Dit plaatje is best wel gay though.quote:
Hier speelt hij Twister, z'n Akido-skills komen goed te pas:quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dit plaatje is best wel gay though.
Truste gevaarlijke lievelingquote:
Alvast truste vrind.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:37 schreef LompeHork het volgende:
* LompeHork peuk aan steekt.
Welterusten vrinden,oneluv alles.
Hij reageert trouwens niet meer, dat mannetje.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:37 schreef LompeHork het volgende:
* LompeHork peuk aan steekt.
Welterusten vrinden,oneluv alles.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hij reageert trouwens niet meer, dat mannetje.
Maar het is wel zo, iedereen kan studeren omdat mensen die wat vroeger werken geld afstaan zodat iedereen kan studeren. In de VS kost een goede studie zo'n 50.000 dollar, hier 1900 euro. Hoe zou dat toch komen?
Je kunt dan ook eens tegen iemand zeggen, joh, wat fijn dat ik kan studeren. Dank je.
Wie houdt er nou niet van Frank?quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
![]()
Deze man. Ik hou van hem, oprecht.
Of je nu van me houdt of niet, het is wel zo. In Nederland kijken we om naar de ander - tuurlijk heeft de een wat meer - maar er is nog wel zoiets als solidariteit. Maar als iemand dan werkt dan krijg je nog een neerbuigend antwoord ook, terwijl je wel (mede) de reden bent dat iemand kan studeren. Sowieso is het tegenwoordig nogal in om te gaan studeren - terwijl een lasser meer verdient dan een doorsnee universitair geschoolde, maar dat geheel terzijde - maar dat neerkijken op mensen die gewoon werken. Dat klopt gewoon niet.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
![]()
Deze man. Ik hou van hem, oprecht.
Mooi verteld, we dragen allemaal een steentje bij aan onze maatschappij - en wees blij dat die vuilnisman er is - ook die man in de stropdas moet ook eens poepen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Of je nu van me houdt of niet, het is wel zo. In Nederland kijken we om naar de ander - tuurlijk heeft de een wat meer - maar er is nog wel zoiets als solidariteit. Maar als iemand dan werkt dan krijg je nog een neerbuigend antwoord ook, terwijl je wel (mede) de reden bent dat iemand kan studeren. Sowieso is het tegenwoordig nogal in om te gaan studeren - terwijl een lasser meer verdient dan een doorsnee universitair geschoolde, maar dat geheel terzijde - maar dat neerkijken op mensen die gewoon werken. Dat klopt gewoon niet.
Ik overigens zelf persoonlijk jaren (dat verdiende overigens goud als student, nog meer als een vrouwelijke stripper denk ik) als vuilnisman gewerkt. Wat is daar mis mee?
Preciesquote:Op zaterdag 12 december 2015 01:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mooi verteld, we dragen allemaal een steentje bij aan onze maatschappij - en wees blij dat die vuilnisman er is - ook die man in de stropdas moet ook eens poepen.
Ja maar toch, ik heb de eerste week van januari vrij gevraagd (is nog niet door)quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Precies![]()
Nu weet ik ook wel dat elkaar afzeiken makkelijker is, maar het is ook weleens leuk daarbij stilstaan en je waardering uit te spreken.
Als we immers aan iets genoeg hebben, dan is het wel ellende.
Though? Totaal verkeerd gebruikt. Kut hipster.quote:Op zaterdag 12 december 2015 01:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dit plaatje is best wel gay though.
TRquote:Op zaterdag 12 december 2015 10:14 schreef Flufy het volgende:
[..]
Though? Totaal verkeerd gebruikt. Kut hipster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |