quote:Op woensdag 16 december 2015 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor roos word er speciaal Roosebier het cafe in gehaald!
Kappen nou ettertjequote:
Moeten ze wel doen want ik moet ook minderenquote:Op woensdag 16 december 2015 19:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Als ik vanaf januari serieus wil minderen met drinken, schenken jullie dan ook non-alcoholische dranken?
Volgens mij moet er nog wel ergens een verdwaalde fles cola zijn, over maltbier moet vergaderd worden!quote:Op woensdag 16 december 2015 19:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Als ik vanaf januari serieus wil minderen met drinken, schenken jullie dan ook non-alcoholische dranken?
Ah fijn ben ik niet de enigequote:Op woensdag 16 december 2015 19:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Moeten ze wel doen want ik moet ook minderen
Zit ik net ook te doen, alleen dan op een 26 inch schermquote:
Ik zou dr doenquote:
Klinkt wel gewoon plausibel natuurlijkquote:Op woensdag 16 december 2015 19:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon doen man !! Als je alles draait vroeg en laat zit je op 2200 netto zoiets.
Niet meteen natuurlijk maar paar jaartjes verder bent,
Als je dan ook nog dagen verkoopt ga je richting de 2500.2600
Ja, nummer 3 is open. PO weer gehaaldquote:
Wel diervriendelijke valletjes hè?quote:Op woensdag 16 december 2015 19:59 schreef Geerd het volgende:
Kak zag een muis lopen hiero.
Uhmzzz opzich niet heel gek natuurlijk bijna midden in de stad/station/ondergrondse vuilcontainers om de hoek.
Misschien toch eens een paar valletjes halen
Gewoon gif halen, werkt beterquote:Op woensdag 16 december 2015 19:59 schreef Geerd het volgende:
Kak zag een muis lopen hiero.
Uhmzzz opzich niet heel gek natuurlijk bijna midden in de stad/station/ondergrondse vuilcontainers om de hoek.
Misschien toch eens een paar valletjes halen
quote:Op woensdag 16 december 2015 20:03 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Toen ik nog bij mijn moeder woonde; één van de katten nam nog wel eens een muis mee en als die dan ontsnapte van de kat sprong ik op een stoel.![]()
Maar vaak at hij ze wel op.
Sta ik tenminste geen 1stequote:Op woensdag 16 december 2015 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
Zit net effe stats te bekijken, SL heeft weer flink liggen posten
quote:1 318 Sneeuw-Leeuw
2 302 schvvmert
3 209 renwan
4 188 Dotteke
5 155 DerRabbit
6 142 Ajacied422
7 132 PeZu
8 127 Geerd
9 114 H0D3NPYL
10 110 Elfletterig
Nee, jij hebt nog net een podium plek te pakkenquote:
Geen compliment eigenlijkquote:Op woensdag 16 december 2015 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, jij hebt nog net een podium plek te pakken
Eigenlijk ook niet. Ben nog blij dat ik 'maar' op plek vijf zit.quote:
Van de week was ook mijn eerste keer, was gelukkig vrij rustig op het forum toenquote:Op woensdag 16 december 2015 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
Heb volgens mij nog nooit de eerste plek gehad
Er staan vijf Geerd Café gangers in de top 10quote:Op woensdag 16 december 2015 20:11 schreef Geerd het volgende:
He ik sta 8e !!! SL wat een baas is dat man
Echt he hahaha fuck those bitches in klb sc hahahah fucking gaysquote:Op woensdag 16 december 2015 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er staan vijf Geerd Café gangers in de top 10
Alleen maar eindbazen hierquote:Op woensdag 16 december 2015 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er staan vijf Geerd Café gangers in de top 10
Nu kom jij er ook in binnenkortquote:Op woensdag 16 december 2015 20:12 schreef Duzzy het volgende:
Lurken helpt je postcount laag te houden
Hoor wie het zegtquote:Op woensdag 16 december 2015 20:12 schreef Duzzy het volgende:
Lurken helpt je postcount laag te houden
Geerd Café is dé SC van fok! wantquote:Op woensdag 16 december 2015 20:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echt he hahaha fuck those bitches in klb sc hahahah fucking gays
quote:
Das waar, maar jij komt altijd om de hoek kijken heel af en toe met een verdwaalde postquote:
Ik probeer een alomvattende post neer te zetten, zodat ik niet zoveel hoef te posten en ik geen zolderkamerautist lijkquote:Op woensdag 16 december 2015 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Das waar, maar jij komt altijd om de hoek kijken heel af en toe met een verdwaalde post
Vies mannetje is hij ook, zijn zusje zou ik dan weer doenquote:Op woensdag 16 december 2015 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Das waar, maar jij komt altijd om de hoek kijken heel af en toe met een verdwaalde post
Heb zijn zusje gedaan na college, viel me niets tegenquote:Op woensdag 16 december 2015 20:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Vies mannetje is hij ook, zijn zusje zou ik dan weer doen
Ik heb zijn zusje serieus 4/5 jaar lang gedaanquote:Op woensdag 16 december 2015 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb zijn zusje gedaan na college, viel me niets tegen
Vandaar dat ze zo uitgewoonde aan voeldequote:Op woensdag 16 december 2015 20:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb zijn zusje serieus 4/5 jaar lang gedaan
Ja die 35 cm laten sporen na natuurlijk. Maar ze heeft wel lekkere tettenquote:Op woensdag 16 december 2015 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vandaar dat ze zo uitgewoonde aan voelde
Dat is waar, die ik heb ik dan ook weer grondig onder gespoten, vond ze fantastisch!quote:Op woensdag 16 december 2015 20:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja die 35 cm laten sporen na natuurlijk. Maar ze heeft wel lekkere tetten
quote:Op woensdag 16 december 2015 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is waar, die ik heb ik dan ook weer grondig onder gespoten, vond ze fantastisch!
Je hele huis is een zolderkamer manquote:Op woensdag 16 december 2015 20:20 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ik probeer een alomvattende post neer te zetten, zodat ik niet zoveel hoef te posten en ik geen zolderkamerautist lijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |