dat is bekendquote:
Haha jaquote:Op maandag 14 december 2015 18:37 schreef franklop het volgende:
alle deelnemers kunnen beter koken dan ik
Nou bij mij is het helaas alleen de binnenkant hoor, de buitenkant gaat helaas niet meer opquote:Op maandag 14 december 2015 18:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is bekend
Een vriendin van me die nu een half jaar 35 is is vandaag weer eens gevraagd naar dr legitimatie voor het mee krijgen van alcohol bij de kassa van de supermarkt.
Ze heeft er wel een sleutelhanger aan over gehouden.
Is ook niet zo moeilijkquote:Op maandag 14 december 2015 18:37 schreef franklop het volgende:
alle deelnemers kunnen beter koken dan ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij haar ook niet. Vind ik althans.quote:Op maandag 14 december 2015 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou bij mij is het helaas alleen de binnenkant hoor, de buitenkant gaat helaas niet meer op
quote:Op maandag 14 december 2015 18:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Is ook niet zo moeilijkzeg bedankt hčSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Hier wel ja, in de volwassen versie iets minder ;pquote:
Zag vandaag een tweet:quote:Op maandag 14 december 2015 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou bij mij is het helaas alleen de binnenkant hoor, de buitenkant gaat helaas niet meer op
Tegen die blinde vrouw was hij ook super tof.quote:Op maandag 14 december 2015 18:40 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hier wel ja, in de volwassen versie iets minder ;p
Denk dat het meer verdiend dan MC junior eigenlijkquote:Op maandag 14 december 2015 18:38 schreef Nizno het volgende:
Dat kind kan zo bij Frans Timmermans op stage
ja die heb ik idd voorbij zien komenquote:Op maandag 14 december 2015 18:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zag vandaag een tweet:
Kassajongen vroeg ID aan een vrouw van 40. Ze liep stralend de winkel uit.
"dat vinden ze mooi" zei hij...
![]()
Ja dat wel idd.quote:Op maandag 14 december 2015 18:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Tegen die blinde vrouw was hij ook super tof.
quote:
Als je het op jezelf afroept, ben je de lul... Maar ja, gemotiveerde KIDS.....quote:Op maandag 14 december 2015 18:40 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hier wel ja, in de volwassen versie iets minder ;p
Ik zou daar niet intrappen hoorquote:Op maandag 14 december 2015 18:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zag vandaag een tweet:
Kassajongen vroeg ID aan een vrouw van 40. Ze liep stralend de winkel uit.
"dat vinden ze mooi" zei hij...
![]()
Tip: stop je vinger niet in kokend water?quote:Op maandag 14 december 2015 18:45 schreef LPFAN het volgende:
pffff ik heb mijn vinger verbrand met kokend waterecht weer handig ;p
Ja dat deed ik ook niet ;p pakte wat uit het water maar was onvoorzichtig en het spatte zo op mijn vinger ;pquote:Op maandag 14 december 2015 18:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tip: stop je vinger niet in kokend water?
Hoe pak je dat uit het water dan?quote:Op maandag 14 december 2015 18:47 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja dat deed ik ook niet ;p pakte wat uit het water maar was onvoorzichtig en het spatte zo op mijn vinger ;p
was een rookworst, pakte het er uit met een tang maar die tang glipte weg waardoor die rookworst weer het water in plonsde ;pquote:Op maandag 14 december 2015 18:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hoe pak je dat uit het water dan?
krijg nu aanvullende opmerking van een eerder incident dat ze moest legitimeren:quote:
Kids zijn kids... Bij MC NL waren de kids hetzelfdequote:Op maandag 14 december 2015 18:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Man, dit vind ik echt geen flikker aan.
Gordon is wel cool natuurlijk, maar die mentaliteit en instelling van die kinderen enz. zijn zo typisch Amerikaans, over the top en irritant.
Moet maar wat anders vinden om te kijken tijdens het eten.
De mentaliteit is zeker irritant iddquote:Op maandag 14 december 2015 18:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Man, dit vind ik echt geen flikker aan.
Gordon is wel cool natuurlijk, maar die mentaliteit en instelling van die kinderen enz. zijn zo typisch Amerikaans, over the top en irritant.
Moet maar wat anders vinden om te kijken tijdens het eten.
quote:Op maandag 14 december 2015 18:49 schreef LPFAN het volgende:
[..]
was een rookworst, pakte het er uit met een tang maar die tang glipte weg waardoor die rookworst weer het water in plonsde ;p
uhuh dan moet je ook gewoon een vork pakken en het touwtje tussen de tanden van de vork doen en zo oppakken. Ook geen plonsgevaar meer.quote:Op maandag 14 december 2015 18:49 schreef LPFAN het volgende:
[..]
was een rookworst, pakte het er uit met een tang maar die tang glipte weg waardoor die rookworst weer het water in plonsde ;p
Denk dat de meest irritante/bijdehante kinderen worden uitgenodigd.quote:Op maandag 14 december 2015 18:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
De mentaliteit is zeker irritant idd
Ja was heel onhandig bezigquote:
haha ja dacht niet echt naquote:Op maandag 14 december 2015 18:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh dan moet je ook gewoon een vork pakken en het touwtje tussen de tanden van de vork doen en zo oppakken. Ook geen plonsgevaar meer.
Vast, maar als je dit vergelijkt met de instelling van die Australiėrs. Dezen kennen echt 0 bescheidenheid en zijn zo vervelend uitbundig in mijn ogen.quote:Op maandag 14 december 2015 18:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kids zijn kids... Bij MC NL waren de kids hetzelfdeZe willen winnen!
met die felblauwe ogen zou elk shirt er bij passenquote:
Dit!quote:Op maandag 14 december 2015 18:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Vast, maar als je dit vergelijkt met de instelling van die Australiėrs. Dezen kennen echt 0 bescheidenheid en zijn zo vervelend uitbundig in mijn ogen.
Rood zou niet staan denk ikquote:Op maandag 14 december 2015 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
met die felblauwe ogen zou elk shirt er bij passen
ze hebben allemaal een oortje in.quote:Op maandag 14 december 2015 18:54 schreef roos85 het volgende:
Hoe krijgen die kids het toch verzonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |