Dat deed je niet..quote:Op woensdag 16 december 2015 20:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb zijn zusje serieus 4/5 jaar lang gedaan
Doet me denken aan een gesprek dat we laatst hadden over spiraaltjesquote:Op woensdag 16 december 2015 20:26 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Dat deed je niet..
Die sowieso 30+cm paste nooit..
Zo had ik het nog niet bekeken !!!quote:Op woensdag 16 december 2015 20:25 schreef renwan het volgende:
[..]
Je hele huis is een zolderkamer man
Serieus'/?? Pics van dat zusje !!!!!!quote:Op woensdag 16 december 2015 20:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb zijn zusje serieus 4/5 jaar lang gedaan
Telt je balkon ook meequote:Op woensdag 16 december 2015 20:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken !!!
Zou alleen bovenste helft vragen, na vanmiddag is de onderste helft flink uitgewoond!quote:Op woensdag 16 december 2015 20:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Serieus'/?? Pics van dat zusje !!!!!!
Ik hou me maar koestquote:Op woensdag 16 december 2015 20:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Serieus'/?? Pics van dat zusje !!!!!!
Maar ik wel, dus hoort dat ook bij mijn zolderkamer woning of nietquote:
Uhmzzz eerst een slokbierquote:Op woensdag 16 december 2015 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar ik wel, dus hoort dat ook bij mijn zolderkamer woning of niet
Niet gewoon misselijk van de trek??quote:Op woensdag 16 december 2015 20:30 schreef renwan het volgende:
Paar rennie naar binnen gegooid maar nog steeds misselijk
Nee, heb vanmiddag wat rijstwafels naar binnen gegooid en werd er alleen misselijker vanquote:Op woensdag 16 december 2015 20:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet gewoon misselijk van de trek??
Gister iets verkeerds gegeten?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee, heb vanmiddag wat rijstwafels naar binnen gegooid en werd er alleen misselijker van
Je maagwand beetje geirriteerd misschien van de alcohol?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee, heb vanmiddag wat rijstwafels naar binnen gegooid en werd er alleen misselijker van
Niet dat ik weet, naja een kapsalon is niet het toppunt van gezond voer natuurlijkquote:Op woensdag 16 december 2015 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gister iets verkeerds gegeten?
Zou best kunnen, daarom geen bier vandaagquote:Op woensdag 16 december 2015 20:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je maagwand beetje geirriteerd misschien van de alcohol?
Aah met groentes die daar al de hele dag liggen in dat water??quote:Op woensdag 16 december 2015 20:32 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, naja een kapsalon is niet het toppunt van gezond voer natuurlijk
Nee dan had ik wel echt lopen kotsen de hele dag en dat heb ik niet gedaan. Ach zal wel de alcohol zijnquote:Op woensdag 16 december 2015 20:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah met groentes die daar al de hele dag liggen in dat water??
Voedsel vergiftiging?
Dat kan het ook zijn, al duurt bij mij brakheid maar een uurtje of 3/4 hooguitquote:Op woensdag 16 december 2015 20:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee dan had ik wel echt lopen kotsen de hele dag en dat heb ik niet gedaan. Ach zal wel de alcohol zijn
Ja ik ben ook verbaasd, maar dagje niet veel eten en geen alcohol is wel goedkoopquote:Op woensdag 16 december 2015 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat kan het ook zijn, al duurt bij mij brakheid maar een uurtje of 3/4 hooguit
Pils kost niks man ! 6 blikjes Dors 2.70 ofzoquote:Op woensdag 16 december 2015 20:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja ik ben ook verbaasd, maar dagje niet veel eten en geen alcohol is wel goedkoop
Dat wel weerquote:Op woensdag 16 december 2015 20:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja ik ben ook verbaasd, maar dagje niet veel eten en geen alcohol is wel goedkoop
Na een paar pils ben je ook weer over je honger gevoel heenquote:Op woensdag 16 december 2015 20:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pils kost niks man ! 6 blikjes Dors 2.70 ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |