moeder met slechte ogen en vader met diabetes, rip kindquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja jeezus dat had ik niet eens door
maar wel een moeder met mooie ogen hihiquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moeder met slechte ogen en vader met diabetes, rip kind
Laten we hopen dat ie niet op mij lijkt qua uiterlijk en innerlijkquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar wel een moeder met mooie ogen hihi
Poep en pies ditquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gebruik eens woorden waarvan ik de betekenis weet
Als Hans gebruik ik dat natuurlijkquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie gebruikt hier hanz de fuko shampoo & conditioner?
gvd iedere dag word je gayerquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
wtf is datquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Gebruik gewoon zwitsal voor zachte haren en prikt niet in de ogenquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik nietquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Op de maandboxen ja, kan zelfs een keuze maken uit verschillende soorten pampersquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:45 schreef madeliefff het volgende:
wrhkamp heeft dus 30 procent korting op pampers
babyshampoo schuimt amper en maakt minder schoon. Heb je gevoelige huid ?quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gebruik gewoon zwitsal voor zachte haren en prikt niet in de ogen
quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:47 schreef Dimachaerus het volgende:
wat zijn goeie eindejaars sales ?
quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:45 schreef madeliefff het volgende:
wrhkamp heeft dus 30 procent korting op pampers
Geen homos hier afikquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Armbandjes schijnen in de aanbieding te zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Volgende keer weer Andrelon zomerblond.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
babyshampoo schuimt amper en maakt minder schoon. Heb je gevoelige huid ?
morgen of vandaag laatste dag korting bij ici paris. 15 procent extra op de 10 procent die ze standaard geven. En 30 procent als je drie dingen koopt.je kan ook watjes voor 2.50 kopen om aan extra korting te kopenquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Las net toevallig over een mooie school:quote:
Hoe bedoel je baby huid. Zachte huid?quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgende keer weer Andrelon zomerblond.
Ik heb verder nog een babyhuidje
Vrij zacht en weinig rimpelsquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Hoe bedoel je baby huid. Zachte huid?
Veel plezierquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga een goede kleinzoon zijn en mijn oma gezelschap houden
doei
ook geen baardgroei dan? Want dan pas noem ik t babyhuidje anders gewoon goede genen toch hihi mn ma heeft ook geen rimpels omdat zij vette en stevige huid heeftquote:
Het kan in 6 jaar ineens hard gaanquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
JA NOU WETEN WE HET WEL
Mijn baardgroei is vrij karigquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ook geen baardgroei dan? Want dan pas noem ik t babyhuidje anders gewoon goede genen toch hihi mn ma heeft ook geen rimpels omdat zij vette en stevige huid heeftik zie bij mij wel al wat...ik heb een droge en fijne huid
HIVquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je kan ook mijn positieve eigenschappen benoemen he
heb je die dan?quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hork is er ook al nietquote:
Deed ik, kreeg deze melding:quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote:Je bericht is leeg. Voer eerst een bericht in...
toch nog ietsquote:
niet echt, op de foto's afgaande is hij kaler dan ik.. alleen hij is in de ontkenningsfase, ik heb die niet gehad en heb het meteen afgeschorenquote:
Ik geef hem groot gelijkquote:
Want ik ben kaler dan kaal, strakker dan strak, wreder dan wreed, vetter dan vet. SUPERGABBERquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet echt, op de foto's afgaande is hij kaler dan ik.. alleen hij is in de ontkenningsfase, ik heb die niet gehad en heb het meteen afgeschoren
Een kaal hoofd is het enige wat die twee overeen komenquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah, heb jij dat ook, dat je meteen aan Hork denkt als nielsnul genoemd wordt
Ik ben juist heel metal hoor, zou je alleen niet zeggen door mijn bloemetjesjurkjes enzo hihiquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Want ik ben kaler dan kaal, strakker dan strak, wreder dan wreed, vetter dan vet. SUPERGABBER
quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben juist heel metal hoor, zou je alleen niet zeggen door mijn bloemetjesjurkjes enzo hihi
hey evaquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben juist heel metal hoor, zou je alleen niet zeggen door mijn bloemetjesjurkjes enzo hihi
heb je nou serieus een nazi als UI?quote:
Ga je dat vanavond weer vieren met een flinke slok op?quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Vandaag is het SLAYER topic 1 jaar oud
ewaaaquote:
Ja, ik stel selectieve verontwaardiging op FOK! aan de kaak.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je nou serieus een nazi als UI?
Ja en echt een hele foute... de slager van Praag, de ontwerper van de holocaustquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je nou serieus een nazi als UI?
kun je volgens mij ban voor krijgen dus zou oplettenquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, ik stel selectieve verontwaardiging op FOK! aan de kaak.
Ik heb z'n bebloede uniform gezien. Ben ook geen fan verder.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja en echt een hele foute... de slager van Praag, de ontwerper van de holocaust
Voor Stalin krijg je ook geen ban, dus lijkt me niet.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun je volgens mij ban voor krijgen dus zou opletten
Zullen we hem kicken?quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Vandaag is het SLAYER topic 1 jaar oud
Weet je, grappen, hoe fout ook, altijd leuk... maar bij jou heb ik steeds het idee dat je het meent.... ik vind dat serieus eng...quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb z'n bebloede uniform gezien. Ben ook geen fan verder.
Dat gaat niet lukkenquote:
ik zie het iddquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja en echt een hele foute... de slager van Praag, de ontwerper van de holocaust
Jij bent de skinhead hier.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Weet je, grappen, hoe fout ook, altijd leuk... maar bij jou heb ik steeds het idee dat je het meent.... ik vind dat serieus eng...
Let op JD, als WCH een pijltje gebruikt dan meent hij hetquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Weet je, grappen, hoe fout ook, altijd leuk... maar bij jou heb ik steeds het idee dat je het meent.... ik vind dat serieus eng...
nja, dan nogquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Voor Stalin krijg je ook geen ban, dus lijkt me niet.
neh, zelfde verhaal als ghph denk ik. Hij vindt het waarschijnlijk gewoon stoer om lekker te provoceren met die shit.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb het niet op haatpredikersquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Let op JD, als WCH een pijltje gebruikt dan meent hij het
Hoezo dan nog?quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja, dan nog
snap niet waarom je zoiets zou willen
Ach ik maak ook grappen over die ellende, maar ik probeer het meestal zo achterlijk in te kleden dat iedereen door heeft dat het niet serieus isquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
neh, zelfde verhaal als ghph denk ik. Hij vindt het waarschijnlijk gewoon stoer om lekker te provoceren met die shit.
dat schijnt stalin helemaal niet te zijn trouwens. Maar lekker boeiend wat anderen doen, wil je echt geassocieerd worden met fucking nazi's? Kansloze manier om zogenaamd een punt te maken.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoezo dan nog?
Ik maak een statement. Mortaxx heeft al jaren Stalin als UI, en niemand die er wat over zegt. Ik heb een paar uur een Nazi als UI en iedereen valt erover. Selectieve verontwaardiging heet dat.
truequote:Op zaterdag 12 december 2015 16:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ach ik maak ook grappen over die ellende, maar ik probeer het meestal zo achterlijk in te kleden dat iedereen door heeft dat het niet serieus is
Dat is wel Stalin. En het feit dat er meteen discussie is bewijst dat de meesten hier hypocriete lamzakken zijn. Nazis zijn eng en raar maar Communisten zijn leuk en cool.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat schijnt stalin helemaal niet te zijn trouwens. Maar lekker boeiend wat anderen doen, wil je echt geassocieerd worden met fucking nazi's? Kansloze manier om zogenaamd een punt te maken.
Retweetquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:20 schreef Remqo het volgende:
Jimmy, pls.
Stop er gewoon mee, serieus
Ik ga het zo even voor je opzoeken, maar als ik het me goed herinner is het een hoax dat dat een jonge versie van Stalin is.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is wel Stalin. En het feit dat er meteen discussie is bewijst dat de meesten hier hypocriete lamzakken zijn. Nazis zijn eng en raar maar Communisten zijn leuk en cool.
Als ik ook niet meer tegen communistische symbolen/figuren aan hoef te kijken wil ik mijn UI best veranderen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:20 schreef Remqo het volgende:
Jimmy, pls.
Stop er gewoon mee, serieus
In een SC je punt proberen te makenquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als ik ook niet meer tegen communistische symbolen/figuren aan hoef te kijken wil ik mijn UI best veranderen.
Ik ken iemand die zichzelf in de nesten werkt door z'n eigen dwarsharkerij, gebruik je verstand eens.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als ik ook niet meer tegen communistische symbolen/figuren aan hoef te kijken wil ik mijn UI best veranderen.
Namen en rugnummers graagquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zichzelf in de nesten werkt door z'n eigen dwarsharkerij, gebruik je verstand eens.
HAHAHA IK WEET WIE JE BEDOELT HAHAHAquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zichzelf in de nesten werkt door z'n eigen dwarsharkerij, gebruik je verstand eens.
Dat mensen hier al jaren met communistische massamoordenaars als UI lopen zonder dat daar wat van wordt gezegd.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:22 schreef Myrr het volgende:
Doe even niet zo puberaal man. Wat voor punt wil je nou maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |