quote:Op woensdag 16 december 2015 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor roos word er speciaal Roosebier het cafe in gehaald!

Kappen nou ettertjequote:

Moeten ze wel doen want ik moet ook minderenquote:Op woensdag 16 december 2015 19:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Als ik vanaf januari serieus wil minderen met drinken, schenken jullie dan ook non-alcoholische dranken?

Volgens mij moet er nog wel ergens een verdwaalde fles cola zijn, over maltbier moet vergaderd worden!quote:Op woensdag 16 december 2015 19:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Als ik vanaf januari serieus wil minderen met drinken, schenken jullie dan ook non-alcoholische dranken?

Ah fijn ben ik niet de enigequote:Op woensdag 16 december 2015 19:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Moeten ze wel doen want ik moet ook minderen

Zit ik net ook te doen, alleen dan op een 26 inch schermquote:

Ik zou dr doenquote:

Klinkt wel gewoon plausibel natuurlijkquote:Op woensdag 16 december 2015 19:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon doen man !! Als je alles draait vroeg en laat zit je op 2200 netto zoiets.
Niet meteen natuurlijk maar paar jaartjes verder bent,
Als je dan ook nog dagen verkoopt ga je richting de 2500.2600

Ja, nummer 3 is open. PO weer gehaaldquote:

Wel diervriendelijke valletjes hè?quote:Op woensdag 16 december 2015 19:59 schreef Geerd het volgende:
Kak zag een muis lopen hiero.
Uhmzzz opzich niet heel gek natuurlijk bijna midden in de stad/station/ondergrondse vuilcontainers om de hoek.
Misschien toch eens een paar valletjes halen

Gewoon gif halen, werkt beterquote:Op woensdag 16 december 2015 19:59 schreef Geerd het volgende:
Kak zag een muis lopen hiero.
Uhmzzz opzich niet heel gek natuurlijk bijna midden in de stad/station/ondergrondse vuilcontainers om de hoek.
Misschien toch eens een paar valletjes halen

quote:Op woensdag 16 december 2015 20:03 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Toen ik nog bij mijn moeder woonde; één van de katten nam nog wel eens een muis mee en als die dan ontsnapte van de kat sprong ik op een stoel.![]()
Maar vaak at hij ze wel op.

Sta ik tenminste geen 1stequote:Op woensdag 16 december 2015 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
Zit net effe stats te bekijken, SL heeft weer flink liggen posten

quote:1 318 Sneeuw-Leeuw
2 302 schvvmert
3 209 renwan
4 188 Dotteke
5 155 DerRabbit
6 142 Ajacied422
7 132 PeZu
8 127 Geerd
9 114 H0D3NPYL
10 110 Elfletterig
| Forum Opties | |