Misschien ben ik wel gewoon een humoristquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het feit dat er zoiets bestaat als Hermann houdt in dat een eventuele god een gigantische faalhaas is, waarmee het meteen evident is dat jij het moet zijn....
alle met 2 l'en ogen zijn bol, pispadquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zal eens een TR tussen je bolle ogen zetten, hoerenprinses
Die kans is oneindig kleinerquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:49 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel gewoon een humorist
Hjb of je laatste haartje waar je zo aan gehecht ben verdwijntquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die kans is oneindig kleiner
*bentquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:50 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hjb of je laatste haartje waar je zo aan gehecht ben verdwijnt
Lekker toch?quote:
Remqo, kun je WCH er even op aanspreken dat hij berichten voordat ze geëdit waren niet mag delen met de rest van de wereld?quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:24 schreef JimmyDean het volgende:
Remqo, wat is de FOK! policy omtrent de UI, wat kan wel en wat kan niet?
Daarvoor verwijs ik je naar de UI-politiequote:Op zaterdag 12 december 2015 12:24 schreef JimmyDean het volgende:
Remqo, wat is de FOK! policy omtrent de UI, wat kan wel en wat kan niet?
quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat weet je zelf toch ook wel, gewoon geen dikke lul, kut of gapende anus
Opaquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:53 schreef JimmyDean het volgende:
Ik neem dus aan dat mijn nieuwe UI geen probleem is.
leuke selfiequote:Op zaterdag 12 december 2015 14:53 schreef JimmyDean het volgende:
Nee GhpH, die is primaquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:53 schreef JimmyDean het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |