Ga je ook solliciteren?quote:Op woensdag 16 december 2015 18:26 schreef Duzzy het volgende:
En Rotterdam goffedomme
[ afbeelding ]
Iedereen kan gewoon
Opdonderen ik ga niet weer met je samenwerkenquote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 18:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Opdonderen ik ga niet weer met je samenwerken
Jij wilde toch Rotterdam?quote:Op woensdag 16 december 2015 18:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Opdonderen ik ga niet weer met je samenwerken
Verdient dat kekker ?quote:Op woensdag 16 december 2015 18:48 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Zeer intensief beveiligingswerk bij artistieke artifacten van miljoenenbedragen
quote:Op woensdag 16 december 2015 18:48 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Zeer intensief beveiligingswerk bij artistieke artifacten van miljoenenbedragen
Ga lekker zelf naar Rotterdamquote:
Rennies en Gladiatorenbier. Dan ben je er zo weer bovenopquote:Op woensdag 16 december 2015 18:51 schreef renwan het volgende:
Godverdomme ben al de hele dag kneiter misselijk
Denk als ik een slok bier neem dat ik dan alles eruit gooiquote:Op woensdag 16 december 2015 18:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Rennies en Gladiatorenbier. Dan ben je er zo weer bovenop
Bier altijd de oplossingquote:Op woensdag 16 december 2015 18:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Rennies en Gladiatorenbier. Dan ben je er zo weer bovenop
Doe het door een zeef. Dan kan je de brokjes weggooien en het bier opnieuw drinken.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:56 schreef renwan het volgende:
[..]
Denk als ik een slok bier neem dat ik dan alles eruit gooi
Waarvan ?,quote:Op woensdag 16 december 2015 18:51 schreef renwan het volgende:
Godverdomme ben al de hele dag kneiter misselijk
Geen idee, niks raars gedaan of gegetenquote:
Kun je niet braken dan is het eruitquote:Op woensdag 16 december 2015 19:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Geen idee, niks raars gedaan of gegeten
Valt weinig te braken, heb bijna niks gegetenquote:Op woensdag 16 december 2015 19:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kun je niet braken dan is het eruit
Probleem opgelostquote:Op woensdag 16 december 2015 19:13 schreef renwan het volgende:
[..]
Valt weinig te braken, heb bijna niks gegeten
Ik heb hetzelfde met de nieuwe mountain dew die ze 'Code Red' hebben genoemd. Als we die zouden verkopen op werk en ik breng het langs kun je ook lekker schreeuwen "DID YOU ORDER THE CODE RED!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!1!!!11!!!"quote:Op woensdag 16 december 2015 18:37 schreef Geerd het volgende:
Boh gek was wel lachen net lekkere milf uit 1979 beetje te blèren in de telefoon tegen der kinder
En gewoon iemand die Rikkert hete
Wou bijna schreeuwen Rikkert je bent ontslagen kut! !!
quote:Op woensdag 16 december 2015 19:18 schreef Duzzy het volgende:
Tevens is de boodschap weer gehaald. Vanavond word ik ontgladiator-maagd
[ afbeelding ]
Net ook de eerste ingeschonkenquote:Op woensdag 16 december 2015 19:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Proost hier ook net thuis 1e los !!
Gewoon doen man !! Als je alles draait vroeg en laat zit je op 2200 netto zoiets.quote:
Mono ook aan het bier?quote:Op woensdag 16 december 2015 18:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe het door een zeef. Dan kan je de brokjes weggooien en het bier opnieuw drinken.
Weten we toch roosje !! Je hoort er gewoon bij hoor !!quote:Op woensdag 16 december 2015 19:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik drink geen bier maar rosé![]()
![]()
Heb wel rosébier in huis om eens te proberen
Al gedaan maar heb toch liever rosé, al gaat dat rosébier vast wel op
quote:Op woensdag 16 december 2015 19:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sneeuw leeuw ook bier man !! Dan is het cafe gevuld !!
quote:Op woensdag 16 december 2015 19:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Weten we toch roosje !! Je hoort er gewoon bij hoor !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |