Aaaiquote:Op woensdag 16 december 2015 23:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het loopt een beetje af nu.
Maar wel leuk werk en mooi spul maken.
Helpt het als ik dit jaar besloot kerstkaarten te sturen?quote:Op woensdag 16 december 2015 23:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het loopt een beetje af nu.
Maar wel leuk werk en mooi spul maken.
quote:Op woensdag 16 december 2015 23:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
driekantsleutels koop er zo een kun je zelf treinen laten vertrekken![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 december 2015 23:05 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Helpt het als ik dit jaar besloot kerstkaarten te sturen?
Natuurlijk, het is mijn broodquote:Op woensdag 16 december 2015 23:05 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Helpt het als ik dit jaar besloot kerstkaarten te sturen?
Lik ik zaterdag even de nodige enveloppen dicht.quote:
HC geerd was direct ter plekke.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:08 schreef Geerd het volgende:
1 man aangetroffen met blikken bier van het merk gladiator en broek op de enkels in conducteurs hok !
quote:Op woensdag 16 december 2015 23:08 schreef Geerd het volgende:
Van het weekend in de krant, veel treinen door rood gereden/onterecht vertrekbevel bij Ns, 4 aanrijdingen !
500 doden,
1 man aangetroffen met blikken bier van het merk gladiator en broek op de enkels in conducteurs hok !
Ik kijk Pauw, maar je hebt gelijk, het is rustig. Er zal een bom zijn afgegaan ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken de ideale site voor jou ...quote:Op woensdag 16 december 2015 23:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik wil ook fappen eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 december 2015 23:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik ken de ideale site voor jou ...LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefde voor God
Ben al aan mn 2e bezigquote:Op woensdag 16 december 2015 22:44 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
2 van dezen en je bent aangeschoten man. Succes gegarandeerd
Sowieso een goed idee!quote:Op woensdag 16 december 2015 23:32 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik ga die dingen ook maar eens aanschaffen voor het weekend
De supers die ik tegen ben gekomen wel ja!quote:Op woensdag 16 december 2015 23:34 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Elke supermarkt wel te halen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |