morgen of vandaag laatste dag korting bij ici paris. 15 procent extra op de 10 procent die ze standaard geven. En 30 procent als je drie dingen koopt.je kan ook watjes voor 2.50 kopen om aan extra korting te kopenquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:47 schreef Dimachaerus het volgende:
wat zijn goeie eindejaars sales ?
Las net toevallig over een mooie school:quote:
Hoe bedoel je baby huid. Zachte huid?quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgende keer weer Andrelon zomerblond.
Ik heb verder nog een babyhuidje
Vrij zacht en weinig rimpelsquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Hoe bedoel je baby huid. Zachte huid?
Veel plezierquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga een goede kleinzoon zijn en mijn oma gezelschap houden
doei
ook geen baardgroei dan? Want dan pas noem ik t babyhuidje anders gewoon goede genen toch hihi mn ma heeft ook geen rimpels omdat zij vette en stevige huid heeftquote:
Het kan in 6 jaar ineens hard gaanquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
JA NOU WETEN WE HET WEL
Mijn baardgroei is vrij karigquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ook geen baardgroei dan? Want dan pas noem ik t babyhuidje anders gewoon goede genen toch hihi mn ma heeft ook geen rimpels omdat zij vette en stevige huid heeftik zie bij mij wel al wat...ik heb een droge en fijne huid
HIVquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je kan ook mijn positieve eigenschappen benoemen he
heb je die dan?quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hork is er ook al nietquote:
Deed ik, kreeg deze melding:quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote:Je bericht is leeg. Voer eerst een bericht in...
toch nog ietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |