Goeie redenatie was dat.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks, zat net door mijn ui's heen te gaan en vond deze toch de beste
Minder dan drie dingen tegelijk doenquote:
Netjes !!quote:Op woensdag 16 december 2015 22:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nice dat is wel mooi. Ik vind het jammer dat ik er niet meer had... De blikken staan nog hier. Op 2 dagen tijd staan er 12 halve liters, en 2 lege gladiators. Maar het leeuwendeel was van gisteren jenever ook bijna leeg fuck waar ben ik mee bezig.
Dat is een handdegeltje, makkelijk voor losse productie in kleine oplages.quote:
Je drankvoorraad leegtrekken zodat je straks nuchter ben en niet meer hoeft te kopen.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nice dat is wel mooi. Ik vind het jammer dat ik er niet meer had... De blikken staan nog hier. Op 2 dagen tijd staan er 12 halve liters, en 2 lege gladiators. Maar het leeuwendeel was van gisteren jenever ook bijna leeg fuck waar ben ik mee bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderbuikgevoel aangevuld met een scheutje intuïtie!quote:
Ow, dan doe ik er 4 als je drinken meetelt.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Minder dan drie dingen tegelijk doen![]()
Ik Fok!, kijk een serie en zuip bier.
Tegelijk
Gaaf !quote:Op woensdag 16 december 2015 22:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is een handdegeltje, makkelijk voor losse productie in kleine oplages.
Ik sta op een wat grotere machine
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Netjes !!
Dit jaar 4 weken vakantie gehad elke dag wel of bijna een kratje pils
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:41 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Je drankvoorraad leegtrekken zodat je straks nuchter ben en niet meer hoeft te kopen.:'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
)Liefde voor God
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:41 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ow, dan doe ik er 4 als je drinken meetelt.
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:43 schreef Geerd het volgende:
Weekend vrij dus vrijdag maar even gladiators halen !
2 van dezen en je bent aangeschoten man. Succes gegarandeerdquote:Op woensdag 16 december 2015 22:37 schreef Duzzy het volgende:
Goffedomme.. die Gladiator!!![]()
![]()
![]()
Ik bent ontgladiator-maagd!
Dat ga ik vrijdag dus even proberen, ga ze niet atten maar gewoon drinken als normale pilsquote:Op woensdag 16 december 2015 22:44 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
2 van dezen en je bent aangeschoten man. Succes gegarandeerd
Dat dan wel weer.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:44 schreef Scuidward het volgende:
Dit topic werkt wel als een drankmagneet ja. Maar goed, nu en dan 2 dagen niet.
Jij kan dat gewoon hebben man.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat ga ik vrijdag dus even proberen, ga ze niet atten maar gewoon drinken als normale pils
Drink je als barman nooit bier?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat dan wel weer.
Ik heb vanavond drie biertjes, morgen niets, vrijdag weer een paar en dan twee dagen max een nadrink na het werk.
Jawel, alleen pas na werktijd. Is er een beetje ingeramt dat je tijdens werktijd nuchter blijftquote:Op woensdag 16 december 2015 22:46 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Drink je als barman nooit bier?
Begrijp ik wel hoor. Kan alleen maar nadelen geven.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jawel, alleen pas na werktijd. Is er een beetje ingeramt dat je tijdens werktijd nuchter blijft
Ik zeg doen !!quote:Op woensdag 16 december 2015 22:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Hoewle ik nog wel een derde lust...
Sorry man misschien heb ik daar eens een avond aan de bar gestaan en ben ik gaan drinken waardoor ze dat niet meer willen.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jawel, alleen pas na werktijd. Is er een beetje ingeramt dat je tijdens werktijd nuchter blijft
quote:
Ik zuip nu al meer dan 12 jaar, ik heb geen probleem zolang de koelkast vol isquote:Op woensdag 16 december 2015 22:48 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Hoe kan ik nee zeggen tegen Geerd God...
![]()
Geerd even serieus denk je dat jij een drankprobleem hebt of denk je dat het wel goed zit? Met je lever en alles?
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:51 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Wie kan me een leuk nummer aanbevelen ik vind het maar een dooie bedoeling hier we zouden moeten feesten!
Deze quote, het heilige woord! We moeten deze opnemen in de op!quote:Op woensdag 16 december 2015 22:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zuip nu al meer dan 12 jaar, ik heb geen probleem zolang de koelkast vol is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Jij zou haar doen denk ik.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:54 schreef Remqo het volgende:
Ter illustratie van wat ik maak:Dat is best baas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefde voor God
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:54 schreef Remqo het volgende:
Ter illustratie van wat ik maak:In opdracht van andere bedrijven ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
uitgeverijen, Hallmark heb ik ook een tijdje gehadquote:Op woensdag 16 december 2015 22:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
In opdracht van andere bedrijven ?
Werk zat dus !quote:Op woensdag 16 december 2015 22:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
uitgeverijen, Hallmark heb ik ook een tijdje gehad
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Haal die kaarten weg bij Geerd, hij wil er dan gaatjes in knippen...
Geerd heb je ook zo'n oud conducteur knipding in de vorm van een flessenopener? Dat lijkt me baas!
ik stans die gaatjes er wel inquote:Op woensdag 16 december 2015 22:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Haal die kaarten weg bij Geerd, hij wil er dan gaatjes in knippen...
Geerd heb je ook zo'n oud conducteur knipding in de vorm van een flessenopener? Dat lijkt me baas!
Oh manquote:Op woensdag 16 december 2015 23:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
http://www.printklusje.nl/outlet/keurmeester-kniptang
Het loopt een beetje af nu.quote:
driekantsleutels koop er zo een kun je zelf treinen laten vertrekkenquote:Op woensdag 16 december 2015 23:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh manKan ik me verkleden als conducteur met carnaval.
Aaaiquote:Op woensdag 16 december 2015 23:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het loopt een beetje af nu.
Maar wel leuk werk en mooi spul maken.
Helpt het als ik dit jaar besloot kerstkaarten te sturen?quote:Op woensdag 16 december 2015 23:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het loopt een beetje af nu.
Maar wel leuk werk en mooi spul maken.
quote:Op woensdag 16 december 2015 23:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
driekantsleutels koop er zo een kun je zelf treinen laten vertrekken![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 december 2015 23:05 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Helpt het als ik dit jaar besloot kerstkaarten te sturen?
Natuurlijk, het is mijn broodquote:Op woensdag 16 december 2015 23:05 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Helpt het als ik dit jaar besloot kerstkaarten te sturen?
Lik ik zaterdag even de nodige enveloppen dicht.quote:
HC geerd was direct ter plekke.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:08 schreef Geerd het volgende:
1 man aangetroffen met blikken bier van het merk gladiator en broek op de enkels in conducteurs hok !
quote:Op woensdag 16 december 2015 23:08 schreef Geerd het volgende:
Van het weekend in de krant, veel treinen door rood gereden/onterecht vertrekbevel bij Ns, 4 aanrijdingen !
500 doden,
1 man aangetroffen met blikken bier van het merk gladiator en broek op de enkels in conducteurs hok !
Ik kijk Pauw, maar je hebt gelijk, het is rustig. Er zal een bom zijn afgegaan ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken de ideale site voor jou ...quote:Op woensdag 16 december 2015 23:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik wil ook fappen eigenlijk.
quote:Op woensdag 16 december 2015 23:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik ken de ideale site voor jou ...LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefde voor God
Ben al aan mn 2e bezigquote:Op woensdag 16 december 2015 22:44 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
2 van dezen en je bent aangeschoten man. Succes gegarandeerd
Sowieso een goed idee!quote:Op woensdag 16 december 2015 23:32 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik ga die dingen ook maar eens aanschaffen voor het weekend
De supers die ik tegen ben gekomen wel ja!quote:Op woensdag 16 december 2015 23:34 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Elke supermarkt wel te halen toch?
Ja man !!quote:Op woensdag 16 december 2015 23:34 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Elke supermarkt wel te halen toch?
Hoogvliet heeft het sobersow..quote:Op woensdag 16 december 2015 23:32 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik ga die dingen ook maar eens aanschaffen voor het weekend
Wat drinkt u?quote:Op woensdag 16 december 2015 23:42 schreef Scuidward het volgende:
Mijn bier is 'Imported from Holland'![]()
Schwalbequote:Op woensdag 16 december 2015 23:49 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Niemand heeft een idee!
Schijnt hier alleen te lurken
Oh neequote:Op woensdag 16 december 2015 23:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb jij al in je poesje gezeten opso ?
quote:Op woensdag 16 december 2015 23:50 schreef Scuidward het volgende:
[..]
8.6 Extreme alvorens ik de strijd aanga met de Gladiator.
lolquote:Op woensdag 16 december 2015 23:42 schreef Scuidward het volgende:
Mijn bier is 'Imported from Holland'![]()
Ik heb nog met hem sligners opgehangen.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:49 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Niemand heeft een idee!
Schijnt hier alleen te lurken
Squat stand en berenknuffelquote:Op woensdag 16 december 2015 23:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Welk standje hen je gedaan vanaaf ?
anticlimaxquote:Op woensdag 16 december 2015 23:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tbh jaik viel keihard op mn bek tijdens volleybal
Morgen vrij ?quote:Op woensdag 16 december 2015 23:50 schreef Scuidward het volgende:
[..]
8.6 Extreme alvorens ik de strijd aanga met de Gladiator.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |