Haha, als ik met iemand eet, doe ik het ook aan de eettafel maar ben toch altijd alleenquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
wij hebben sinds de bank er uit is weer gewoon een EETTAFEL in gebruik
Hier gaat het te vaak te makkelijk omdat lief liever lui dan moe is.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:35 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha, als ik met iemand eet, doe ik het ook aan de eettafel maar ben toch altijd alleen
Heston heeft vaker dingen waar je enorm van twijfelt maar wat heerlijk schijnt te smaken.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:36 schreef Xaryna het volgende:
Het ziet er prachtig uit maar als hij zo opsomt wat het allemaal is, klinkt het niet lekker.
Het maken en opmaken is spannend... afkoelen en opstijven niet zo...quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:39 schreef Nizno het volgende:
ow jee, 5 uur proppen in 60min uitzending (of minder want ik heb de reclame wel erg netjes gerekend)
5 uur in 30 a 40 minuten of nog minder he, de beoordeling en het feestje willen ze vast ook wel uitzenden.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:39 schreef Nizno het volgende:
ow jee, 5 uur proppen in 60min uitzending (of minder want ik heb de reclame wel erg netjes gerekend)
Echt hequote:Op vrijdag 11 december 2015 18:39 schreef Xaryna het volgende:
5 uurWat een uitputtingsslag voor de meiden.
ow ja dat ook nog.... dan krijgen we maar weinigbloed zweet en tranen... Hoewel bij Georgia weten ze de tranen er toch niet uit te knippen zo zal die jankenquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
5 uur in 30 a 40 minuten of nog minder he, de beoordeling en het feestje willen ze vast ook wel uitzenden.
Ik kwam gister een artikel tegen over Georgia en haar jankmomenten tijdens Masterchefquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja dat ook nog.... dan krijgen we maar weinigbloed zweet en tranen... Hoewel bij Georgia weten ze de tranen er toch niet uit te knippen zo zal die janken
quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:44 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik kwam gister een artikel tegen over Georgia en haar jankmomenten tijdens Masterchef
Ze is een labiele dwangneuroot?quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:44 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik kwam gister een artikel tegen over Georgia en haar jankmomenten tijdens Masterchef
na de finale pas graagquote:
In NL schijnen ze ook niet plastic te zijn, onderkant is ook vlijmscherp.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:47 schreef Burner82 het volgende:
Kzie nu pas dat de kids met echte messen werken, ipv de plastic messen in NL
Ja, die plastic krengen zijn net zo scherp.. maar zien er vriendelijker uit dan een 8-jarige met zo een groot slachtmesquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
In NL schijnen ze ook niet plastic te zijn, onderkant is ook vlijmscherp.
doe ik ook idd als ik hem terug kan vinden ;p,, staat enorme spoiler in.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
na de finale pas graag![]()
Dan hebben we ook geen kans op spoilers
ja vriendelijk zien ze er wel uit. Ik wil ze eigenlijk ookquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, die plastic krengen zijn net zo scherp.. maar zien er vriendelijker uit dan een 8-jarige met zo een groot slachtmes
ik mag hopen dat ze wel stoelen hebben.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:51 schreef LPFAN het volgende:
Blijft iedereen die 5 uur staan kijken?
Ik ben ff uurtje naar de BK, tosso....quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:51 schreef LPFAN het volgende:
Blijft iedereen die 5 uur staan kijken?
Nou iddquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik mag hopen dat ze wel stoelen hebben.
ik denk ook wel dat je er aardig hongerig van wordt 5 uur lang boven die geuren.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben ff uurtje naar de BK, tosso....
quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben ff uurtje naar de BK, tosso....
jammer he dat er niet een groot stuk vlees bij ligt he?quote:
Dat zou het wel afmaken idd...... Mijn voedselhemel....quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
jammer he dat er niet een groot stuk vlees bij ligt he?
Moet haast wel als het de logische tv emotieboog volgt..quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:57 schreef computergirl het volgende:
Volgens mij gaat die jankbal nog winnen ook
Dit ja, hoe kan zij daar staanquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:57 schreef Cinderella_Man het volgende:
Waarom is Georgia ooit doorgedrongen tot de finale..Een Masterchef beheerst alle elementen, ook de druk in de keuken..en dat kan deze keukenmeid niet
Als je jezelf niet onder controle hebt, win je nooit....quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:56 schreef Nizno het volgende:
ahhhhhh dit vind ik wel erg sneu. Zo had ze van mij niet hoeven janken
Dat weet ik maar om nou de helft van dr gerecht over de grond te gooien, nee dat had niet gehoeven. ze was emotioneel ook wel geknakt zonder te knoeien.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je jezelf niet onder controle hebt, win je nooit....
Deels mazzel en ze kan heel goed koken als ze niet ligt te janken van de stress. Maar een masterchef is ze indd niet.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:57 schreef Cinderella_Man het volgende:
Waarom is Georgia ooit doorgedrongen tot de finale..Een Masterchef beheerst alle elementen, ook de druk in de keuken..en dat kan deze keukenmeid niet
Tis wel een samenvatting van het seizoen mbt Georgiaquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat weet ik maar om nou de helft van dr gerecht over de grond te gooien, nee dat had niet gehoeven. ze was emotioneel ook wel geknakt zonder te knoeien.
Ze kan idd goed koken, als het niet onder grote druk is. En samen met een hulpje zodat die haar mee kan trekken.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Deels mazzel en ze kan heel goed koken als ze niet ligt te janken van de stress. Maar een masterchef is ze indd niet.
En in een team trekt ze iedereen naar beneden met haar negativiteit...quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ze kan idd goed koken, als het niet onder grote druk is. En samen met een hulpje zodat die haar mee kan trekken.
Ze kan inderdaad heel aardig koken, is crea en heeft prima smaken, maar dat hadden er meer, en die waren wat stress-bestendigerquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit ja, hoe kan zij daar staan
Heb teveel afleveringen gemist merk ik
Hij is ook een schatje.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:57 schreef houdjemond het volgende:
Georgia wil gewoon even aandacht van George
Dat liet de rest dus niet gebeuren gelukkig.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En in een team trekt ze iedereen naar beneden met haar negativiteit...
normaal hebben ze 3 dagen training voor bellen blazenquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:01 schreef Burner82 het volgende:
Ik snap nu waarom die kok naar het gesticht moest na 3 dagen![]()
ja Billie kan zo bij hem in de keuken werken. Die heeft geen 3 dagen bellenblaastraining nodigquote:
Volgens mij was hij ook blij verrastquote:
En hoeft niet meteen het gesticht in na afloopquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja Billie kan zo bij hem in de keuken werken. Die heeft geen 3 dagen bellenblaastraining nodig
Nee, jij wilt wat anders... Dat is niet kokenquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:05 schreef RedFever007 het volgende:
Ik wil ook wel een keertje, of vaker, voor Billy koken
Niet te vroeg juichen, ze moet nog een paar uur.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En hoeft niet meteen het gesticht in na afloop
Och, hoogstens open inrichting met paar uur therapie per week... Niet catatonisch in een hoekje met je hoofd tegen de muur bonken en proberen onzichtbare gouden bellen te maken..quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:06 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen, ze moet nog een paar uur.
Dit is de eerste keer dat Billie jankt? in de hele wedstrijd? ;pquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:12 schreef wdn het volgende:
is ze nou weer aan het janken
(ben net ingevallen )
Koelkast van georgia leeg gooienquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:13 schreef Burner82 het volgende:
Maak wat kapot, sla iets, gooi ff ergens mee, is het uit je lijf, kun je door... Werkt voor mij altijd
neuj dat is een leugen....quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:13 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat Billie jankt? in de hele wedstrijd? ;p
vrouwenquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:13 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat Billie jankt? in de hele wedstrijd? ;p
Dat is niet nodig.... Daar zorgt Georgia zelf wel voorquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Koelkast van georgia leeg gooien
ja George is wel een tranendroger.quote:
hey Xaryna! ook hierquote:
Wanneer nog meer dan?quote:
ze heeft vast wel eerder gejankt... Kijk alle afleveringen maar terug.quote:
Volgens mij niet hoor, ja met de halve finale even van blijdschap ;p maar verder.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze heeft vast wel eerder gejankt... Kijk alle afleveringen maar terug.
Toen familie kwam sowieso gisterenquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze heeft vast wel eerder gejankt... Kijk alle afleveringen maar terug.
vast wel.....quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:16 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, ja met de halve finale even van blijdschap ;p maar verder.
hier precies dat!quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Toen familie kwam sowieso gisteren
Blazen krengquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:16 schreef Nizno het volgende:
Georgia heeft het suiker ook erg ver om de blaaspijp zitten.
tis geen doedelzakquote:
Ja joh, al een tijdje. Het is hier gezellig.quote:
hebben ze wel vaker bij sbsquote:
ik denk een gedeelte MC AUS en veel SBS idd.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:18 schreef wdn het volgende:
[..]
hebben ze wel vaker bij sbs![]()
(en ja ik denk dat het sbs is die dat doet)
Denk ik ook wel iddquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:18 schreef wdn het volgende:
[..]
hebben ze wel vaker bij sbs![]()
(en ja ik denk dat het sbs is die dat doet)
Ik weet wie er wint >:Dquote:
als Georgia nu nog wint dan hebben we wel een heul bijzondere jury er zittenquote:
die damequote:Op vrijdag 11 december 2015 19:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wie gaat winnen? Kan niet kijken.
zie dmquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wie gaat winnen? Kan niet kijken.
Dat verklaart de hoeveelheid kaas op het bordquote:
nope maandag MC jr. USAquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:20 schreef Xaryna het volgende:
Kijkende naar de tijd... Zouden ze de onthulling van de winnaar uitstellen naar volgende week?
Nee dat duurt een minuut of 2 het feestquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:20 schreef Xaryna het volgende:
Kijkende naar de tijd... Zouden ze de onthulling van de winnaar uitstellen naar volgende week?
Nee dan begint Masterchef Juniorquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:20 schreef Xaryna het volgende:
quote:
Thanks.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee dat duurt een minuut of 2 het feest
Wat?quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:23 schreef Nizno het volgende:
hoppa.... Leuk geprobeerd Billie maar als jij het voor elkaar krijgt meer punten dan Billie te krijgen voor dit gerecht of zelfs nog maar in de buurt van het aantal punten van Billie te komen dan breek je in tranen uit en kun je naar het gesticht
Hoevaak Billy moest er in die zin?quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:23 schreef Nizno het volgende:
hoppa.... Leuk geprobeerd Billie maar als jij het voor elkaar krijgt meer punten dan Billie te krijgen voor dit gerecht of zelfs nog maar in de buurt van het aantal punten van Billie te komen dan breek je in tranen uit en kun je naar het gesticht
Ze hebben dat bij Reynold geflikt dus vast welquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze dat aandurven
ow ja.... Georgia moest daar ergens bij maaruh je snapt het welquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hoevaak Billy moest er in die zin?
Ik ehm meen dat ze geen 4 10en gaan gevenquote:
Nee. en heeft ze niet nodigquote:
knip en scheur uit de opname.... oeps.... naja dan plakken we gewoon de laatste 2 minuten er achterquote:
Ja iddquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
knip en scheur uit de opname.... oeps.... naja dan plakken we gewoon de laatste 2 minuten er achter
Waarom? De eerste 2 dingen deed ze wel beter toch?quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:29 schreef Nizno het volgende:
Als Georgia had gewonnen was het ook echt oneerlijk geweest
hahahahahaquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:29 schreef Burner82 het volgende:
Ik mag het eindelijk zeggen; Billy gaat winnen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Nee die had in eerdere momenten al er uit moeten liggen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom? De eerste 2 dingen deed ze wel beter toch?
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahahaWist het sinds afl. 1 alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
http://www.news.com.au/en(...)b736d8ee553dea2db958quote:In a nail-biting finale which saw rival Georgia Barnes win two out of the three challenges, McKay came from four points behind in the final round to perfectly execute a monumental dessert from the UK chef, who was so impressed he hired her on the spot for his famed UK restaurant, The Fat Duck.
euh, het gaat ook om hoe je in de finale gekomen bent. Je niet met druk om kan gaan. Je hele domme fouten hebt gemaakt en jezelf de finale in gemazzeld hebt, zelfs nog in de halve finale.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom? De eerste 2 dingen deed ze wel beter toch?
Ik ookquote:
o nee dat niet. Ik heb ergens tegen de tijd dat Matt de tandarts er uit zou gaan gekeken..quote:
Volgens mij duren de afleveringen ook een uur.... excl reclame. Dus SBS moet er lekker in snoeien..quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:32 schreef ReplaR het volgende:
Wat een geknip zeg. Ik heb van de week de finale op internet bekeken en ze krijgt ook nog een baan aangeboden bij The Fat Duck van Heston.
finale afl van MC Aus duurt toch sowieso langer?quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Volgens mij duren de afleveringen ook een uur.... excl reclame. Dus SBS moet er lekker in snoeien..
Geen ideequote:Op vrijdag 11 december 2015 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
finale afl van MC Aus duurt toch sowieso langer?
Ze moedigde ook Georgia nog aan toen ze weer een inzinking had, volgens mij ook niet gezien.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Volgens mij duren de afleveringen ook een uur.... excl reclame. Dus SBS moet er lekker in snoeien..
Is de Fat Duck niet al een tijdje dicht omdat al zijn gasten ziek waren geworden?quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:32 schreef ReplaR het volgende:
Wat een geknip zeg. Ik heb van de week de finale op internet bekeken en ze krijgt ook nog een baan aangeboden bij The Fat Duck van Heston.
ze hebben Georgia na het morsen de hele tijd niet in beeld gehad. Alleen maar die suikerbol van Billie die de aandacht kreeg.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:34 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ze moedigde ook Georgia nog aan toen ze weer een inzinking had, volgens mij ook niet gezien.
gewoon hier toch, we hebben hem al bijna vol met het knip en plakwerk van SBSquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:34 schreef Burner82 het volgende:
Gaan we hier verder voor Jr? Of nieuw topic?
Van 27 februari tot 12 maart 2009 werd het restaurant gesloten nadat een groep van circa veertig bezoekers een voedselvergiftiging had opgelopen. Het restaurant had eerder al in 2004 een waarschuwing van de voedselinspectie opgelopen na grenswaarden voor listeriaquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is de Fat Duck niet al een tijdje dicht omdat al zijn gasten ziek waren geworden?
ga je mee met me er heen? even kijken of wij een goede sterke maag hebben?quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Van 27 februari tot 12 maart 2009 werd het restaurant gesloten nadat een groep van circa veertig bezoekers een voedselvergiftiging had opgelopen. Het restaurant had eerder al in 2004 een waarschuwing van de voedselinspectie opgelopen na grenswaarden voor listeria
Jij betaald? 3 michelin sterrenquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga je mee met me er heen? even kijken of wij een goede sterke maag hebben?
nou ja met al die experimentele dingen van Heston moet je ook wel veel op de loonlijst hebben, voor als er weer eens 1 in het gesticht zit.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:37 schreef Burner82 het volgende:
BTW, The Fat Duck:
Het restaurant The Fat Duck is een van de vier Engelse restaurants met drie Michelinsterren. Het stond in 2005 aan de top van de Top 50 van Beste restaurants van de wereld volgens het tijdschrift Restaurant Magazine. Het is gelegen in het dorp Bray in Berkshire. De chef is Heston Blumenthal. Het restaurant biedt plaats aan circa veertig bezoekers en werkt met een keukenbrigade van veertig personen. Het degustatiemenu kostte in 2011 160 pond.
40 man personeel voor 40 gasten![]()
d?quote:
http://www.thefatduck.co.uk/quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ja met al die experimentele dingen van Heston moet je ook wel veel op de loonlijst hebben, voor als er weer eens 1 in het gesticht zit.
klinkd hedzelftequote:Op vrijdag 11 december 2015 19:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
d?
nou en? even sparen en hoppa we gaan gewoon.
Zo duur is het nietquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga je mee met me er heen? even kijken of wij een goede sterke maag hebben?
drinken nemen we zelf wel meequote:Op vrijdag 11 december 2015 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo duur is het niet
The Itinerary costs £255 per person (including VAT) and is included in the price of your ticket. We will ask you for a discretionary 12.5% service charge which will be added to the final bill, along with drinks and other additional items which are priced separately
Wat zou je kwijt zijn bij de Librije of zo......quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo duur is het niet
The Itinerary costs £255 per person (including VAT) and is included in the price of your ticket. We will ask you for a discretionary 12.5% service charge which will be added to the final bill, along with drinks and other additional items which are priced separately
Met overnachting kan dat al vanaf 500 euro zag ik pasquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat zou je kwijt zijn bij de Librije of zo......
Daar zou ik dus niet heen willen. In NL is het veel liflafjes van hele kleine hapjes op een bord voor veel geld.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat zou je kwijt zijn bij de Librije of zo......
Kzou er willen eten, niet slapen eigenlijk. Zo groot is NL nou ook weer nietquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met overnachting kan dat al vanaf 500 euro zag ik pas
http://www.librije.com/wp(...)ibrije-NOV-20153.pdfquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:41 schreef Burner82 het volgende:
Wat zou je kwijt zijn bij de Librije of zo.....
In de afgelopen jaren heeft De Librije een idiosyncratisch handschrift ontwikkeld.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:42 schreef ReplaR het volgende:
[..]
http://www.librije.com/wp(...)ibrije-NOV-20153.pdf
Gadver de gadver wat een menu......quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:42 schreef ReplaR het volgende:
[..]
http://www.librije.com/wp(...)ibrije-NOV-20153.pdf
datbedoel ikquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gadver de gadver wat een menu......
Vis, vis, eend of konijn, konijnenniertjes of ganzenpate....
Voor dat geld gewoon een grote steak, lambrack, bier en kaasplankjequote:Op vrijdag 11 december 2015 19:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
datbedoel ik
Gewoon een varkenshaasje is ook wel lekker
bier en kaasplankje mag jij wel hebben, neem ik de steek en het lam welquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Voor dat geld gewoon een grote steak, lambrack, bier en kaasplankje
Ik denk dat we er wel uit komen samenquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
bier en kaasplankje mag jij wel hebben, neem ik de steek en het lam wel
Dat denk ik ook welquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik denk dat we er wel uit komen samen![]()
is wel 6 jaar na dato hequote:Op vrijdag 11 december 2015 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel
Maar ik wil liever naar Heston om te kijken hoe onze maag is
knuff maandag weer in de telefoon klimmen?quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:50 schreef Burner82 het volgende:
Zou vandaag wat te horen krijgen over mijn sollicitatie... niks gehoord.... Wat een F*CKING AMATEURISTISCH GEDOE!!!!!!!!!!!!!!!!!! Moest er ff uit, maar wilde de finale niet helemaal off-topic halen
ow god en dan de vrouw van Jonnie..... dat is pas eenquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
is wel 6 jaar na dato he
Maar idd liever heston dan Jonnie.
Dat sowieso..... En als ik dan Ja of nee te horen krijgen (moet nog ff lief spelen) ga ik hoofdkantoor ff bellen.... Deze mutsen zitten namelijk inhouse en verkloten het hard.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
knuff maandag weer in de telefoon klimmen?
Ja ze zijn niet een goed visitekaartje.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat sowieso..... En als ik dan Ja of nee te horen krijgen (moet nog ff lief spelen) ga ik hoofdkantoor ff bellen.... Deze mutsen zitten namelijk inhouse en verkloten het hard.
5 mag toch?quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja ze zijn niet een goed visitekaartje.
Wil je nog een mooi boompje?
[ afbeelding ]
ja 5 voor eigen gebruik is gedoogdquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
5 mag toch?![]()
Maar nee, thnxHeb het er niet (meer) zo op
het mag nog 65 posts langquote:
kweken, toppen, drogen, allemaal teveel werkquote:
truequote:Op vrijdag 11 december 2015 19:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
kweken, toppen, drogen, allemaal teveel werk
En ik ga echtquote:
oke dan wordt het geen goede bijverdienste om bij Heston op de koffie te gaan.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En ik ga echtvan de geur alleen al :p
Als ik het niet ruik.... ruiken andere mensen het zeker nietquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke dan wordt het geen goede bijverdienste om bij Heston op de koffie te gaan.
Ik kon gisteren niet kijken dus ik moest vanavond eerst gisteren nog terugkijken. Jammer want ik had graag willen meeposten. Oh well, maandag weer een kans met de Juniorenquote:
snifferdogquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als ik het niet ruik.... ruiken andere mensen het zeker nietDus wat dat betreft ben ik een goede Neus
ja joh we gaan gewoon lekker verder met de kids.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:07 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik kon gisteren niet kijken dus ik moest vanavond eerst gisteren nog terugkijken. Jammer want ik had graag willen meeposten. Oh well, maandag weer een kans met de Junioren
Ik heb het een tijdje gerookt en andere dingen.... Maar na een tijdje, kon ik het echt niet meer hebben, zien of ruiken... Dus zelfs bij marlboro sigaretten ruik ik hetquote:
grinnik, ik ruik het wel als lief wierrook heeft gebruikt op vrijdag en ik maandag weer terug kom van een weekend weg.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb het een tijdje gerookt en andere dingen.... Maar na een tijdje, kon ik het echt niet meer hebben, zien of ruiken... Dus zelfs bij marlboro sigaretten ruik ik het
Maar die troep kruipt ook overal in.... Mijn ex heeft het wel eens geprobeerd tegen de rook... Uiteindelijk vond hij de wierook erger dan sigarettenrookquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
grinnik, ik ruik het wel als lief wierrook heeft gebruikt op vrijdag en ik maandag weer terug kom van een weekend weg.
jah. Ik vind wierrook ook echt op mn ogen en longen slaan.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar die troep kruipt ook overal in.... Mijn ex heeft het wel eens geprobeerd tegen de rook... Uiteindelijk vond hij de wierook erger dan sigarettenrook
Wie is er nu de sniffdogquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah. Ik vind wierrook ook echt op mn ogen en longen slaan.
Maar goed dat heb ik ook als er iemand op 10 meter afstand een sinaasappel pelt
daarom, ik herkende hetquote:
moet je eens in het tweede plaatje kijken hoeveel kruisjes die hebbenquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zou me meer zorgen maken over zo'n zwart kruis op mijn voorhoofd
Mode/hippe fotografen....quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:46 schreef Nizno het volgende:
trouwens even terug komend op de halve finale
[ afbeelding ]
Waarom hebben ze dat bovenlichaam alle 3 in een knik?
ow is dat het, ik dacht dat ze het lekker vonden staan ofzo....quote:
Ik vertrouw fotografen voor geen millimeter.... Dus het zal vast wel lekker gestaan hebben... Daarna gevraagd of het ook shirtless kon, 1 voor 1 ...quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow is dat het, ik dacht dat ze het lekker vonden staan ofzo....
Vreugdedansje dan maar?quote:
Slingers opgehangen?quote:
wat niet?quote:
ik kijk geen MKR...quote:Op zondag 13 december 2015 18:58 schreef Fargo het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met een nieuw seizoen van My Kitchen Rules? Ik weet dat Pete Evans ermee gestopt is en die ene knakker die in de jury zat het nu met Manu presenteerde, maar dat seizoen is nog niet op de Nederlandse televisie geweest, toch?
ja dat stelde ik vrijdag al voor.... lukte niet zo..quote:Op zondag 13 december 2015 20:12 schreef WheeleE het volgende:
Nog ff doorposten hier. MC 2015 afsluiten met een vol topic
ik las dat Billie voor deelname werkte als restaurant manager, niet verbazingwekkend dan dat ze zo goed met stress en hectiek kan omgaanquote:Op zondag 13 december 2015 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat stelde ik vrijdag al voor.... lukte niet zo..
sowieso was die emotioneel een stuk stabieler dan Georgia, ongeacht de ervaring en dergelijkequote:Op zondag 13 december 2015 20:17 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik las dat Billie voor deelname werkte als restaurant manager, niet verbazingwekkend dan dat ze zo goed met stress en hectiek kan omgaan
Alleen al vanwege hem heb ik mijn twijfels.quote:Op zondag 13 december 2015 17:22 schreef Karina het volgende:
TV / Masterchef junior USA #1 SBS6-18:30 uur Met Gordon Ramsey
Hoppa
quote:Op zondag 13 december 2015 21:10 schreef Elvi het volgende:
Ik ben nu ook helemaal bij, en inderdaad mooi dat Billie heeft gewonnen. Georgia begon me op het laatst wel te irriteren.
misschien wordt ze nog eens emotioneel stabiel.quote:Op zondag 13 december 2015 21:04 schreef WheeleE het volgende:
Ik ben echt heel blij dat Billie heeft gewonnen, en niet Georgia. Die had bij haar eerste de beste baan na 1 dag al ingestort...
Aankijken is niets mis mee. Gaan wij ook doen.quote:Op zondag 13 december 2015 21:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Alleen al vanwege hem heb ik mijn twijfels.
Ik kijk het even aan
Ja goed hequote:Op zondag 13 december 2015 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]Nog net mooi in de tijd dat het topic open is.
wachten tot MC AUS weer begintquote:Op zondag 13 december 2015 21:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja goed heMaar waar moeten alle Shannon-fans dan straks terecht?
Google images helpt je tijdens het wachtenquote:
Ik doe mn best hoor.quote:
Nee ik wil volgende week nog wat masterchef recepten uitproberenquote:Op zondag 13 december 2015 22:57 schreef Nizno het volgende:
Kan er trouwens ook gewoon een slotje op zetten bij 285
ow dan wachten we gewoon tot 300 en dan is hij ook dichtquote:Op zondag 13 december 2015 23:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee ik wil volgende week nog wat masterchef recepten uitproberen
hop, 283 gewoon omdat ik aan mijn ontbijtje zitquote:Op zondag 13 december 2015 23:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dan wachten we gewoon tot 300 en dan is hij ook dicht
Oh vast wel, maar voorlopig zit ze nog niet op topniveau qua stressbestendigheid. Haar finaleplaats was veel meer een gelukstreffer dan ie van Billie.quote:Op zondag 13 december 2015 21:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien wordt ze nog eens emotioneel stabiel.
Goedemorgenquote:Op maandag 14 december 2015 06:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
hop, 283 gewoon omdat ik aan mijn ontbijtje zit
ik kan niet anders dan het met je eens zijn.quote:Op maandag 14 december 2015 06:42 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Oh vast wel, maar voorlopig zit ze nog niet op topniveau qua stressbestendigheid. Haar finaleplaats was veel meer een gelukstreffer dan ie van Billie.
Dat zou best wel eens kunnen. Goed voorbereid, minder stress en het draait om háár.quote:Op maandag 14 december 2015 07:13 schreef computergirl het volgende:
Ik denk dat Georgia het op tv beter zou doen dan Billie, een eigen kook-tv serie zou best succesvol kunnen zijn.
een tweede Poh?quote:Op maandag 14 december 2015 07:13 schreef computergirl het volgende:
Ik denk dat Georgia het op tv beter zou doen dan Billie, een eigen kook-tv serie zou best succesvol kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
gaaf! Zo zonde dat SBS dat soort dingen er uit kniptquote:Op maandag 14 december 2015 08:54 schreef roos85 het volgende:
Gisteren de twee finale afleveringen teruggekeken. Gelukkig heeft Billy gewonnen![]()
Aparte montage door het geknipt van SBS trouwens![]()
Hier het filmpje dat HestonBilly de baan aanbied:
http://www.dailymail.co.u(...)aurant-Fat-Duck.html
Gevoel voor drama heeft die knakker welquote:Op maandag 14 december 2015 08:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
gaaf! Zo zonde dat SBS dat soort dingen er uit knipt
ja duh! het is Heston!quote:Op maandag 14 december 2015 11:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gevoel voor drama heeft die knakker wel
http://www.kijk.nl/sbs6/m(...)9SBBkq/aflevering-70quote:Op maandag 14 december 2015 11:48 schreef broccoli. het volgende:
Kun je ergens het tweede deel van de finale terugkijken?
Jazeker: http://www.kijk.nl/sbs6/m(...)9SBBkq/aflevering-70quote:Op maandag 14 december 2015 11:48 schreef broccoli. het volgende:
Kun je ergens het tweede deel van de finale terugkijken?
quote:Op maandag 14 december 2015 12:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
http://www.kijk.nl/sbs6/m(...)9SBBkq/aflevering-70
Thanksquote:Op maandag 14 december 2015 12:01 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Jazeker: http://www.kijk.nl/sbs6/m(...)9SBBkq/aflevering-70
stiekeme slotjeszettertquote:Op maandag 14 december 2015 12:29 schreef Burner82 het volgende:
En we gaan door met MC USA Junior.... Hierrrrrrrr:
TV / Masterchef junior USA #1 SBS6-18:30 uur Met Gordon Ramsey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |