Stiekeme door slotjes heenpostertquote:
quote:Op maandag 14 december 2015 12:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Stiekeme door slotjes heenpostert
Kleurrijke bakjes dusquote:Op maandag 14 december 2015 12:42 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
Ow btw, die heerlijke makkelijke pastasaus van Marco, die is niet goed voor tuppewarebakjes. Mn hele bakje is rood/roze!!
uhuhquote:
quote:Op maandag 14 december 2015 13:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh
Ik ben nu bezig met een flinke lading dreft en weinig water om het te laten inweken. Misschien werkt het.
ow enneuh deze zag ik vandaag en moest aan jou denken.
[ afbeelding ]
Ja, ik was eigenlijk de enige kandidaatquote:Op maandag 14 december 2015 16:59 schreef Karina het volgende:
Ah balen man. Maar iig zit je nog in de race toch?
Denk wel dat ik er straks ben, we gaan zometeen pannenkoeken eten, maar weet niet hoe laat ze klaar zijn
daarom zal wel goed komen.quote:Op maandag 14 december 2015 17:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, ik was eigenlijk de enige kandidaat
Toch wel met erwtensoep als voorafje?
Maar Ramsey is lief... Dat is al watquote:Op maandag 14 december 2015 17:30 schreef Elvi het volgende:
Mn moeder wil geen Masterchef Junior kijkenVolgens haar zijn de kinderen al net zo arrogant als de Amerikaanse volwassenen
dan gaat je moeder maar lekker buiten spelen terwijl jij MC jr. kijktquote:Op maandag 14 december 2015 17:30 schreef Elvi het volgende:
Mn moeder wil geen Masterchef Junior kijkenVolgens haar zijn de kinderen al net zo arrogant als de Amerikaanse volwassenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |