Dit👍Alleen gaat het niet bij 1 tik blijvenquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:07 schreef Villas__Rubin het volgende:
Waarom overkomt mij dit nou nooitUitgelezen kans om een heerlijke hoek uit te delen dacht ik zo. Maar die bange schijterds in het filmpje raken nog geïmponeerd door een jochie van 14 ook
Geraltquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:17 schreef Geralt het volgende:
Driewerf hoera voor de multiculHOERA HOERA HOERA
Mjaaaa, enige relativering is ook wel weer op z'n plaats bij nader inzien. Over 5 jaar schaamt ie zich waarschijnlijk kapot als die zichzelf puberend terug ziet.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:14 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Maar weer een mooi pareltje voor de toekomst, en ze blijven maar komen.
Ho ho ho (s)linkse Gutmensch, wil jij de boel eens even heel snel niet in een context stoppen want relativeren is hier niet gewenst.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:21 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Mjaaaa, enige relativering is ook wel weer op z'n plaats bij nader inzien. Over 5 jaar schaamt ie zich waarschijnlijk kapot als die zichzelf puberend terug ziet.
Jeugd loopt wel steeds meer uit de hand, tijd dat hatha yoga verplicht vak wordt op school. De yamas en niyamas verplicht. Want als iemand mij zou lastigvallen zou ik snel Bhastrika energieën verzamelen en hem weg blazen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:24 schreef zeer het volgende:
[..]
Ho ho ho (s)linkse Gutmensch, wil jij de boel eens even heel snel niet in een context stoppen want relativeren is hier niet gewenst.
Jij hebt nooit ruzie gezocht op je 14e omdat je je wereld kut vond?quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jeugd loopt wel steeds meer uit de hand, tijd dat hatha yoga verplicht vak wordt op school. De yamas en niyamas verplicht. Want als iemand mij zou lastigvallen zou ik snel Bhastrika energieën verzamelen en hem weg blazen.
Meestal zochten mensen ruzie met mij. In die tijd had ik gewild dat ik een judo expert was, omdat judo een van de gevaarlijkste vechtsporten is, maar goed in plaats daarvan was het maar gewoon erop los slaan en hopen dat je sterker, sneller en behendiger was.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:44 schreef zeer het volgende:
[..]
Jij hebt nooit ruzie gezocht op je 14e omdat je je wereld kut vond?
Ik zag het ja, ik ben tegen kindermishandeling maar zou deze gast zonder enig berouw zijn armen kunnen breken.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:04 schreef Pino0 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_iedereen_ruzie.html
Kan iemand deze hond een nekschot geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |