Dat is een uitspraak van mij WCH. Die heb je niet verzonnen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik stop niet met posten voor HPLC weggaat
quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ok laat maar ik ga wel weer m'n bed in
godver, het is ook nooit goed, speknekquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat zit je te slijmen met je bruine neus
had je maar niet moeten roddelen over mijquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe even normaal man, homoactivist
HEB JE AOS AL GEKEKEN!!!?!??!!!?!??!?!!?!?!?!?!?!?!VRAAGTEKEN!?!?!?!quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
godver, het is ook nooit goed, speknek
roddelen????quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
had je maar niet moeten roddelen over mij
Nee, wel gotham!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!uitroepteken1einzweidreiundnogeinerbeiquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
HEB JE AOS AL GEKEKEN!!!?!??!!!?!??!?!!?!?!?!?!?!?!VRAAGTEKEN!?!?!?!
oh fijn wel een kutserie maar niet een goede seriequote:Op zaterdag 12 december 2015 14:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, wel gotham!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!uitroepteken1einzweidreiundnogeinerbei
Je bent zelf een kutseriequote:Op zaterdag 12 december 2015 14:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh fijn wel een kutserie maar niet een goede serie
goed bezig weer Hans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |