smite?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Aah nee even potje smite aan het spelen was ik.
Soberso altijd een goed idee!quote:
Wel verdiend na een dag hard werken.quote:
Altijd vervelend, mannetjes die denken dat ze belangrijk zijn!quote:Op woensdag 16 december 2015 22:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wel verdiend na een dag hard werken.
Moest vanmiddag een demonstratie geven, allemaal belangrijke mannetjes om je heen enzo
Niet binnen 10 minuten een gladiator kunnen klappenquote:
Houd je hoofd koel !! SL !!quote:Op woensdag 16 december 2015 22:35 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Fuck het is nu dat ik drink dat ik me besef hoe nutteloos het leven is...
Als ik Geerd niet had, zou ik nu depressief worden.
Op zich viel het wel mee, maar ik was dus een halve dag aan het instellen geweest en ze staan maar 5 minuten bij m'n machinequote:Op woensdag 16 december 2015 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Altijd vervelend, mannetjes die denken dat ze belangrijk zijn!
Ah joh, depressieve gedachten is een symptoom van een tekort aan drank!quote:Op woensdag 16 december 2015 22:35 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Fuck het is nu dat ik drink dat ik me besef hoe nutteloos het leven is...
Als ik Geerd niet had, zou ik nu depressief worden.
Ai daar drinken we er nog een op! Ik ben bang dat ik alcoholist ga worden hier.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah joh, depressieve gedachten is een symptoom van een tekort aan drank!
Wat voor machine ?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Op zich viel het wel mee, maar ik was dus een halve dag aan het instellen geweest en ze staan maar 5 minuten bij m'n machine
Je huidige UI is beste ui!quote:Op woensdag 16 december 2015 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah joh, depressieve gedachten is een symptoom van een tekort aan drank!
Foliedrukpersquote:
Gek dat is veelquote:Op woensdag 16 december 2015 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet binnen 10 minuten een gladiator kunnen klappen
Nice dat is wel mooi. Ik vind het jammer dat ik er niet meer had... De blikken staan nog hier. Op 2 dagen tijd staan er 12 halve liters, en 2 lege gladiators. Maar het leeuwendeel was van gisteren jenever ook bijna leeg fuck waar ben ik mee bezig.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:37 schreef Duzzy het volgende:
Goffedomme.. die Gladiator!!![]()
![]()
![]()
Ik bent ontgladiator-maagd!
Ik doe ook 3 dingen tegelijk.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Aah nee even potje smite aan het spelen was ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |