absoluut.quote:
gefeliciteerd iddquote:
quote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 18:33 schreef Burner82 het volgende:
Junior is toch echt wel leuker dan de volwassen versie van USA![]()
Moderne oudjes ;pquote:Op woensdag 16 december 2015 18:35 schreef Nizno het volgende:
alle oma's zitten daar ook allemaal op skypes
Die zijn moderner dan ik, ik heb nog nooit met iemand geskypedquote:Op woensdag 16 december 2015 18:35 schreef Nizno het volgende:
alle oma's zitten daar ook allemaal op skypes
Mijn hele techno-head familie heeft een hekel aan tablets.... waaronder ikquote:Op woensdag 16 december 2015 18:35 schreef Karina het volgende:
Die kinderen net doen alsof ze nog nooit een tablet hebben vastgehouden
Ik heb het een keer 12 uur volgehouden met mijn beste vriendinquote:Op woensdag 16 december 2015 18:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zijn moderner dan ik, ik heb nog nooit met iemand geskyped
ik wel, voor het werk. Makkelijker dan steeds te moeten typen en overschakelen naar andere schermen enzo. en bellen met een headset is ook leuk maar printscreens dan weer mailen enzo werkt ook niet.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zijn moderner dan ik, ik heb nog nooit met iemand geskyped
Jezus hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op woensdag 16 december 2015 18:37 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik heb het een keer 12 uur volgehouden met mijn beste vriendin
Als je het nog nooit gedaan hebt..... Weet je het ook niet... Maar het is wel handig/relaxed hoorquote:Op woensdag 16 december 2015 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Jezus hoe krijg je dat voor elkaarHet lijkt me een beetje ongemakkelijk of zo, weet niet. Niks voor mij iig.
Soms wel ;p vooral als je ff opstaat. maar verder vind ik het wel leukquote:Op woensdag 16 december 2015 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Jezus hoe krijg je dat voor elkaarHet lijkt me een beetje ongemakkelijk of zo, weet niet. Niks voor mij iig.
Oh ja je hebt gelijk, was ik alweer vergeten, maar dat was half/half, die man keek alleen een beetje mee. Dat eventjes vond ik al raar trouwens.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je het nog nooit gedaan hebt..... Weet je het ook niet... Maar het is wel handig/relaxed hoor
En had je niet een skype-sollicitatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |