Niksquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:59 schreef MiepGirl het volgende:
Misschien heb je toch teveel informatie over jezelf online staan ?
Dus jij wilde vreemdgaan met iemand en nu is het keihard in je gezicht ontploft? Lekker voor je.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:56 schreef Therapiefan het volgende:
Er stond net opeens een hele enge one night stand voor m'n deurBen altijd voorzichtig als ik via internet afspreek en had hem 0 persoonlijke info gegeven. Hij wist dus niet waar ik woonde.
Hij heeft een vriendin en daar had ik hem speciaal op uitgekozen. Ik wilde namelijk een one night stand en geen second night stand. Net als hij, dacht ik. Dus nadat het klaar was, was het: doei , tot nooit meer ziens. En nu stond ie plotseling voor m'n neus. Ik schrok natuurlijk best wel en vroeg: Wtf, hoe weet je waar ik woon? "Ja, dat weet ik gewoon. Daar ben ik achtergekomen", zei die. "Wil je seks", terwijl hij vieze onkuise bewegingen met z'n lippen aan het maken was. Dus ik zei: ik vind het niet fijn en normaal dat je zomaar plotseling bij me gaat aanbellenen daarna deed ik de deur dicht en op slot. Ik ga hem niet binnenlaten want dan gaat hij me misschien aan stukken scheuren. In letterlijke zin. Ben nu ook nog beetje bang dat ie ergens buiten aan het gluren is ofzo. Maar heb evt wel een keukenmes mocht hij inbreken.
Gewoon een website. Geen social media of skype ofzo.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:07 schreef Baas_bas het volgende:
Waar heb je deze gast leren kennen dan?
Is toch niet mijn verantwoordelijkheid? Mannen die vreemd, gaan sowieso vreemd.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:07 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Dus jij wilde vreemdgaan met iemand en nu is het keihard in je gezicht ontploft? Lekker voor je.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:08 schreef Therapiefan het volgende:
[..]
Gewoon een website. Geen social media of skype ofzo.
Als je weet dat die persoon op iemand cheat dan vind ik het wel een beetje lullig ja.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:08 schreef Therapiefan het volgende:
[..]
Is toch niet mijn verantwoordelijkheid?
Nou ja, dat kan. Dan stem jij waarschijnlijk op de SGP, ChristenUnie of PvdA.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:09 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
[..]
Als je weet dat die persoon op iemand cheat dan vind ik het wel een beetje lullig ja.
PVVquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:10 schreef Therapiefan het volgende:
[..]
Nou ja, dat kan. Dan stem je waarschijnlijk op de SGP, ChristenUnie of PvdA.
ik snap best weinig van dit topic eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:59 schreef Therapiefan het volgende:
[..]
Niks
Ik zocht gewoon op voornaam + plaatsnaam en vond hem ergens
Hij kent m'n voornaam niet eens. Dus hij zal me wel gevolgd zijn. Ken hem van 2 jaar terug.
Wat een bullshit. Ik stem nooit op een gristelijke partij of de PvdA en toch heb ik een hekel aan vreemdgangers. Prima als je eens iets anders wil dan jouw partner, maar overleg dat openlijker met jouw partner.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:10 schreef Therapiefan het volgende:
[..]
Nou ja, dat kan. Dan stem jij waarschijnlijk op de SGP, ChristenUnie of PvdA.
Ik ga het niet helemaal uitleggen hoor. Jij snapt alleen burgelijkheid.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:16 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
ik snap best weinig van dit topic eigenlijk.
Je zocht hem specifiek op voornaam en plaatsnaam? Waar dan? En waarom?
Ik ga niet vreemd. Ik heb geen relatie nuquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:16 schreef yats het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Ik stem nooit op een gristelijke partij of de PvdA en toch heb ik een hekel aan vreemdgangers. Prima als je eens iets anders wil dan jouw partner, maar overleg dat openlijker met jouw partner.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:17 schreef Therapiefan het volgende:
[..]
Ik ga het niet helemaal uitleggen hoor. Jij snapt alleen burgelijkheid.
Jawel je gaat wel vreemd met hem als je weet dat die een relatie heeft. Je gaat niet vreemd op je eigen partner maar wel bewust vreemd met hem. Vind ik ook erg lullig. Het is niet dat je met iemand hebt geslapen en achteraf erachter komt dat die al in een relatie zat of zo.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:17 schreef Therapiefan het volgende:
[..]
Ik ga niet vreemd. Ik heb geen relatie nu
quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:10 schreef Therapiefan het volgende:
[..]
Nou ja, dat kan. Dan stem jij waarschijnlijk op de SGP, ChristenUnie of PvdA.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:07 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Dus jij wilde vreemdgaan met iemand en nu is het keihard in je gezicht ontploft? Lekker voor je.
Tevens dom om te denken dat iemand die vreemd wil gaan helemaal 100% is in z'n hoofd.
En als je iemands facebook of zo hebt kan je makkelijk erachter komen waar ze wonen dus zo bijzonder is het niet.
Waar heb je deze gast leren kennen dan?
TS zei net dat zij specifiek deze persoon opzocht. Alleen weet ik niet waar en waarom. Vind het echt een vreemd topicquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:28 schreef disasterbutton het volgende:
Het is toch niet de schuld van TS. Als hij niet met haar/hem ging dan koos hij wel voor een ander.
Naja elke man wil het wel diep van binnen omdat monogamie een beetje tegen de natuur ingaat maar het ook echt doen en zo maar wel bij je oude partner willen blijven is gewoon raar vind ikquote:
Ja dat is best vreemd, alsof iemand die in een relatie zit juist wel seks zonder strings attached zou willen hebben, die kicken juist op de vele strings.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:29 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
TS zei net dat zij specifiek deze persoon opzocht. Alleen weet ik niet waar en waarom. Vind het echt een vreemd topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |