Ik denk dat het goed is dat je dat vergeten bent!quote:Op woensdag 16 december 2015 21:32 schreef renwan het volgende:
Ik had misschien in mijn motivatie wel moeten zeggen "Ik ken HC Geerd". Gemiste kans
Ik heb dit wel genoemd in mijn sollicitatiequote:Op woensdag 16 december 2015 21:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed is dat je dat vergeten bent!
Wanneer hoor je meer dan?
Zo snel mogelijk, maar zag dat die vacature al ruim een maand online staatquote:Op woensdag 16 december 2015 21:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed is dat je dat vergeten bent!
Wanneer hoor je meer dan?
Juist goed toch? Weinig concurrentie dan wel weinig motivatie !quote:Op woensdag 16 december 2015 21:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk, maar zag dat die vacature al ruim een maand online staat
In het spoor van al helemaal gezien, wat een bazenserie was datquote:Op woensdag 16 december 2015 21:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Juist goed toch? Weinig concurrentie dan wel weinig motivatie !
Al zou de vacature pas sluiten als die vol zit natuurlijk,
Als je echt serieus erover nadenkt, ga eens een praatje maken met nssers.
Of de serie In het spoor van ! op youtube
Of deze Ons verhaal
Echt he !!quote:Op woensdag 16 december 2015 21:45 schreef renwan het volgende:
[..]
In het spoor van al helemaal gezien, wat een bazenserie was dat
Misschien probeert de Jumbo haar huismerk te pushen, maar daar moet ik van kokhalzen.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
hier echt veel op voorraad.... Je woont in de buurt van andere FOK!ers
welke is dat?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:14 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Misschien probeert de Jumbo haar huismerk te pushen, maar daar moet ik van kokhalzen.
Niemand slaat op haar kont. Erg matigquote:Op woensdag 16 december 2015 22:04 schreef Geerd het volgende:
Goeie kont !!
http://www.dumpert.nl/med(...)t_te_ontsnappen.html
Dors heeft ook 8.5, heet ook Dors.quote:
Die zijn ook prima!quote:
Vond ik ook erg matig, had wel wat meer verwacht!quote:Op woensdag 16 december 2015 22:15 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Niemand slaat op haar kont. Erg matig
Eerst het zuur, dan het zoet.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:17 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik ben net sinds een maand weer eens gaan hardlopen. Nu tijd voor bierrrr
Ik had hem er gewoon ingestopt !!quote:Op woensdag 16 december 2015 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vond ik ook erg matig, had wel wat meer verwacht!
Eerst op die kont slaan om haar aandacht te krijgen en daarna meegenomen naar huis om het af te makenquote:
Start de faptimer.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
LANGE LEVEN GEERD IK BEN EVEN AFK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |