Je hebt gister niet gekeken he?quote:Op woensdag 16 december 2015 18:41 schreef Karina het volgende:
Ik ben trouwens #teamAndrew (dat dikkerdje) vind hem nog het minst irritant.
Ik vind het een arrogant k*tkindquote:Op woensdag 16 december 2015 18:41 schreef Karina het volgende:
Ik ben trouwens #teamAndrew (dat dikkerdje) vind hem nog het minst irritant.
Beetje halfbakken zat volgens mij nog te eten. Stukje gezien van het worstjes maken.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je hebt gister niet gekeken he?
Dan heb je hem niet zien schreeuwen tegen de mixersquote:Op woensdag 16 december 2015 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje halfbakken zat volgens mij nog te eten. Stukje gezien van het worstjes maken.
Ralloquote:Op woensdag 16 december 2015 18:43 schreef roos85 het volgende:
Ik ben #teamrozebril omdat het een geinig ventje is
Nee dat heb ik niet gezienquote:Op woensdag 16 december 2015 18:44 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dan heb je hem niet zien schreeuwen tegen de mixers
quote:Op woensdag 16 december 2015 18:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet gezienMmm hij is dus ook al vervelend. Die roos noemt vind ik ook wel grappig.
Jah, hij liep te schreeuwen dat ze sneller moesten gaan en nog allemaal dingen. en tijdens het worstjes maken moest hij samen werken met Cory, en dat ging toch slecht. Ze kregen toch op hun flikker van Gordon na afloopquote:Op woensdag 16 december 2015 18:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet gezienMmm hij is dus ook al vervelend. Die roos noemt vind ik ook wel grappig.
Gek dat zij er niet uitgingen dan, heb wel gezien dat die 2 meisjes eruit gingen. Die waren dan NOG slechter blijkbaar.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:46 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jah, hij liep te schreeuwen dat ze sneller moesten gaan en nog allemaal dingen. en tijdens het worstjes maken moest hij samen werken met Cory, en dat ging toch slecht. Ze kregen toch op hun flikker van Gordon na afloop
Die meiden hadden rauw bonenquote:Op woensdag 16 december 2015 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Gek dat zij er niet uitgingen dan, heb wel gezien dat die 2 meisjes eruit gingen. Die waren dan NOG slechter blijkbaar.
Ja idd. Had ook verwacht dat hun er uitvlogen maar helaas.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Gek dat zij er niet uitgingen dan, heb wel gezien dat die 2 meisjes eruit gingen. Die waren dan NOG slechter blijkbaar.
Ik zei meteen Andrewquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |