Dit is de eerste keer dat Billie jankt? in de hele wedstrijd? ;pquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:12 schreef wdn het volgende:
is ze nou weer aan het janken
(ben net ingevallen )
Koelkast van georgia leeg gooienquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:13 schreef Burner82 het volgende:
Maak wat kapot, sla iets, gooi ff ergens mee, is het uit je lijf, kun je door... Werkt voor mij altijd
neuj dat is een leugen....quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:13 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat Billie jankt? in de hele wedstrijd? ;p
vrouwenquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:13 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat Billie jankt? in de hele wedstrijd? ;p
Dat is niet nodig.... Daar zorgt Georgia zelf wel voorquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Koelkast van georgia leeg gooien
ja George is wel een tranendroger.quote:
hey Xaryna! ook hierquote:
ze heeft vast wel eerder gejankt... Kijk alle afleveringen maar terug.quote:
Volgens mij niet hoor, ja met de halve finale even van blijdschap ;p maar verder.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze heeft vast wel eerder gejankt... Kijk alle afleveringen maar terug.
Toen familie kwam sowieso gisterenquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze heeft vast wel eerder gejankt... Kijk alle afleveringen maar terug.
vast wel.....quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:16 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, ja met de halve finale even van blijdschap ;p maar verder.
hier precies dat!quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Toen familie kwam sowieso gisteren
Blazen krengquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:16 schreef Nizno het volgende:
Georgia heeft het suiker ook erg ver om de blaaspijp zitten.
tis geen doedelzakquote:
Ja joh, al een tijdje. Het is hier gezellig.quote:
hebben ze wel vaker bij sbsquote:
ik denk een gedeelte MC AUS en veel SBS idd.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:18 schreef wdn het volgende:
[..]
hebben ze wel vaker bij sbs![]()
(en ja ik denk dat het sbs is die dat doet)
Denk ik ook wel iddquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:18 schreef wdn het volgende:
[..]
hebben ze wel vaker bij sbs![]()
(en ja ik denk dat het sbs is die dat doet)
Ik weet wie er wint >:Dquote:
als Georgia nu nog wint dan hebben we wel een heul bijzondere jury er zittenquote:
die damequote:Op vrijdag 11 december 2015 19:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wie gaat winnen? Kan niet kijken.
zie dmquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wie gaat winnen? Kan niet kijken.
Dat verklaart de hoeveelheid kaas op het bordquote:
nope maandag MC jr. USAquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:20 schreef Xaryna het volgende:
Kijkende naar de tijd... Zouden ze de onthulling van de winnaar uitstellen naar volgende week?
Nee dat duurt een minuut of 2 het feestquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:20 schreef Xaryna het volgende:
Kijkende naar de tijd... Zouden ze de onthulling van de winnaar uitstellen naar volgende week?
Nee dan begint Masterchef Juniorquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:20 schreef Xaryna het volgende:
Ben benieuwd of ze dat aandurvenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |