jawel, alleen pas na werktijd. Is er een beetje ingeramt dat je tijdens werktijd nuchter blijft
quote:
Ik zuip nu al meer dan 12 jaar, ik heb geen probleem zolang de koelkast vol isquote:Op woensdag 16 december 2015 22:48 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Hoe kan ik nee zeggen tegen Geerd God...
![]()
Geerd even serieus denk je dat jij een drankprobleem hebt of denk je dat het wel goed zit? Met je lever en alles?
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:51 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Wie kan me een leuk nummer aanbevelen ik vind het maar een dooie bedoeling hier we zouden moeten feesten!
Deze quote, het heilige woord! We moeten deze opnemen in de op!quote:Op woensdag 16 december 2015 22:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zuip nu al meer dan 12 jaar, ik heb geen probleem zolang de koelkast vol is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Jij zou haar doen denk ik.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:54 schreef Remqo het volgende:
Ter illustratie van wat ik maak:Dat is best baas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefde voor God
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:54 schreef Remqo het volgende:
Ter illustratie van wat ik maak:In opdracht van andere bedrijven ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
uitgeverijen, Hallmark heb ik ook een tijdje gehadquote:Op woensdag 16 december 2015 22:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
In opdracht van andere bedrijven ?
Werk zat dus !quote:Op woensdag 16 december 2015 22:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
uitgeverijen, Hallmark heb ik ook een tijdje gehad
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Haal die kaarten weg bij Geerd, hij wil er dan gaatjes in knippen...
Geerd heb je ook zo'n oud conducteur knipding in de vorm van een flessenopener? Dat lijkt me baas!
ik stans die gaatjes er wel inquote:Op woensdag 16 december 2015 22:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Haal die kaarten weg bij Geerd, hij wil er dan gaatjes in knippen...
Geerd heb je ook zo'n oud conducteur knipding in de vorm van een flessenopener? Dat lijkt me baas!
Oh manquote:Op woensdag 16 december 2015 23:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
http://www.printklusje.nl/outlet/keurmeester-kniptang
Het loopt een beetje af nu.quote:
driekantsleutels koop er zo een kun je zelf treinen laten vertrekkenquote:Op woensdag 16 december 2015 23:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh manKan ik me verkleden als conducteur met carnaval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |