Dit plaatje is best wel gay though.quote:
Hier speelt hij Twister, z'n Akido-skills komen goed te pas:quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dit plaatje is best wel gay though.
Truste gevaarlijke lievelingquote:
Alvast truste vrind.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:37 schreef LompeHork het volgende:
* LompeHork peuk aan steekt.
Welterusten vrinden,oneluv alles.
Hij reageert trouwens niet meer, dat mannetje.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:37 schreef LompeHork het volgende:
* LompeHork peuk aan steekt.
Welterusten vrinden,oneluv alles.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hij reageert trouwens niet meer, dat mannetje.
Maar het is wel zo, iedereen kan studeren omdat mensen die wat vroeger werken geld afstaan zodat iedereen kan studeren. In de VS kost een goede studie zo'n 50.000 dollar, hier 1900 euro. Hoe zou dat toch komen?
Je kunt dan ook eens tegen iemand zeggen, joh, wat fijn dat ik kan studeren. Dank je.
Wie houdt er nou niet van Frank?quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
![]()
Deze man. Ik hou van hem, oprecht.
Of je nu van me houdt of niet, het is wel zo. In Nederland kijken we om naar de ander - tuurlijk heeft de een wat meer - maar er is nog wel zoiets als solidariteit. Maar als iemand dan werkt dan krijg je nog een neerbuigend antwoord ook, terwijl je wel (mede) de reden bent dat iemand kan studeren. Sowieso is het tegenwoordig nogal in om te gaan studeren - terwijl een lasser meer verdient dan een doorsnee universitair geschoolde, maar dat geheel terzijde - maar dat neerkijken op mensen die gewoon werken. Dat klopt gewoon niet.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
![]()
Deze man. Ik hou van hem, oprecht.
Mooi verteld, we dragen allemaal een steentje bij aan onze maatschappij - en wees blij dat die vuilnisman er is - ook die man in de stropdas moet ook eens poepen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Of je nu van me houdt of niet, het is wel zo. In Nederland kijken we om naar de ander - tuurlijk heeft de een wat meer - maar er is nog wel zoiets als solidariteit. Maar als iemand dan werkt dan krijg je nog een neerbuigend antwoord ook, terwijl je wel (mede) de reden bent dat iemand kan studeren. Sowieso is het tegenwoordig nogal in om te gaan studeren - terwijl een lasser meer verdient dan een doorsnee universitair geschoolde, maar dat geheel terzijde - maar dat neerkijken op mensen die gewoon werken. Dat klopt gewoon niet.
Ik overigens zelf persoonlijk jaren (dat verdiende overigens goud als student, nog meer als een vrouwelijke stripper denk ik) als vuilnisman gewerkt. Wat is daar mis mee?
Preciesquote:Op zaterdag 12 december 2015 01:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mooi verteld, we dragen allemaal een steentje bij aan onze maatschappij - en wees blij dat die vuilnisman er is - ook die man in de stropdas moet ook eens poepen.
Ja maar toch, ik heb de eerste week van januari vrij gevraagd (is nog niet door)quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Precies![]()
Nu weet ik ook wel dat elkaar afzeiken makkelijker is, maar het is ook weleens leuk daarbij stilstaan en je waardering uit te spreken.
Als we immers aan iets genoeg hebben, dan is het wel ellende.
Though? Totaal verkeerd gebruikt. Kut hipster.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dit plaatje is best wel gay though.
TRquote:Op zaterdag 12 december 2015 10:14 schreef Flufy het volgende:
[..]
Though? Totaal verkeerd gebruikt. Kut hipster.
Gewoon goed gebruikt hoor. Willow wil aangeven dat het een leuk plaatje is, maar desondanks best wel gay.quote:Op zaterdag 12 december 2015 10:14 schreef Flufy het volgende:
[..]
Though? Totaal verkeerd gebruikt. Kut hipster.
Beter prik jij jezelf aan een spoel van een spinnewielquote:Op zaterdag 12 december 2015 10:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
jeetje... wat heb ik geslapen
Wat is dit nou weer voor begroeting, jeetjequote:Op zaterdag 12 december 2015 10:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beter prik jij jezelf aan een spoel van een spinnewiel
Sorry, dacht dat het al avond wasquote:Op zaterdag 12 december 2015 10:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor begroeting, jeetje
Oh en dan is het wel ok???quote:
Ha ha haquote:Op zaterdag 12 december 2015 10:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh en dan is het wel ok???
Nee HPLC, internetpesten is niet koel... je moet er mee stoppen, want het stopt niet vanzelf
Ik ben van mening dat HPLC de aanstichter is van al het internetpesten, ik denk dat HPLC het beste verbannen kan worden van het gehele internet.quote:Op zaterdag 12 december 2015 10:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh en dan is het wel ok???
Nee HPLC, internetpesten is niet koel... je moet er mee stoppen, want het stopt niet vanzelf
ik zal het met de crew overleggenquote:Op zaterdag 12 december 2015 11:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat HPLC de aanstichter is van al het internetpesten, ik denk dat HPLC het beste verbannen kan worden van het gehele internet.
Ik denk dat je hiermee de spijker op laag water slaatquote:Op zaterdag 12 december 2015 11:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat HPLC de aanstichter is van al het internetpesten, ik denk dat HPLC het beste verbannen kan worden van het gehele internet.
nog steeds diep genoeg om te kunnen verdrinken? of is het lager?quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik denk dat je hiermee de spijker op laag water slaat
we kunnen het altijd proberen, niet geschoten is altijd achter het netquote:Op zaterdag 12 december 2015 11:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
nog steeds diep genoeg om te kunnen verdrinken? of is het lager?
Hij is ook na 21:30 aanwezigquote:Op zaterdag 12 december 2015 11:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik stop niet met posten voor HPLC weggaat
Zelfs HPLC is gestopt met postenquote:Op zaterdag 12 december 2015 11:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Le kill du topique extraordinaire tres bien
Doe niet zo zehma highclass. Zeg gewoon toppakillquote:Op zaterdag 12 december 2015 11:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Le kill du topique extraordinaire tres bien
Het ging wel iets te makkelijkquote:Op zaterdag 12 december 2015 12:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hahahaha doel bereikt... stomme HPLC
Parbleuquote:Op zaterdag 12 december 2015 11:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe niet zo zehma highclass. Zeg gewoon toppakill
Kom we beginnen bitchcoins.quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe niet zo zehma highclass. Zeg gewoon toppakill
Dat is een uitspraak van mij WCH. Die heb je niet verzonnen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik stop niet met posten voor HPLC weggaat
quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ok laat maar ik ga wel weer m'n bed in
godver, het is ook nooit goed, speknekquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat zit je te slijmen met je bruine neus
had je maar niet moeten roddelen over mijquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe even normaal man, homoactivist
HEB JE AOS AL GEKEKEN!!!?!??!!!?!??!?!!?!?!?!?!?!?!VRAAGTEKEN!?!?!?!quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
godver, het is ook nooit goed, speknek
roddelen????quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
had je maar niet moeten roddelen over mij
Nee, wel gotham!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!uitroepteken1einzweidreiundnogeinerbeiquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
HEB JE AOS AL GEKEKEN!!!?!??!!!?!??!?!!?!?!?!?!?!?!VRAAGTEKEN!?!?!?!
oh fijn wel een kutserie maar niet een goede seriequote:Op zaterdag 12 december 2015 14:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, wel gotham!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!uitroepteken1einzweidreiundnogeinerbei
Je bent zelf een kutseriequote:Op zaterdag 12 december 2015 14:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh fijn wel een kutserie maar niet een goede serie
goed bezig weer Hans
Kom vechten danquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en jij bent het kutste personage erin
gwn DC fanboysquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:35 schreef HPLC het volgende:
Verder krijgt Gotham op imdb hogere cijfers dan AoS, maar ja
Dus?quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jongens jongens... rustig... het is bijna kerst
jammer dat jij geen cadeautje bent die de kerstman bij heeft maar dan per ongeluk laat vallen in de open haard en dan ziet de familie jou niet in de ochtend en dan doen ze de open haard aan en dan verbrand je en allesquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jongens jongens... rustig... het is bijna kerst
Je snapt dat ik deze doodsverwensing heb moeten melden bij het bevoegd gezagquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer dat jij geen cadeautje bent die de kerstman bij heeft maar dan per ongeluk laat vallen in de open haard en dan ziet de familie jou niet in de ochtend en dan doen ze de open haard aan en dan verbrand je en alles
nee dat snap ik nietquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je snapt dat ik deze doodsverwensing heb moeten melden bij het bevoegd gezag
TRquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer dat jij geen cadeautje bent die de kerstman bij heeft maar dan per ongeluk laat vallen in de open haard en dan ziet de familie jou niet in de ochtend en dan doen ze de open haard aan en dan verbrand je en alles
quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
GODVERDOMME VIEZE VUILE GORE KALE AAP IK HAAT JOU
quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
GODVERDOMME VIEZE VUILE GORE VETKLEP IK HAAT JOU
wow hoe wist je dat Haas zou komenquote:
ja tochquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:45 schreef BozeHaas het volgende:
Oh je had het tegen wch, dan is het goed
Jeetjequote:Op zaterdag 12 december 2015 14:45 schreef BozeHaas het volgende:
Oh je had het tegen wch, dan is het goed
Hoe weet jij dat ik god benquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
wow hoe wist je dat Haas zou komen
Het feit dat er zoiets bestaat als Hermann houdt in dat een eventuele god een gigantische faalhaas is, waarmee het meteen evident is dat jij het moet zijn....quote:
+1quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het feit dat er zoiets bestaat als Hermann houdt in dat een eventuele god een gigantische faalhaas is, waarmee het meteen evident is dat jij het moet zijn....
al gedaanquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:48 schreef HPLC het volgende:
Alleen nu moet Hermann opzoeken wat evident betekent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |