quote:Op maandag 14 december 2015 19:00 schreef Burner82 het volgende:
Dat die bolle nog geen verse pasta gemaakt heeft, verbaasd me niet
Zolang ze niet roepen: AAAHHHHHH ik mag het niet.... niks aan het handjequote:
Fixedquote:Op maandag 14 december 2015 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]zeiden we hier ook al, die maakt normaal hamburgers en frietjes.
ach kom op zeg wanneer weet jij nou hoe ergens gluten uit te persen zijn??quote:Op maandag 14 december 2015 19:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zolang ze niet roepen: AAAHHHHHH ik mag het niet.... niks aan het handje
Je activeert gluten, waardoor de pasta beter wordt....quote:Op maandag 14 december 2015 19:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach kom op zeg wanneer weet jij nou hoe ergens gluten uit te persen zijn??
Dat kind is een glutenvrij kindje.
nee he weet jij daar ook al iets van?quote:Op maandag 14 december 2015 19:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je activeert gluten, waardoor de pasta beter wordt....
euh....quote:Op maandag 14 december 2015 19:06 schreef Burner82 het volgende:
Mediators voor kids inhuren? DENK GVD FF NORMAAL EN DOE NORMAAL TEGEN ELKAAR, ACHTERLIJKE IDIOTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heston is een molecuul-kindje, omdat hij er wat vanaf weet?quote:Op maandag 14 december 2015 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee he weet jij daar ook al iets van?
ben jij ook een glutenkindje?
Dus, nutteloos... Ouders zouden normaal met elkaar moeten praten in het belang van het kind.quote:Op maandag 14 december 2015 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh....
mijn zus en zwager hebben ook een mediator gehad. Niet dat het hielp aangezien zwager zich toch niet aan afspraken hield.
nou ja als je dit doet met het verjaardagskaartje wat je zoon van zn tante krijgt zegt dat idd genoeg over hem.'quote:Op maandag 14 december 2015 19:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dus, nutteloos... Ouders zouden normaal met elkaar moeten praten in het belang van het kind.
Als ze dat niet willen, daar helpt geen mediator oid bij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
gaat ie hem ook nog kwoten.... dankquote:Op maandag 14 december 2015 19:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Lijkt wel op een kerstboom... Verder, fuck de mediator, go for kill for hire
Ik quote niksquote:Op maandag 14 december 2015 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
gaat ie hem ook nog kwoten.... dank
En ja die neiging heb ik al eens gehad. Maar dan alleen al om te meppen
ja maar ja we hebben geleerd de verstandigsten te zijn.quote:Op maandag 14 december 2015 19:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik quote niksMeppen kan veel helpen idd
Kheb toch niks te doen
Je bent de verstandigste, als niemand het weetquote:Op maandag 14 december 2015 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar ja we hebben geleerd de verstandigsten te zijn.
Ik vind die Andrew het irritantste ;pquote:Op maandag 14 december 2015 19:17 schreef Karina het volgende:
OK Riley is de irritantste/ En dat meisje met zwart haar en pony.
Riley is die kleine he, die kijkt nog niet eens over de keuken heenquote:Op maandag 14 december 2015 19:17 schreef Karina het volgende:
OK Riley is de irritantste/ En dat meisje met zwart haar en pony.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |