Dit plaatje is best wel gay though.quote:
Hier speelt hij Twister, z'n Akido-skills komen goed te pas:quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dit plaatje is best wel gay though.
Truste gevaarlijke lievelingquote:
Alvast truste vrind.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:37 schreef LompeHork het volgende:
* LompeHork peuk aan steekt.
Welterusten vrinden,oneluv alles.
Hij reageert trouwens niet meer, dat mannetje.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:37 schreef LompeHork het volgende:
* LompeHork peuk aan steekt.
Welterusten vrinden,oneluv alles.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hij reageert trouwens niet meer, dat mannetje.
Maar het is wel zo, iedereen kan studeren omdat mensen die wat vroeger werken geld afstaan zodat iedereen kan studeren. In de VS kost een goede studie zo'n 50.000 dollar, hier 1900 euro. Hoe zou dat toch komen?
Je kunt dan ook eens tegen iemand zeggen, joh, wat fijn dat ik kan studeren. Dank je.
Wie houdt er nou niet van Frank?quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
![]()
Deze man. Ik hou van hem, oprecht.
Of je nu van me houdt of niet, het is wel zo. In Nederland kijken we om naar de ander - tuurlijk heeft de een wat meer - maar er is nog wel zoiets als solidariteit. Maar als iemand dan werkt dan krijg je nog een neerbuigend antwoord ook, terwijl je wel (mede) de reden bent dat iemand kan studeren. Sowieso is het tegenwoordig nogal in om te gaan studeren - terwijl een lasser meer verdient dan een doorsnee universitair geschoolde, maar dat geheel terzijde - maar dat neerkijken op mensen die gewoon werken. Dat klopt gewoon niet.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
![]()
Deze man. Ik hou van hem, oprecht.
Mooi verteld, we dragen allemaal een steentje bij aan onze maatschappij - en wees blij dat die vuilnisman er is - ook die man in de stropdas moet ook eens poepen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Of je nu van me houdt of niet, het is wel zo. In Nederland kijken we om naar de ander - tuurlijk heeft de een wat meer - maar er is nog wel zoiets als solidariteit. Maar als iemand dan werkt dan krijg je nog een neerbuigend antwoord ook, terwijl je wel (mede) de reden bent dat iemand kan studeren. Sowieso is het tegenwoordig nogal in om te gaan studeren - terwijl een lasser meer verdient dan een doorsnee universitair geschoolde, maar dat geheel terzijde - maar dat neerkijken op mensen die gewoon werken. Dat klopt gewoon niet.
Ik overigens zelf persoonlijk jaren (dat verdiende overigens goud als student, nog meer als een vrouwelijke stripper denk ik) als vuilnisman gewerkt. Wat is daar mis mee?
Preciesquote:Op zaterdag 12 december 2015 01:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mooi verteld, we dragen allemaal een steentje bij aan onze maatschappij - en wees blij dat die vuilnisman er is - ook die man in de stropdas moet ook eens poepen.
Ja maar toch, ik heb de eerste week van januari vrij gevraagd (is nog niet door)quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Precies![]()
Nu weet ik ook wel dat elkaar afzeiken makkelijker is, maar het is ook weleens leuk daarbij stilstaan en je waardering uit te spreken.
Als we immers aan iets genoeg hebben, dan is het wel ellende.
Though? Totaal verkeerd gebruikt. Kut hipster.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dit plaatje is best wel gay though.
TRquote:Op zaterdag 12 december 2015 10:14 schreef Flufy het volgende:
[..]
Though? Totaal verkeerd gebruikt. Kut hipster.
Gewoon goed gebruikt hoor. Willow wil aangeven dat het een leuk plaatje is, maar desondanks best wel gay.quote:Op zaterdag 12 december 2015 10:14 schreef Flufy het volgende:
[..]
Though? Totaal verkeerd gebruikt. Kut hipster.
Beter prik jij jezelf aan een spoel van een spinnewielquote:Op zaterdag 12 december 2015 10:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
jeetje... wat heb ik geslapen
Wat is dit nou weer voor begroeting, jeetjequote:Op zaterdag 12 december 2015 10:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beter prik jij jezelf aan een spoel van een spinnewiel
Sorry, dacht dat het al avond wasquote:Op zaterdag 12 december 2015 10:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor begroeting, jeetje
Oh en dan is het wel ok???quote:
Ha ha haquote:Op zaterdag 12 december 2015 10:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh en dan is het wel ok???
Nee HPLC, internetpesten is niet koel... je moet er mee stoppen, want het stopt niet vanzelf
Ik ben van mening dat HPLC de aanstichter is van al het internetpesten, ik denk dat HPLC het beste verbannen kan worden van het gehele internet.quote:Op zaterdag 12 december 2015 10:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh en dan is het wel ok???
Nee HPLC, internetpesten is niet koel... je moet er mee stoppen, want het stopt niet vanzelf
ik zal het met de crew overleggenquote:Op zaterdag 12 december 2015 11:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat HPLC de aanstichter is van al het internetpesten, ik denk dat HPLC het beste verbannen kan worden van het gehele internet.
Ik denk dat je hiermee de spijker op laag water slaatquote:Op zaterdag 12 december 2015 11:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat HPLC de aanstichter is van al het internetpesten, ik denk dat HPLC het beste verbannen kan worden van het gehele internet.
nog steeds diep genoeg om te kunnen verdrinken? of is het lager?quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik denk dat je hiermee de spijker op laag water slaat
we kunnen het altijd proberen, niet geschoten is altijd achter het netquote:Op zaterdag 12 december 2015 11:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
nog steeds diep genoeg om te kunnen verdrinken? of is het lager?
Hij is ook na 21:30 aanwezigquote:Op zaterdag 12 december 2015 11:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik stop niet met posten voor HPLC weggaat
Zelfs HPLC is gestopt met postenquote:Op zaterdag 12 december 2015 11:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Le kill du topique extraordinaire tres bien
Doe niet zo zehma highclass. Zeg gewoon toppakillquote:Op zaterdag 12 december 2015 11:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Le kill du topique extraordinaire tres bien
Het ging wel iets te makkelijkquote:Op zaterdag 12 december 2015 12:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hahahaha doel bereikt... stomme HPLC
Parbleuquote:Op zaterdag 12 december 2015 11:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe niet zo zehma highclass. Zeg gewoon toppakill
Kom we beginnen bitchcoins.quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe niet zo zehma highclass. Zeg gewoon toppakill
Dat is een uitspraak van mij WCH. Die heb je niet verzonnen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik stop niet met posten voor HPLC weggaat
quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ok laat maar ik ga wel weer m'n bed in
godver, het is ook nooit goed, speknekquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat zit je te slijmen met je bruine neus
had je maar niet moeten roddelen over mijquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe even normaal man, homoactivist
HEB JE AOS AL GEKEKEN!!!?!??!!!?!??!?!!?!?!?!?!?!?!VRAAGTEKEN!?!?!?!quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
godver, het is ook nooit goed, speknek
roddelen????quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
had je maar niet moeten roddelen over mij
Nee, wel gotham!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!uitroepteken1einzweidreiundnogeinerbeiquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
HEB JE AOS AL GEKEKEN!!!?!??!!!?!??!?!!?!?!?!?!?!?!VRAAGTEKEN!?!?!?!
oh fijn wel een kutserie maar niet een goede seriequote:Op zaterdag 12 december 2015 14:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, wel gotham!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!uitroepteken1einzweidreiundnogeinerbei
Je bent zelf een kutseriequote:Op zaterdag 12 december 2015 14:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh fijn wel een kutserie maar niet een goede serie
goed bezig weer Hans
Kom vechten danquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en jij bent het kutste personage erin
gwn DC fanboysquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:35 schreef HPLC het volgende:
Verder krijgt Gotham op imdb hogere cijfers dan AoS, maar ja
Dus?quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jongens jongens... rustig... het is bijna kerst
jammer dat jij geen cadeautje bent die de kerstman bij heeft maar dan per ongeluk laat vallen in de open haard en dan ziet de familie jou niet in de ochtend en dan doen ze de open haard aan en dan verbrand je en allesquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jongens jongens... rustig... het is bijna kerst
Je snapt dat ik deze doodsverwensing heb moeten melden bij het bevoegd gezagquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer dat jij geen cadeautje bent die de kerstman bij heeft maar dan per ongeluk laat vallen in de open haard en dan ziet de familie jou niet in de ochtend en dan doen ze de open haard aan en dan verbrand je en alles
nee dat snap ik nietquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je snapt dat ik deze doodsverwensing heb moeten melden bij het bevoegd gezag
TRquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer dat jij geen cadeautje bent die de kerstman bij heeft maar dan per ongeluk laat vallen in de open haard en dan ziet de familie jou niet in de ochtend en dan doen ze de open haard aan en dan verbrand je en alles
quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
GODVERDOMME VIEZE VUILE GORE KALE AAP IK HAAT JOU
quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
GODVERDOMME VIEZE VUILE GORE VETKLEP IK HAAT JOU
wow hoe wist je dat Haas zou komenquote:
ja tochquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:45 schreef BozeHaas het volgende:
Oh je had het tegen wch, dan is het goed
Jeetjequote:Op zaterdag 12 december 2015 14:45 schreef BozeHaas het volgende:
Oh je had het tegen wch, dan is het goed
Hoe weet jij dat ik god benquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
wow hoe wist je dat Haas zou komen
Het feit dat er zoiets bestaat als Hermann houdt in dat een eventuele god een gigantische faalhaas is, waarmee het meteen evident is dat jij het moet zijn....quote:
+1quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het feit dat er zoiets bestaat als Hermann houdt in dat een eventuele god een gigantische faalhaas is, waarmee het meteen evident is dat jij het moet zijn....
al gedaanquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:48 schreef HPLC het volgende:
Alleen nu moet Hermann opzoeken wat evident betekent
Misschien ben ik wel gewoon een humoristquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het feit dat er zoiets bestaat als Hermann houdt in dat een eventuele god een gigantische faalhaas is, waarmee het meteen evident is dat jij het moet zijn....
alle met 2 l'en ogen zijn bol, pispadquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zal eens een TR tussen je bolle ogen zetten, hoerenprinses
Die kans is oneindig kleinerquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:49 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel gewoon een humorist
Hjb of je laatste haartje waar je zo aan gehecht ben verdwijntquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die kans is oneindig kleiner
*bentquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:50 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hjb of je laatste haartje waar je zo aan gehecht ben verdwijnt
Lekker toch?quote:
Remqo, kun je WCH er even op aanspreken dat hij berichten voordat ze geëdit waren niet mag delen met de rest van de wereld?quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:24 schreef JimmyDean het volgende:
Remqo, wat is de FOK! policy omtrent de UI, wat kan wel en wat kan niet?
Daarvoor verwijs ik je naar de UI-politiequote:Op zaterdag 12 december 2015 12:24 schreef JimmyDean het volgende:
Remqo, wat is de FOK! policy omtrent de UI, wat kan wel en wat kan niet?
quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat weet je zelf toch ook wel, gewoon geen dikke lul, kut of gapende anus
Opaquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:53 schreef JimmyDean het volgende:
Ik neem dus aan dat mijn nieuwe UI geen probleem is.
leuke selfiequote:Op zaterdag 12 december 2015 14:53 schreef JimmyDean het volgende:
Nee GhpH, die is primaquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:53 schreef JimmyDean het volgende:
Je bent zeker een Joodquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb wel even een TR gezet voor de zekerheid
Doe nou eens normaal, achterlijk stuk zeelevenquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die kon geen TR's zetten, dom varken
mensen worden geboren door semen en niet seamen idiootquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe nou eens normaal, achterlijk stuk zeeleven
Sterk punt welquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alsof Hermann met z'n dikke kont dat achterhuis binnen komt
wtf ik doe altijd normaal tegen je, waarom zo gemeenquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alsof Hermann met z'n dikke kont dat achterhuis binnen komt
Helemaal niet, jij begint altijdquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wtf ik doe altijd normaal tegen je, waarom zo gemeen
Je begint wel steeds vervelender te worden.quote:
stomme domme mongolische kortzichtige hardleerse ezelachtige onnozele onverstandige onwetende simpele stompzinnige onzinnige stupide uilige suffe achterlijke debiele sukkelige zwakhoofdige maffe mallotige zotte imbeciele idiootquote:
Prachtig gedichtquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stomme domme mongolische kortzichtige hardleerse ezelachtige onnozele onverstandige onwetende simpele stompzinnige onzinnige stupide uilige suffe achterlijke debiele sukkelige zwakhoofdige maffe mallotige zotte imbeciele idioot
Waarom schrijf je HPLC voluit? Niets te doen ofzoquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stomme domme mongolische kortzichtige hardleerse ezelachtige onnozele onverstandige onwetende simpele stompzinnige onzinnige stupide uilige suffe achterlijke debiele sukkelige zwakhoofdige maffe mallotige zotte imbeciele idioot
Doe ik expres.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je begint wel steeds vervelender te worden.
ik heb de mods hier in mijn pocketquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:07 schreef HPLC het volgende:
Tevens wel een TR gezet, ik ben helemaal niet zot
Verrassend, met die maat XXL tent van jequote:Op zaterdag 12 december 2015 15:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb de mods hier in mijn pocket
owowowowwquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Verrassend, met die maat XXL tent van je
TR wegens leugensquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:07 schreef HPLC het volgende:
Tevens wel een TR gezet, ik ben helemaal niet zot
ik verdien dit nietquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Verrassend, met die maat XXL tent van je
als je een kant probeert te kiezen in de SC is de kant met een bejaarde lelijke kale man en een zotte Hans niet de beste keuzequote:
Zo weinigquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee man net 3 broodjes gehaktbal met knoflooksaus op
Heb nu honger.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee man net 3 broodjes gehaktbal met knoflooksaus op
quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je een kant probeert te kiezen in de SC is de kant met een bejaarde lelijke kale man en een zotte Hans niet de beste keuze
Jij hebt dan ook geen zelfkennisquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik kon er niet om lachen hoor
nu moet ik uit het raam kijken om te weten wat voor weer het isquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies, Niels kwam tenminste nog met leuke verhalen
Mijn raam zit al tijd dicht.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nu moet ik uit het raam kijken om te weten wat voor weer het is
Er zit een rolluik voor mijn raam die ook altijd dicht is.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bestond er maar zoiets als ramen waar je doorheen kon kijken
jij gaat zeker als spook tijdens Halloweenquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er zit een rolluik voor mijn raam die ook altijd dicht is.
dat is gewoon je reuma, ouwequote:Op zaterdag 12 december 2015 15:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jullie hebben mij pijn gedaan met deze posts
Nee.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij gaat zeker als spook tijdens Halloween
Precies, veel te veel werkquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nu moet ik uit het raam kijken om te weten wat voor weer het is
vieze FOK! diefquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:34 schreef BozeHaas het volgende:
Fucking pop up reclame op FOK!misschien eens tijd om adblock aan te zetten
kut WCHquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Krijg nu reclame voor pampers puur doordat ik in deze SC post
TRquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:34 schreef BozeHaas het volgende:
Fucking pop up reclame op FOK!misschien eens tijd om adblock aan te zetten
Het loopt je regelmatig dun door de broek?quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Haha, moet je maar niet lurken in de OUD SCquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee dat is omdat ik zwanger van je ben. Let een beetje op johquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Eh okéquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee dat is omdat ik zwanger van je ben. Let een beetje op joh
Ik heb het laatste nieuws gemist, hoor ik!quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij was zeker bottom, anders leef jij niet meerquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Klopt, hoewel er ook modjes zijn zonder aboquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat heb je alleen maar gedaan om te slijmen voor moderatorschap
K snap t niequote:Op zaterdag 12 december 2015 15:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij was zeker bottom, anders leef jij niet meer
die hebben op seksuele wijze geslijmdquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Klopt, hoewel er ook modjes zijn zonder abo
moeder met slechte ogen en vader met diabetes, rip kindquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja jeezus dat had ik niet eens door
maar wel een moeder met mooie ogen hihiquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moeder met slechte ogen en vader met diabetes, rip kind
Laten we hopen dat ie niet op mij lijkt qua uiterlijk en innerlijkquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar wel een moeder met mooie ogen hihi
Poep en pies ditquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gebruik eens woorden waarvan ik de betekenis weet
Als Hans gebruik ik dat natuurlijkquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie gebruikt hier hanz de fuko shampoo & conditioner?
gvd iedere dag word je gayerquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
wtf is datquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Gebruik gewoon zwitsal voor zachte haren en prikt niet in de ogenquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik nietquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Op de maandboxen ja, kan zelfs een keuze maken uit verschillende soorten pampersquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:45 schreef madeliefff het volgende:
wrhkamp heeft dus 30 procent korting op pampers
babyshampoo schuimt amper en maakt minder schoon. Heb je gevoelige huid ?quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gebruik gewoon zwitsal voor zachte haren en prikt niet in de ogen
quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:47 schreef Dimachaerus het volgende:
wat zijn goeie eindejaars sales ?
quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:45 schreef madeliefff het volgende:
wrhkamp heeft dus 30 procent korting op pampers
Geen homos hier afikquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Armbandjes schijnen in de aanbieding te zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Volgende keer weer Andrelon zomerblond.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
babyshampoo schuimt amper en maakt minder schoon. Heb je gevoelige huid ?
morgen of vandaag laatste dag korting bij ici paris. 15 procent extra op de 10 procent die ze standaard geven. En 30 procent als je drie dingen koopt.je kan ook watjes voor 2.50 kopen om aan extra korting te kopenquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Las net toevallig over een mooie school:quote:
Hoe bedoel je baby huid. Zachte huid?quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgende keer weer Andrelon zomerblond.
Ik heb verder nog een babyhuidje
Vrij zacht en weinig rimpelsquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Hoe bedoel je baby huid. Zachte huid?
Veel plezierquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga een goede kleinzoon zijn en mijn oma gezelschap houden
doei
ook geen baardgroei dan? Want dan pas noem ik t babyhuidje anders gewoon goede genen toch hihi mn ma heeft ook geen rimpels omdat zij vette en stevige huid heeftquote:
Het kan in 6 jaar ineens hard gaanquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
JA NOU WETEN WE HET WEL
Mijn baardgroei is vrij karigquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ook geen baardgroei dan? Want dan pas noem ik t babyhuidje anders gewoon goede genen toch hihi mn ma heeft ook geen rimpels omdat zij vette en stevige huid heeftik zie bij mij wel al wat...ik heb een droge en fijne huid
HIVquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je kan ook mijn positieve eigenschappen benoemen he
heb je die dan?quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hork is er ook al nietquote:
Deed ik, kreeg deze melding:quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote:Je bericht is leeg. Voer eerst een bericht in...
toch nog ietsquote:
niet echt, op de foto's afgaande is hij kaler dan ik.. alleen hij is in de ontkenningsfase, ik heb die niet gehad en heb het meteen afgeschorenquote:
Ik geef hem groot gelijkquote:
Want ik ben kaler dan kaal, strakker dan strak, wreder dan wreed, vetter dan vet. SUPERGABBERquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet echt, op de foto's afgaande is hij kaler dan ik.. alleen hij is in de ontkenningsfase, ik heb die niet gehad en heb het meteen afgeschoren
Een kaal hoofd is het enige wat die twee overeen komenquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah, heb jij dat ook, dat je meteen aan Hork denkt als nielsnul genoemd wordt
Ik ben juist heel metal hoor, zou je alleen niet zeggen door mijn bloemetjesjurkjes enzo hihiquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Want ik ben kaler dan kaal, strakker dan strak, wreder dan wreed, vetter dan vet. SUPERGABBER
quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben juist heel metal hoor, zou je alleen niet zeggen door mijn bloemetjesjurkjes enzo hihi
hey evaquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben juist heel metal hoor, zou je alleen niet zeggen door mijn bloemetjesjurkjes enzo hihi
heb je nou serieus een nazi als UI?quote:
Ga je dat vanavond weer vieren met een flinke slok op?quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Vandaag is het SLAYER topic 1 jaar oud
ewaaaquote:
Ja, ik stel selectieve verontwaardiging op FOK! aan de kaak.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je nou serieus een nazi als UI?
Ja en echt een hele foute... de slager van Praag, de ontwerper van de holocaustquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je nou serieus een nazi als UI?
kun je volgens mij ban voor krijgen dus zou oplettenquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, ik stel selectieve verontwaardiging op FOK! aan de kaak.
Ik heb z'n bebloede uniform gezien. Ben ook geen fan verder.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja en echt een hele foute... de slager van Praag, de ontwerper van de holocaust
Voor Stalin krijg je ook geen ban, dus lijkt me niet.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun je volgens mij ban voor krijgen dus zou opletten
Zullen we hem kicken?quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Vandaag is het SLAYER topic 1 jaar oud
Weet je, grappen, hoe fout ook, altijd leuk... maar bij jou heb ik steeds het idee dat je het meent.... ik vind dat serieus eng...quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb z'n bebloede uniform gezien. Ben ook geen fan verder.
Dat gaat niet lukkenquote:
ik zie het iddquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja en echt een hele foute... de slager van Praag, de ontwerper van de holocaust
Jij bent de skinhead hier.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Weet je, grappen, hoe fout ook, altijd leuk... maar bij jou heb ik steeds het idee dat je het meent.... ik vind dat serieus eng...
Let op JD, als WCH een pijltje gebruikt dan meent hij hetquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Weet je, grappen, hoe fout ook, altijd leuk... maar bij jou heb ik steeds het idee dat je het meent.... ik vind dat serieus eng...
nja, dan nogquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Voor Stalin krijg je ook geen ban, dus lijkt me niet.
neh, zelfde verhaal als ghph denk ik. Hij vindt het waarschijnlijk gewoon stoer om lekker te provoceren met die shit.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb het niet op haatpredikersquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Let op JD, als WCH een pijltje gebruikt dan meent hij het
Hoezo dan nog?quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja, dan nog
snap niet waarom je zoiets zou willen
Ach ik maak ook grappen over die ellende, maar ik probeer het meestal zo achterlijk in te kleden dat iedereen door heeft dat het niet serieus isquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
neh, zelfde verhaal als ghph denk ik. Hij vindt het waarschijnlijk gewoon stoer om lekker te provoceren met die shit.
dat schijnt stalin helemaal niet te zijn trouwens. Maar lekker boeiend wat anderen doen, wil je echt geassocieerd worden met fucking nazi's? Kansloze manier om zogenaamd een punt te maken.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoezo dan nog?
Ik maak een statement. Mortaxx heeft al jaren Stalin als UI, en niemand die er wat over zegt. Ik heb een paar uur een Nazi als UI en iedereen valt erover. Selectieve verontwaardiging heet dat.
truequote:Op zaterdag 12 december 2015 16:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ach ik maak ook grappen over die ellende, maar ik probeer het meestal zo achterlijk in te kleden dat iedereen door heeft dat het niet serieus is
Dat is wel Stalin. En het feit dat er meteen discussie is bewijst dat de meesten hier hypocriete lamzakken zijn. Nazis zijn eng en raar maar Communisten zijn leuk en cool.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat schijnt stalin helemaal niet te zijn trouwens. Maar lekker boeiend wat anderen doen, wil je echt geassocieerd worden met fucking nazi's? Kansloze manier om zogenaamd een punt te maken.
Retweetquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:20 schreef Remqo het volgende:
Jimmy, pls.
Stop er gewoon mee, serieus
Ik ga het zo even voor je opzoeken, maar als ik het me goed herinner is het een hoax dat dat een jonge versie van Stalin is.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is wel Stalin. En het feit dat er meteen discussie is bewijst dat de meesten hier hypocriete lamzakken zijn. Nazis zijn eng en raar maar Communisten zijn leuk en cool.
Als ik ook niet meer tegen communistische symbolen/figuren aan hoef te kijken wil ik mijn UI best veranderen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:20 schreef Remqo het volgende:
Jimmy, pls.
Stop er gewoon mee, serieus
In een SC je punt proberen te makenquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als ik ook niet meer tegen communistische symbolen/figuren aan hoef te kijken wil ik mijn UI best veranderen.
Ik ken iemand die zichzelf in de nesten werkt door z'n eigen dwarsharkerij, gebruik je verstand eens.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als ik ook niet meer tegen communistische symbolen/figuren aan hoef te kijken wil ik mijn UI best veranderen.
Namen en rugnummers graagquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zichzelf in de nesten werkt door z'n eigen dwarsharkerij, gebruik je verstand eens.
HAHAHA IK WEET WIE JE BEDOELT HAHAHAquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zichzelf in de nesten werkt door z'n eigen dwarsharkerij, gebruik je verstand eens.
Dat mensen hier al jaren met communistische massamoordenaars als UI lopen zonder dat daar wat van wordt gezegd.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:22 schreef Myrr het volgende:
Doe even niet zo puberaal man. Wat voor punt wil je nou maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |