Have funquote:
Vooral met zo een stuiterende rallo erbijquote:
Kinderen zijn irritant.quote:
Hahaha ja idd, bizar zo na Aussie ;pquote:Op dinsdag 15 december 2015 18:59 schreef Burner82 het volgende:
Kort seizoen trouwens.... halverwege volgende week moet er weer een nieuw mc beginnen
Huh echtquote:Op dinsdag 15 december 2015 18:59 schreef Burner82 het volgende:
Kort seizoen trouwens.... halverwege volgende week moet er weer een nieuw mc beginnen
jongens met lang haar hebben dat vaakquote:
Haha ja ;p ach vroeger leek ik net een jongen met kort haarquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
jongens met lang haar hebben dat vaak
quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:23 schreef franklop het volgende:
lijkt masterchef australie wel met dat gejank
Maar ze janken omdat ze weg moeten... Niet random zoals Georgiaquote:
nee! helaasquote:
En het zijn kinderenquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
Maar ze janken omdat ze weg moeten... Niet random zoals Georgia
Hmja, ik dacht het iets genuanceerder dan jij, maar ik kan ook niet zo goed tegen die veel te bijdehante kinderen. Wees gewoon een kind.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:52 schreef FlipjeHolland het volgende:
het is gordon ramsay, niet ramsey. zo spreken al die domme amerikanen het uit.
dit is trouwens een vreselijke show met al die bijdehante kut kinderen.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 december 2015 17:30 schreef Burner82 het volgende:
Vandaag, rond 5 uur natuurlijk... Kreeg ik eindelijk eens een telefoontje (had al 2 keer gebeld, nam niemand op) Week 1, 4 januari kan ik beginnen![]()
Thnxquote:
Gefeliciteerd! Dan ga je 2016 goed in!quote:Op woensdag 16 december 2015 17:30 schreef Burner82 het volgende:
Vandaag, rond 5 uur natuurlijk... Kreeg ik eindelijk eens een telefoontje (had al 2 keer gebeld, nam niemand op) Week 1, 4 januari kan ik beginnen![]()
Gefeliciteerd johquote:Op woensdag 16 december 2015 17:30 schreef Burner82 het volgende:
Ralloquote:Op woensdag 16 december 2015 18:32 schreef Karina het volgende:
Die afrojongen heeft net zoveel brillen als Jac D'Anconca
quote:Op woensdag 16 december 2015 18:31 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Dan ga je 2016 goed in!
Thnxquote:
absoluut.quote:
gefeliciteerd iddquote:
quote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 18:33 schreef Burner82 het volgende:
Junior is toch echt wel leuker dan de volwassen versie van USA![]()
Moderne oudjes ;pquote:Op woensdag 16 december 2015 18:35 schreef Nizno het volgende:
alle oma's zitten daar ook allemaal op skypes
Die zijn moderner dan ik, ik heb nog nooit met iemand geskypedquote:Op woensdag 16 december 2015 18:35 schreef Nizno het volgende:
alle oma's zitten daar ook allemaal op skypes
Mijn hele techno-head familie heeft een hekel aan tablets.... waaronder ikquote:Op woensdag 16 december 2015 18:35 schreef Karina het volgende:
Die kinderen net doen alsof ze nog nooit een tablet hebben vastgehouden
Ik heb het een keer 12 uur volgehouden met mijn beste vriendinquote:Op woensdag 16 december 2015 18:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zijn moderner dan ik, ik heb nog nooit met iemand geskyped
ik wel, voor het werk. Makkelijker dan steeds te moeten typen en overschakelen naar andere schermen enzo. en bellen met een headset is ook leuk maar printscreens dan weer mailen enzo werkt ook niet.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zijn moderner dan ik, ik heb nog nooit met iemand geskyped
Jezus hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op woensdag 16 december 2015 18:37 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik heb het een keer 12 uur volgehouden met mijn beste vriendin
Als je het nog nooit gedaan hebt..... Weet je het ook niet... Maar het is wel handig/relaxed hoorquote:Op woensdag 16 december 2015 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Jezus hoe krijg je dat voor elkaarHet lijkt me een beetje ongemakkelijk of zo, weet niet. Niks voor mij iig.
Soms wel ;p vooral als je ff opstaat. maar verder vind ik het wel leukquote:Op woensdag 16 december 2015 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Jezus hoe krijg je dat voor elkaarHet lijkt me een beetje ongemakkelijk of zo, weet niet. Niks voor mij iig.
Oh ja je hebt gelijk, was ik alweer vergeten, maar dat was half/half, die man keek alleen een beetje mee. Dat eventjes vond ik al raar trouwens.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je het nog nooit gedaan hebt..... Weet je het ook niet... Maar het is wel handig/relaxed hoor
En had je niet een skype-sollicitatie?
Je hebt gister niet gekeken he?quote:Op woensdag 16 december 2015 18:41 schreef Karina het volgende:
Ik ben trouwens #teamAndrew (dat dikkerdje) vind hem nog het minst irritant.
Ik vind het een arrogant k*tkindquote:Op woensdag 16 december 2015 18:41 schreef Karina het volgende:
Ik ben trouwens #teamAndrew (dat dikkerdje) vind hem nog het minst irritant.
Beetje halfbakken zat volgens mij nog te eten. Stukje gezien van het worstjes maken.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je hebt gister niet gekeken he?
Dan heb je hem niet zien schreeuwen tegen de mixersquote:Op woensdag 16 december 2015 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje halfbakken zat volgens mij nog te eten. Stukje gezien van het worstjes maken.
Ralloquote:Op woensdag 16 december 2015 18:43 schreef roos85 het volgende:
Ik ben #teamrozebril omdat het een geinig ventje is
Nee dat heb ik niet gezienquote:Op woensdag 16 december 2015 18:44 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dan heb je hem niet zien schreeuwen tegen de mixers
quote:Op woensdag 16 december 2015 18:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet gezienMmm hij is dus ook al vervelend. Die roos noemt vind ik ook wel grappig.
Jah, hij liep te schreeuwen dat ze sneller moesten gaan en nog allemaal dingen. en tijdens het worstjes maken moest hij samen werken met Cory, en dat ging toch slecht. Ze kregen toch op hun flikker van Gordon na afloopquote:Op woensdag 16 december 2015 18:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet gezienMmm hij is dus ook al vervelend. Die roos noemt vind ik ook wel grappig.
Gek dat zij er niet uitgingen dan, heb wel gezien dat die 2 meisjes eruit gingen. Die waren dan NOG slechter blijkbaar.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:46 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jah, hij liep te schreeuwen dat ze sneller moesten gaan en nog allemaal dingen. en tijdens het worstjes maken moest hij samen werken met Cory, en dat ging toch slecht. Ze kregen toch op hun flikker van Gordon na afloop
Die meiden hadden rauw bonenquote:Op woensdag 16 december 2015 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Gek dat zij er niet uitgingen dan, heb wel gezien dat die 2 meisjes eruit gingen. Die waren dan NOG slechter blijkbaar.
Ja idd. Had ook verwacht dat hun er uitvlogen maar helaas.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Gek dat zij er niet uitgingen dan, heb wel gezien dat die 2 meisjes eruit gingen. Die waren dan NOG slechter blijkbaar.
Ik zei meteen Andrewquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |