niet echt, op de foto's afgaande is hij kaler dan ik.. alleen hij is in de ontkenningsfase, ik heb die niet gehad en heb het meteen afgeschorenquote:
Ik geef hem groot gelijkquote:
Want ik ben kaler dan kaal, strakker dan strak, wreder dan wreed, vetter dan vet. SUPERGABBERquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet echt, op de foto's afgaande is hij kaler dan ik.. alleen hij is in de ontkenningsfase, ik heb die niet gehad en heb het meteen afgeschoren
Een kaal hoofd is het enige wat die twee overeen komenquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah, heb jij dat ook, dat je meteen aan Hork denkt als nielsnul genoemd wordt
Ik ben juist heel metal hoor, zou je alleen niet zeggen door mijn bloemetjesjurkjes enzo hihiquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Want ik ben kaler dan kaal, strakker dan strak, wreder dan wreed, vetter dan vet. SUPERGABBER
quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben juist heel metal hoor, zou je alleen niet zeggen door mijn bloemetjesjurkjes enzo hihi
hey evaquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben juist heel metal hoor, zou je alleen niet zeggen door mijn bloemetjesjurkjes enzo hihi
heb je nou serieus een nazi als UI?quote:
Ga je dat vanavond weer vieren met een flinke slok op?quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Vandaag is het SLAYER topic 1 jaar oud
ewaaaquote:
Ja, ik stel selectieve verontwaardiging op FOK! aan de kaak.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je nou serieus een nazi als UI?
Ja en echt een hele foute... de slager van Praag, de ontwerper van de holocaustquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je nou serieus een nazi als UI?
kun je volgens mij ban voor krijgen dus zou oplettenquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, ik stel selectieve verontwaardiging op FOK! aan de kaak.
Ik heb z'n bebloede uniform gezien. Ben ook geen fan verder.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja en echt een hele foute... de slager van Praag, de ontwerper van de holocaust
Voor Stalin krijg je ook geen ban, dus lijkt me niet.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun je volgens mij ban voor krijgen dus zou opletten
Zullen we hem kicken?quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Vandaag is het SLAYER topic 1 jaar oud
Weet je, grappen, hoe fout ook, altijd leuk... maar bij jou heb ik steeds het idee dat je het meent.... ik vind dat serieus eng...quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb z'n bebloede uniform gezien. Ben ook geen fan verder.
Dat gaat niet lukkenquote:
ik zie het iddquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja en echt een hele foute... de slager van Praag, de ontwerper van de holocaust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |