abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158194756
Er stond net opeens een hele enge one night stand voor m'n deur :o Ben altijd voorzichtig als ik via internet afspreek en had hem 0 persoonlijke info gegeven. Hij wist dus niet waar ik woonde.
Hij heeft een vriendin en daar had ik hem speciaal op uitgekozen. Ik wilde namelijk een one night stand en geen second night stand. Net als hij, dacht ik. Dus nadat het klaar was, was het: doei , tot nooit meer ziens. En nu stond ie plotseling voor m'n neus. Ik schrok natuurlijk best wel en vroeg: Wtf, hoe weet je waar ik woon? "Ja, dat weet ik gewoon. Daar ben ik achtergekomen", zei die. "Wil je seks", terwijl hij vieze onkuise bewegingen met z'n lippen aan het maken was. Dus ik zei: ik vind het niet fijn en normaal dat je zomaar plotseling bij me gaat aanbellen :{w en daarna deed ik de deur dicht en op slot. Ik ga hem niet binnenlaten want dan gaat hij me misschien aan stukken scheuren. In letterlijke zin. Ben nu ook nog beetje bang dat ie ergens buiten aan het gluren is ofzo. Maar heb evt wel een keukenmes mocht hij inbreken.
pi_158194772

[ Bericht 100% gewijzigd door Therapiefan op 12-12-2015 15:56:57 ]
pi_158194819
Dus de eerste keer was bij hem? Misschien heb je toch teveel informatie over jezelf online staan als hij dat allemaal heeft kunnen achterhalen. Wel creepy inderdaad.. en dat op klaarlichte dag? Of was dit gisteren?
pi_158194836
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:59 schreef MiepGirl het volgende:
Misschien heb je toch teveel informatie over jezelf online staan ?
Niks
Ik zocht gewoon op voornaam + plaatsnaam en vond hem ergens
Hij kent m'n voornaam niet eens. Dus hij zal me wel gevolgd zijn. Ken hem van 2 jaar terug.
pi_158194992
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:56 schreef Therapiefan het volgende:
Er stond net opeens een hele enge one night stand voor m'n deur :o Ben altijd voorzichtig als ik via internet afspreek en had hem 0 persoonlijke info gegeven. Hij wist dus niet waar ik woonde.
Hij heeft een vriendin en daar had ik hem speciaal op uitgekozen. Ik wilde namelijk een one night stand en geen second night stand. Net als hij, dacht ik. Dus nadat het klaar was, was het: doei , tot nooit meer ziens. En nu stond ie plotseling voor m'n neus. Ik schrok natuurlijk best wel en vroeg: Wtf, hoe weet je waar ik woon? "Ja, dat weet ik gewoon. Daar ben ik achtergekomen", zei die. "Wil je seks", terwijl hij vieze onkuise bewegingen met z'n lippen aan het maken was. Dus ik zei: ik vind het niet fijn en normaal dat je zomaar plotseling bij me gaat aanbellen :{w en daarna deed ik de deur dicht en op slot. Ik ga hem niet binnenlaten want dan gaat hij me misschien aan stukken scheuren. In letterlijke zin. Ben nu ook nog beetje bang dat ie ergens buiten aan het gluren is ofzo. Maar heb evt wel een keukenmes mocht hij inbreken.
Dus jij wilde vreemdgaan met iemand en nu is het keihard in je gezicht ontploft? Lekker voor je.

Tevens dom om te denken dat iemand die vreemd wil gaan helemaal 100% is in z'n hoofd.

En als je iemands facebook of zo hebt kan je makkelijk erachter komen waar ze wonen dus zo bijzonder is het niet.

Waar heb je deze gast leren kennen dan?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_158195008
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:07 schreef Baas_bas het volgende:
Gewoon een website. Geen social media of skype ofzo.
pi_158195030
quote:

[..]

Dus jij wilde vreemdgaan met iemand en nu is het keihard in je gezicht ontploft? Lekker voor je.
Is toch niet mijn verantwoordelijkheid? Mannen die vreemd, gaan sowieso vreemd.
pi_158195052
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:08 schreef Therapiefan het volgende:

[..]

Gewoon een website. Geen social media of skype ofzo.
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:08 schreef Therapiefan het volgende:

[..]

Is toch niet mijn verantwoordelijkheid?
Als je weet dat die persoon op iemand cheat dan vind ik het wel een beetje lullig ja.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_158195076
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:09 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

[..]

Als je weet dat die persoon op iemand cheat dan vind ik het wel een beetje lullig ja.
Nou ja, dat kan. Dan stem jij waarschijnlijk op de SGP, ChristenUnie of PvdA.
pi_158195080
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:10 schreef Therapiefan het volgende:

[..]

Nou ja, dat kan. Dan stem je waarschijnlijk op de SGP, ChristenUnie of PvdA.
PVV
pi_158195201
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:11 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

PVV
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:11 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

PVV
Nou, in ieder geval beter dan die andere drie.
pi_158195206
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:59 schreef Therapiefan het volgende:

[..]

Niks
Ik zocht gewoon op voornaam + plaatsnaam en vond hem ergens
Hij kent m'n voornaam niet eens. Dus hij zal me wel gevolgd zijn. Ken hem van 2 jaar terug.
ik snap best weinig van dit topic eigenlijk.

Je zocht hem specifiek op voornaam en plaatsnaam? Waar dan? En waarom?
pi_158195208
Bij deze user en dit topic gaat mij trolololo alarm af....

zaterdag 12 december 2015 @ 16:16:53 #14
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158195214
quote:

[..]

Wat een bullshit. Ik stem nooit op een gristelijke partij of de PvdA en toch heb ik een hekel aan vreemdgangers. Prima als je eens iets anders wil dan jouw partner, maar overleg dat openlijker met jouw partner.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158195221
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:16 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

ik snap best weinig van dit topic eigenlijk.

Je zocht hem specifiek op voornaam en plaatsnaam? Waar dan? En waarom?
Ik ga het niet helemaal uitleggen hoor. Jij snapt alleen burgelijkheid.
pi_158195230
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:16 schreef yats het volgende:

[..]

Wat een bullshit. Ik stem nooit op een gristelijke partij of de PvdA en toch heb ik een hekel aan vreemdgangers. Prima als je eens iets anders wil dan jouw partner, maar overleg dat openlijker met jouw partner.
Ik ga niet vreemd. Ik heb geen relatie nu :{w
pi_158195257
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:17 schreef Therapiefan het volgende:

[..]

Ik ga het niet helemaal uitleggen hoor. Jij snapt alleen burgelijkheid.
:')

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:17 schreef Therapiefan het volgende:

[..]

Ik ga niet vreemd. Ik heb geen relatie nu :{w
Jawel je gaat wel vreemd met hem als je weet dat die een relatie heeft. Je gaat niet vreemd op je eigen partner maar wel bewust vreemd met hem. Vind ik ook erg lullig. Het is niet dat je met iemand hebt geslapen en achteraf erachter komt dat die al in een relatie zat of zo.
  zaterdag 12 december 2015 @ 16:21:39 #18
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_158195307
quote:

[..]

:') :') :')
pi_158195340
Ik ben wel benieuwd welke therapie jij hebt gevolgd.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158195377
quote:

[..]

Tevens dom om te denken dat iemand die vreemd wil gaan helemaal 100% is in z'n hoofd.

En als je iemands facebook of zo hebt kan je makkelijk erachter komen waar ze wonen dus zo bijzonder is het niet.

:D _O-
compact en kleverig.
pi_158195425
Het is toch niet de schuld van TS. Als hij niet met haar/hem ging dan koos hij wel voor een ander.
pi_158195453
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:28 schreef disasterbutton het volgende:
Het is toch niet de schuld van TS. Als hij niet met haar/hem ging dan koos hij wel voor een ander.
TS zei net dat zij specifiek deze persoon opzocht. Alleen weet ik niet waar en waarom. Vind het echt een vreemd topic
pi_158195477
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:25 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

:D _O-
Naja elke man wil het wel diep van binnen omdat monogamie een beetje tegen de natuur ingaat maar het ook echt doen en zo maar wel bij je oude partner willen blijven is gewoon raar vind ik
pi_158195501
Zijn reden was dat hij dacht dat er dan een kleinere kans was dat zijn bedpartner een tweede avond met hem naar bed wou.
pi_158195506
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:29 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

TS zei net dat zij specifiek deze persoon opzocht. Alleen weet ik niet waar en waarom. Vind het echt een vreemd topic
Ja dat is best vreemd, alsof iemand die in een relatie zit juist wel seks zonder strings attached zou willen hebben, die kicken juist op de vele strings.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')