Dat deed je niet..quote:Op woensdag 16 december 2015 20:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb zijn zusje serieus 4/5 jaar lang gedaan
Doet me denken aan een gesprek dat we laatst hadden over spiraaltjesquote:Op woensdag 16 december 2015 20:26 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Dat deed je niet..
Die sowieso 30+cm paste nooit..
Zo had ik het nog niet bekeken !!!quote:Op woensdag 16 december 2015 20:25 schreef renwan het volgende:
[..]
Je hele huis is een zolderkamer man
Serieus'/?? Pics van dat zusje !!!!!!quote:Op woensdag 16 december 2015 20:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb zijn zusje serieus 4/5 jaar lang gedaan
Telt je balkon ook meequote:Op woensdag 16 december 2015 20:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken !!!
Zou alleen bovenste helft vragen, na vanmiddag is de onderste helft flink uitgewoond!quote:Op woensdag 16 december 2015 20:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Serieus'/?? Pics van dat zusje !!!!!!
Ik hou me maar koestquote:Op woensdag 16 december 2015 20:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Serieus'/?? Pics van dat zusje !!!!!!
Maar ik wel, dus hoort dat ook bij mijn zolderkamer woning of nietquote:
Uhmzzz eerst een slokbierquote:Op woensdag 16 december 2015 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar ik wel, dus hoort dat ook bij mijn zolderkamer woning of niet
Niet gewoon misselijk van de trek??quote:Op woensdag 16 december 2015 20:30 schreef renwan het volgende:
Paar rennie naar binnen gegooid maar nog steeds misselijk
Nee, heb vanmiddag wat rijstwafels naar binnen gegooid en werd er alleen misselijker vanquote:Op woensdag 16 december 2015 20:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet gewoon misselijk van de trek??
Gister iets verkeerds gegeten?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee, heb vanmiddag wat rijstwafels naar binnen gegooid en werd er alleen misselijker van
Je maagwand beetje geirriteerd misschien van de alcohol?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee, heb vanmiddag wat rijstwafels naar binnen gegooid en werd er alleen misselijker van
Niet dat ik weet, naja een kapsalon is niet het toppunt van gezond voer natuurlijkquote:Op woensdag 16 december 2015 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gister iets verkeerds gegeten?
Zou best kunnen, daarom geen bier vandaagquote:Op woensdag 16 december 2015 20:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je maagwand beetje geirriteerd misschien van de alcohol?
Aah met groentes die daar al de hele dag liggen in dat water??quote:Op woensdag 16 december 2015 20:32 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, naja een kapsalon is niet het toppunt van gezond voer natuurlijk
Nee dan had ik wel echt lopen kotsen de hele dag en dat heb ik niet gedaan. Ach zal wel de alcohol zijnquote:Op woensdag 16 december 2015 20:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah met groentes die daar al de hele dag liggen in dat water??
Voedsel vergiftiging?
Dat kan het ook zijn, al duurt bij mij brakheid maar een uurtje of 3/4 hooguitquote:Op woensdag 16 december 2015 20:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee dan had ik wel echt lopen kotsen de hele dag en dat heb ik niet gedaan. Ach zal wel de alcohol zijn
Ja ik ben ook verbaasd, maar dagje niet veel eten en geen alcohol is wel goedkoopquote:Op woensdag 16 december 2015 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat kan het ook zijn, al duurt bij mij brakheid maar een uurtje of 3/4 hooguit
Pils kost niks man ! 6 blikjes Dors 2.70 ofzoquote:Op woensdag 16 december 2015 20:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja ik ben ook verbaasd, maar dagje niet veel eten en geen alcohol is wel goedkoop
Dat wel weerquote:Op woensdag 16 december 2015 20:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja ik ben ook verbaasd, maar dagje niet veel eten en geen alcohol is wel goedkoop
Na een paar pils ben je ook weer over je honger gevoel heenquote:Op woensdag 16 december 2015 20:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pils kost niks man ! 6 blikjes Dors 2.70 ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op woensdag 16 december 2015 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Na een paar pils ben je ook weer over je honger gevoel heenEcht wel !! Hele koelkast moet dan leeg plakken kaas vlees broodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
Of gewoon koelkast vol kwaliteitsbier en de vriezer met frituur foodquote:Op woensdag 16 december 2015 20:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echt wel !! Hele koelkast moet dan leeg plakken kaas vlees brood
Jij hebt je eigen poes al !!quote:Op woensdag 16 december 2015 20:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Of neem een kat, misschien minder diervriendelijk, maar katten![]()
Een poes af en toe in huis is voldoende, zou nooit zo'n dier permanent in huis nemen.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij hebt je eigen poes al !!
Zat er wel eens aan te denken maar moet je weer zo een katten bak kopen dierenarts voer voor zo een beest.
En hopen dat die het huis een beetje heel laat!
10% inhoud?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:39 schreef renwan het volgende:
Geen pils met minder dan 10% hier hoor
quote:
Zou hij al in coma liggenquote:Op woensdag 16 december 2015 21:18 schreef renwan het volgende:
Ik heb Sneeuwleeuw al een tijd niet meer gezien
Lijkt me sterk, maar zou wel baas zijn als dit het val is!quote:Op woensdag 16 december 2015 21:21 schreef Geerd het volgende:
Misschien zit tie vast met zijn piemol ergens in
Appeltaart ofzo of een pot jam uit de magnetronquote:Op woensdag 16 december 2015 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, maar zou wel baas zijn als dit het val is!
Je jat vanavond wel mijn postsquote:
Daar heb ik zo om in een scheur gelegenquote:Op woensdag 16 december 2015 21:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ken je die andere ook ? Met die anus en bloed enzo?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat het goed is dat je dat vergeten bent!quote:Op woensdag 16 december 2015 21:32 schreef renwan het volgende:
Ik had misschien in mijn motivatie wel moeten zeggen "Ik ken HC Geerd". Gemiste kans
Ik heb dit wel genoemd in mijn sollicitatiequote:Op woensdag 16 december 2015 21:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed is dat je dat vergeten bent!
Wanneer hoor je meer dan?
Zo snel mogelijk, maar zag dat die vacature al ruim een maand online staatquote:Op woensdag 16 december 2015 21:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed is dat je dat vergeten bent!
Wanneer hoor je meer dan?
Juist goed toch? Weinig concurrentie dan wel weinig motivatie !quote:Op woensdag 16 december 2015 21:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk, maar zag dat die vacature al ruim een maand online staat
In het spoor van al helemaal gezien, wat een bazenserie was datquote:Op woensdag 16 december 2015 21:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Juist goed toch? Weinig concurrentie dan wel weinig motivatie !
Al zou de vacature pas sluiten als die vol zit natuurlijk,
Als je echt serieus erover nadenkt, ga eens een praatje maken met nssers.
Of de serie In het spoor van ! op youtube
Of deze Ons verhaal
Echt he !!quote:Op woensdag 16 december 2015 21:45 schreef renwan het volgende:
[..]
In het spoor van al helemaal gezien, wat een bazenserie was dat
Misschien probeert de Jumbo haar huismerk te pushen, maar daar moet ik van kokhalzen.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
hier echt veel op voorraad.... Je woont in de buurt van andere FOK!ers
welke is dat?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:14 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Misschien probeert de Jumbo haar huismerk te pushen, maar daar moet ik van kokhalzen.
Niemand slaat op haar kont. Erg matigquote:Op woensdag 16 december 2015 22:04 schreef Geerd het volgende:
Goeie kont !!
http://www.dumpert.nl/med(...)t_te_ontsnappen.html
Dors heeft ook 8.5, heet ook Dors.quote:
Die zijn ook prima!quote:
Vond ik ook erg matig, had wel wat meer verwacht!quote:Op woensdag 16 december 2015 22:15 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Niemand slaat op haar kont. Erg matig
Eerst het zuur, dan het zoet.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:17 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik ben net sinds een maand weer eens gaan hardlopen. Nu tijd voor bierrrr
Ik had hem er gewoon ingestopt !!quote:Op woensdag 16 december 2015 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vond ik ook erg matig, had wel wat meer verwacht!
Eerst op die kont slaan om haar aandacht te krijgen en daarna meegenomen naar huis om het af te makenquote:
Start de faptimer.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
LANGE LEVEN GEERD IK BEN EVEN AFK
smite?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Aah nee even potje smite aan het spelen was ik.
Soberso altijd een goed idee!quote:
Wel verdiend na een dag hard werken.quote:
Altijd vervelend, mannetjes die denken dat ze belangrijk zijn!quote:Op woensdag 16 december 2015 22:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wel verdiend na een dag hard werken.
Moest vanmiddag een demonstratie geven, allemaal belangrijke mannetjes om je heen enzo
Niet binnen 10 minuten een gladiator kunnen klappenquote:
Houd je hoofd koel !! SL !!quote:Op woensdag 16 december 2015 22:35 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Fuck het is nu dat ik drink dat ik me besef hoe nutteloos het leven is...
Als ik Geerd niet had, zou ik nu depressief worden.
Op zich viel het wel mee, maar ik was dus een halve dag aan het instellen geweest en ze staan maar 5 minuten bij m'n machinequote:Op woensdag 16 december 2015 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Altijd vervelend, mannetjes die denken dat ze belangrijk zijn!
Ah joh, depressieve gedachten is een symptoom van een tekort aan drank!quote:Op woensdag 16 december 2015 22:35 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Fuck het is nu dat ik drink dat ik me besef hoe nutteloos het leven is...
Als ik Geerd niet had, zou ik nu depressief worden.
Ai daar drinken we er nog een op! Ik ben bang dat ik alcoholist ga worden hier.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah joh, depressieve gedachten is een symptoom van een tekort aan drank!
Wat voor machine ?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Op zich viel het wel mee, maar ik was dus een halve dag aan het instellen geweest en ze staan maar 5 minuten bij m'n machine
Je huidige UI is beste ui!quote:Op woensdag 16 december 2015 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah joh, depressieve gedachten is een symptoom van een tekort aan drank!
Foliedrukpersquote:
Gek dat is veelquote:Op woensdag 16 december 2015 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet binnen 10 minuten een gladiator kunnen klappen
Nice dat is wel mooi. Ik vind het jammer dat ik er niet meer had... De blikken staan nog hier. Op 2 dagen tijd staan er 12 halve liters, en 2 lege gladiators. Maar het leeuwendeel was van gisteren jenever ook bijna leeg fuck waar ben ik mee bezig.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:37 schreef Duzzy het volgende:
Goffedomme.. die Gladiator!!![]()
![]()
![]()
Ik bent ontgladiator-maagd!
Ik doe ook 3 dingen tegelijk.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Aah nee even potje smite aan het spelen was ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |