Stiekeme door slotjes heenpostertquote:
quote:Op maandag 14 december 2015 12:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Stiekeme door slotjes heenpostert
Kleurrijke bakjes dusquote:Op maandag 14 december 2015 12:42 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
Ow btw, die heerlijke makkelijke pastasaus van Marco, die is niet goed voor tuppewarebakjes. Mn hele bakje is rood/roze!!
uhuhquote:
quote:Op maandag 14 december 2015 13:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh
Ik ben nu bezig met een flinke lading dreft en weinig water om het te laten inweken. Misschien werkt het.
ow enneuh deze zag ik vandaag en moest aan jou denken.
[ afbeelding ]
Ja, ik was eigenlijk de enige kandidaatquote:Op maandag 14 december 2015 16:59 schreef Karina het volgende:
Ah balen man. Maar iig zit je nog in de race toch?
Denk wel dat ik er straks ben, we gaan zometeen pannenkoeken eten, maar weet niet hoe laat ze klaar zijn
daarom zal wel goed komen.quote:Op maandag 14 december 2015 17:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, ik was eigenlijk de enige kandidaat
Toch wel met erwtensoep als voorafje?
Maar Ramsey is lief... Dat is al watquote:Op maandag 14 december 2015 17:30 schreef Elvi het volgende:
Mn moeder wil geen Masterchef Junior kijkenVolgens haar zijn de kinderen al net zo arrogant als de Amerikaanse volwassenen
dan gaat je moeder maar lekker buiten spelen terwijl jij MC jr. kijktquote:Op maandag 14 december 2015 17:30 schreef Elvi het volgende:
Mn moeder wil geen Masterchef Junior kijkenVolgens haar zijn de kinderen al net zo arrogant als de Amerikaanse volwassenen
quote:Op maandag 14 december 2015 18:30 schreef Burner82 het volgende:
Maar ben nog optijd
Ik stond op tlc omdat mijn ex een leuke jongen zag op snugg, marry, avoid![]()
Obese-kind ook gespot....quote:Op maandag 14 december 2015 18:32 schreef Karina het volgende:
Hipsterkind gespot. Moeder shopt bij de Marq.
In een studie-beursquote:
Amerika he, money money moneyquote:
dan nog. belachelijk! geef ze een wii Uquote:
grinnikquote:Op maandag 14 december 2015 18:34 schreef franklop het volgende:
goed, een short voor een donker kind in een donker chocolade ei stoppen
en jij ook.quote:Op maandag 14 december 2015 18:35 schreef Karina het volgende:
Allemaal dingen die kinderen normaal echt vies vinden.
dat is bekendquote:
Haha jaquote:Op maandag 14 december 2015 18:37 schreef franklop het volgende:
alle deelnemers kunnen beter koken dan ik
Nou bij mij is het helaas alleen de binnenkant hoor, de buitenkant gaat helaas niet meer opquote:Op maandag 14 december 2015 18:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is bekend
Een vriendin van me die nu een half jaar 35 is is vandaag weer eens gevraagd naar dr legitimatie voor het mee krijgen van alcohol bij de kassa van de supermarkt.
Ze heeft er wel een sleutelhanger aan over gehouden.
Is ook niet zo moeilijkquote:Op maandag 14 december 2015 18:37 schreef franklop het volgende:
alle deelnemers kunnen beter koken dan ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij haar ook niet. Vind ik althans.quote:Op maandag 14 december 2015 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou bij mij is het helaas alleen de binnenkant hoor, de buitenkant gaat helaas niet meer op
quote:Op maandag 14 december 2015 18:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Is ook niet zo moeilijkzeg bedankt hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Hier wel ja, in de volwassen versie iets minder ;pquote:
Zag vandaag een tweet:quote:Op maandag 14 december 2015 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou bij mij is het helaas alleen de binnenkant hoor, de buitenkant gaat helaas niet meer op
Tegen die blinde vrouw was hij ook super tof.quote:Op maandag 14 december 2015 18:40 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hier wel ja, in de volwassen versie iets minder ;p
Denk dat het meer verdiend dan MC junior eigenlijkquote:Op maandag 14 december 2015 18:38 schreef Nizno het volgende:
Dat kind kan zo bij Frans Timmermans op stage
ja die heb ik idd voorbij zien komenquote:Op maandag 14 december 2015 18:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zag vandaag een tweet:
Kassajongen vroeg ID aan een vrouw van 40. Ze liep stralend de winkel uit.
"dat vinden ze mooi" zei hij...
![]()
Ja dat wel idd.quote:Op maandag 14 december 2015 18:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Tegen die blinde vrouw was hij ook super tof.
quote:
Als je het op jezelf afroept, ben je de lul... Maar ja, gemotiveerde KIDS.....quote:Op maandag 14 december 2015 18:40 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hier wel ja, in de volwassen versie iets minder ;p
Ik zou daar niet intrappen hoorquote:Op maandag 14 december 2015 18:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zag vandaag een tweet:
Kassajongen vroeg ID aan een vrouw van 40. Ze liep stralend de winkel uit.
"dat vinden ze mooi" zei hij...
![]()
Tip: stop je vinger niet in kokend water?quote:Op maandag 14 december 2015 18:45 schreef LPFAN het volgende:
pffff ik heb mijn vinger verbrand met kokend waterecht weer handig ;p
Ja dat deed ik ook niet ;p pakte wat uit het water maar was onvoorzichtig en het spatte zo op mijn vinger ;pquote:Op maandag 14 december 2015 18:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tip: stop je vinger niet in kokend water?
Hoe pak je dat uit het water dan?quote:Op maandag 14 december 2015 18:47 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja dat deed ik ook niet ;p pakte wat uit het water maar was onvoorzichtig en het spatte zo op mijn vinger ;p
was een rookworst, pakte het er uit met een tang maar die tang glipte weg waardoor die rookworst weer het water in plonsde ;pquote:Op maandag 14 december 2015 18:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hoe pak je dat uit het water dan?
krijg nu aanvullende opmerking van een eerder incident dat ze moest legitimeren:quote:
Kids zijn kids... Bij MC NL waren de kids hetzelfdequote:Op maandag 14 december 2015 18:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Man, dit vind ik echt geen flikker aan.
Gordon is wel cool natuurlijk, maar die mentaliteit en instelling van die kinderen enz. zijn zo typisch Amerikaans, over the top en irritant.
Moet maar wat anders vinden om te kijken tijdens het eten.
De mentaliteit is zeker irritant iddquote:Op maandag 14 december 2015 18:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Man, dit vind ik echt geen flikker aan.
Gordon is wel cool natuurlijk, maar die mentaliteit en instelling van die kinderen enz. zijn zo typisch Amerikaans, over the top en irritant.
Moet maar wat anders vinden om te kijken tijdens het eten.
quote:Op maandag 14 december 2015 18:49 schreef LPFAN het volgende:
[..]
was een rookworst, pakte het er uit met een tang maar die tang glipte weg waardoor die rookworst weer het water in plonsde ;p
uhuh dan moet je ook gewoon een vork pakken en het touwtje tussen de tanden van de vork doen en zo oppakken. Ook geen plonsgevaar meer.quote:Op maandag 14 december 2015 18:49 schreef LPFAN het volgende:
[..]
was een rookworst, pakte het er uit met een tang maar die tang glipte weg waardoor die rookworst weer het water in plonsde ;p
Denk dat de meest irritante/bijdehante kinderen worden uitgenodigd.quote:Op maandag 14 december 2015 18:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
De mentaliteit is zeker irritant idd
Ja was heel onhandig bezigquote:
haha ja dacht niet echt naquote:Op maandag 14 december 2015 18:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh dan moet je ook gewoon een vork pakken en het touwtje tussen de tanden van de vork doen en zo oppakken. Ook geen plonsgevaar meer.
Vast, maar als je dit vergelijkt met de instelling van die Australiërs. Dezen kennen echt 0 bescheidenheid en zijn zo vervelend uitbundig in mijn ogen.quote:Op maandag 14 december 2015 18:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kids zijn kids... Bij MC NL waren de kids hetzelfdeZe willen winnen!
met die felblauwe ogen zou elk shirt er bij passenquote:
Dit!quote:Op maandag 14 december 2015 18:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Vast, maar als je dit vergelijkt met de instelling van die Australiërs. Dezen kennen echt 0 bescheidenheid en zijn zo vervelend uitbundig in mijn ogen.
Rood zou niet staan denk ikquote:Op maandag 14 december 2015 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
met die felblauwe ogen zou elk shirt er bij passen
ze hebben allemaal een oortje in.quote:Op maandag 14 december 2015 18:54 schreef roos85 het volgende:
Hoe krijgen die kids het toch verzonnen
Zou me niks verbazen iddquote:
quote:Op maandag 14 december 2015 19:00 schreef Burner82 het volgende:
Dat die bolle nog geen verse pasta gemaakt heeft, verbaasd me niet
Zolang ze niet roepen: AAAHHHHHH ik mag het niet.... niks aan het handjequote:
Fixedquote:Op maandag 14 december 2015 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]zeiden we hier ook al, die maakt normaal hamburgers en frietjes.
ach kom op zeg wanneer weet jij nou hoe ergens gluten uit te persen zijn??quote:Op maandag 14 december 2015 19:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zolang ze niet roepen: AAAHHHHHH ik mag het niet.... niks aan het handje
Je activeert gluten, waardoor de pasta beter wordt....quote:Op maandag 14 december 2015 19:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach kom op zeg wanneer weet jij nou hoe ergens gluten uit te persen zijn??
Dat kind is een glutenvrij kindje.
nee he weet jij daar ook al iets van?quote:Op maandag 14 december 2015 19:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je activeert gluten, waardoor de pasta beter wordt....
euh....quote:Op maandag 14 december 2015 19:06 schreef Burner82 het volgende:
Mediators voor kids inhuren? DENK GVD FF NORMAAL EN DOE NORMAAL TEGEN ELKAAR, ACHTERLIJKE IDIOTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heston is een molecuul-kindje, omdat hij er wat vanaf weet?quote:Op maandag 14 december 2015 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee he weet jij daar ook al iets van?
ben jij ook een glutenkindje?
Dus, nutteloos... Ouders zouden normaal met elkaar moeten praten in het belang van het kind.quote:Op maandag 14 december 2015 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh....
mijn zus en zwager hebben ook een mediator gehad. Niet dat het hielp aangezien zwager zich toch niet aan afspraken hield.
nou ja als je dit doet met het verjaardagskaartje wat je zoon van zn tante krijgt zegt dat idd genoeg over hem.'quote:Op maandag 14 december 2015 19:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dus, nutteloos... Ouders zouden normaal met elkaar moeten praten in het belang van het kind.
Als ze dat niet willen, daar helpt geen mediator oid bij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
gaat ie hem ook nog kwoten.... dankquote:Op maandag 14 december 2015 19:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Lijkt wel op een kerstboom... Verder, fuck de mediator, go for kill for hire
Ik quote niksquote:Op maandag 14 december 2015 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
gaat ie hem ook nog kwoten.... dank
En ja die neiging heb ik al eens gehad. Maar dan alleen al om te meppen
ja maar ja we hebben geleerd de verstandigsten te zijn.quote:Op maandag 14 december 2015 19:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik quote niksMeppen kan veel helpen idd
Kheb toch niks te doen
Je bent de verstandigste, als niemand het weetquote:Op maandag 14 december 2015 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar ja we hebben geleerd de verstandigsten te zijn.
Ik vind die Andrew het irritantste ;pquote:Op maandag 14 december 2015 19:17 schreef Karina het volgende:
OK Riley is de irritantste/ En dat meisje met zwart haar en pony.
Riley is die kleine he, die kijkt nog niet eens over de keuken heenquote:Op maandag 14 december 2015 19:17 schreef Karina het volgende:
OK Riley is de irritantste/ En dat meisje met zwart haar en pony.
Hij is milder in zijn uitleg, niet echt in zijn meningquote:Op maandag 14 december 2015 19:21 schreef Nizno het volgende:
give me an S A L T, thats what we havent got
Oke zo vind ik Gordon wel oke
ja dat kunnen ze wel bij SBS. die knippen zo alle onzin er tussen uit.quote:Op maandag 14 december 2015 19:22 schreef Karina het volgende:
Ah dat gaat tenminste snel, meteen een paar eruit.
Niemand die hem herkent zonder brilquote:Op maandag 14 december 2015 19:25 schreef Burner82 het volgende:
Clark moet eens naar de kapper, lenzen in... heel ander jochie... Heb je ineens een model staan
oh? ;pquote:Op dinsdag 15 december 2015 18:31 schreef Nizno het volgende:
Ik kijk maar een klein stukje mee.... Gaan zo Paul de Leeuw SMSen
geen idee... nog nooit gemaaktquote:
liedjestheatershow. waarbij je hem kan smsen appen enzo om door te geven welk liedje hij er na zou moeten doen.quote:
ah leuk!quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
liedjestheatershow. waarbij je hem kan smsen appen enzo om door te geven welk liedje hij er na zou moeten doen.
eiwit en eigeel uit elkaar halen schijnbaarquote:
Ik 1 keer ;p het is niet zo moeilijk ;pquote:
quote:
Yoloquote:
quote:
neh klinkt gewoon niet goed.quote:
Pizza en veel kaas... Wat wil je nog meer... Ok, misschien shoarma er nog opquote:
Ja, allemaal van die wandelende meters daarquote:
Have funquote:
tot morgen!quote:
Vooral met zo een stuiterende rallo erbijquote:
Kinderen zijn irritant.quote:
Ja waarquote:
Hahaha ja idd, bizar zo na Aussie ;pquote:Op dinsdag 15 december 2015 18:59 schreef Burner82 het volgende:
Kort seizoen trouwens.... halverwege volgende week moet er weer een nieuw mc beginnen
Huh echtquote:Op dinsdag 15 december 2015 18:59 schreef Burner82 het volgende:
Kort seizoen trouwens.... halverwege volgende week moet er weer een nieuw mc beginnen
quote:
jongens met lang haar hebben dat vaakquote:
Haha ja ;p ach vroeger leek ik net een jongen met kort haarquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
jongens met lang haar hebben dat vaak
quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:23 schreef franklop het volgende:
lijkt masterchef australie wel met dat gejank
Maar ze janken omdat ze weg moeten... Niet random zoals Georgiaquote:
nee! helaasquote:
En het zijn kinderenquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
Maar ze janken omdat ze weg moeten... Niet random zoals Georgia
Hmja, ik dacht het iets genuanceerder dan jij, maar ik kan ook niet zo goed tegen die veel te bijdehante kinderen. Wees gewoon een kind.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:52 schreef FlipjeHolland het volgende:
het is gordon ramsay, niet ramsey. zo spreken al die domme amerikanen het uit.
dit is trouwens een vreselijke show met al die bijdehante kut kinderen.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 december 2015 17:30 schreef Burner82 het volgende:
Vandaag, rond 5 uur natuurlijk... Kreeg ik eindelijk eens een telefoontje (had al 2 keer gebeld, nam niemand op) Week 1, 4 januari kan ik beginnen![]()
Thnxquote:
Gefeliciteerd! Dan ga je 2016 goed in!quote:Op woensdag 16 december 2015 17:30 schreef Burner82 het volgende:
Vandaag, rond 5 uur natuurlijk... Kreeg ik eindelijk eens een telefoontje (had al 2 keer gebeld, nam niemand op) Week 1, 4 januari kan ik beginnen![]()
Gefeliciteerd johquote:Op woensdag 16 december 2015 17:30 schreef Burner82 het volgende:
Ralloquote:Op woensdag 16 december 2015 18:32 schreef Karina het volgende:
Die afrojongen heeft net zoveel brillen als Jac D'Anconca
quote:Op woensdag 16 december 2015 18:31 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Dan ga je 2016 goed in!
Thnxquote:
absoluut.quote:
gefeliciteerd iddquote:
quote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 18:33 schreef Burner82 het volgende:
Junior is toch echt wel leuker dan de volwassen versie van USA![]()
Moderne oudjes ;pquote:Op woensdag 16 december 2015 18:35 schreef Nizno het volgende:
alle oma's zitten daar ook allemaal op skypes
Die zijn moderner dan ik, ik heb nog nooit met iemand geskypedquote:Op woensdag 16 december 2015 18:35 schreef Nizno het volgende:
alle oma's zitten daar ook allemaal op skypes
Mijn hele techno-head familie heeft een hekel aan tablets.... waaronder ikquote:Op woensdag 16 december 2015 18:35 schreef Karina het volgende:
Die kinderen net doen alsof ze nog nooit een tablet hebben vastgehouden
Ik heb het een keer 12 uur volgehouden met mijn beste vriendinquote:Op woensdag 16 december 2015 18:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zijn moderner dan ik, ik heb nog nooit met iemand geskyped
ik wel, voor het werk. Makkelijker dan steeds te moeten typen en overschakelen naar andere schermen enzo. en bellen met een headset is ook leuk maar printscreens dan weer mailen enzo werkt ook niet.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zijn moderner dan ik, ik heb nog nooit met iemand geskyped
Jezus hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op woensdag 16 december 2015 18:37 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik heb het een keer 12 uur volgehouden met mijn beste vriendin
Als je het nog nooit gedaan hebt..... Weet je het ook niet... Maar het is wel handig/relaxed hoorquote:Op woensdag 16 december 2015 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Jezus hoe krijg je dat voor elkaarHet lijkt me een beetje ongemakkelijk of zo, weet niet. Niks voor mij iig.
Soms wel ;p vooral als je ff opstaat. maar verder vind ik het wel leukquote:Op woensdag 16 december 2015 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Jezus hoe krijg je dat voor elkaarHet lijkt me een beetje ongemakkelijk of zo, weet niet. Niks voor mij iig.
Oh ja je hebt gelijk, was ik alweer vergeten, maar dat was half/half, die man keek alleen een beetje mee. Dat eventjes vond ik al raar trouwens.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je het nog nooit gedaan hebt..... Weet je het ook niet... Maar het is wel handig/relaxed hoor
En had je niet een skype-sollicitatie?
Je hebt gister niet gekeken he?quote:Op woensdag 16 december 2015 18:41 schreef Karina het volgende:
Ik ben trouwens #teamAndrew (dat dikkerdje) vind hem nog het minst irritant.
Ik vind het een arrogant k*tkindquote:Op woensdag 16 december 2015 18:41 schreef Karina het volgende:
Ik ben trouwens #teamAndrew (dat dikkerdje) vind hem nog het minst irritant.
Beetje halfbakken zat volgens mij nog te eten. Stukje gezien van het worstjes maken.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je hebt gister niet gekeken he?
Dan heb je hem niet zien schreeuwen tegen de mixersquote:Op woensdag 16 december 2015 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje halfbakken zat volgens mij nog te eten. Stukje gezien van het worstjes maken.
Ralloquote:Op woensdag 16 december 2015 18:43 schreef roos85 het volgende:
Ik ben #teamrozebril omdat het een geinig ventje is
Nee dat heb ik niet gezienquote:Op woensdag 16 december 2015 18:44 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dan heb je hem niet zien schreeuwen tegen de mixers
quote:Op woensdag 16 december 2015 18:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet gezienMmm hij is dus ook al vervelend. Die roos noemt vind ik ook wel grappig.
Jah, hij liep te schreeuwen dat ze sneller moesten gaan en nog allemaal dingen. en tijdens het worstjes maken moest hij samen werken met Cory, en dat ging toch slecht. Ze kregen toch op hun flikker van Gordon na afloopquote:Op woensdag 16 december 2015 18:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet gezienMmm hij is dus ook al vervelend. Die roos noemt vind ik ook wel grappig.
Gek dat zij er niet uitgingen dan, heb wel gezien dat die 2 meisjes eruit gingen. Die waren dan NOG slechter blijkbaar.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:46 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jah, hij liep te schreeuwen dat ze sneller moesten gaan en nog allemaal dingen. en tijdens het worstjes maken moest hij samen werken met Cory, en dat ging toch slecht. Ze kregen toch op hun flikker van Gordon na afloop
Die meiden hadden rauw bonenquote:Op woensdag 16 december 2015 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Gek dat zij er niet uitgingen dan, heb wel gezien dat die 2 meisjes eruit gingen. Die waren dan NOG slechter blijkbaar.
Ja idd. Had ook verwacht dat hun er uitvlogen maar helaas.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Gek dat zij er niet uitgingen dan, heb wel gezien dat die 2 meisjes eruit gingen. Die waren dan NOG slechter blijkbaar.
Ik zei meteen Andrewquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |