Dit👍Alleen gaat het niet bij 1 tik blijvenquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:07 schreef Villas__Rubin het volgende:
Waarom overkomt mij dit nou nooitUitgelezen kans om een heerlijke hoek uit te delen dacht ik zo. Maar die bange schijterds in het filmpje raken nog geïmponeerd door een jochie van 14 ook
Geraltquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:17 schreef Geralt het volgende:
Driewerf hoera voor de multiculHOERA HOERA HOERA
Mjaaaa, enige relativering is ook wel weer op z'n plaats bij nader inzien. Over 5 jaar schaamt ie zich waarschijnlijk kapot als die zichzelf puberend terug ziet.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:14 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Maar weer een mooi pareltje voor de toekomst, en ze blijven maar komen.
Ho ho ho (s)linkse Gutmensch, wil jij de boel eens even heel snel niet in een context stoppen want relativeren is hier niet gewenst.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:21 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Mjaaaa, enige relativering is ook wel weer op z'n plaats bij nader inzien. Over 5 jaar schaamt ie zich waarschijnlijk kapot als die zichzelf puberend terug ziet.
Jeugd loopt wel steeds meer uit de hand, tijd dat hatha yoga verplicht vak wordt op school. De yamas en niyamas verplicht. Want als iemand mij zou lastigvallen zou ik snel Bhastrika energieën verzamelen en hem weg blazen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:24 schreef zeer het volgende:
[..]
Ho ho ho (s)linkse Gutmensch, wil jij de boel eens even heel snel niet in een context stoppen want relativeren is hier niet gewenst.
Jij hebt nooit ruzie gezocht op je 14e omdat je je wereld kut vond?quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jeugd loopt wel steeds meer uit de hand, tijd dat hatha yoga verplicht vak wordt op school. De yamas en niyamas verplicht. Want als iemand mij zou lastigvallen zou ik snel Bhastrika energieën verzamelen en hem weg blazen.
Meestal zochten mensen ruzie met mij. In die tijd had ik gewild dat ik een judo expert was, omdat judo een van de gevaarlijkste vechtsporten is, maar goed in plaats daarvan was het maar gewoon erop los slaan en hopen dat je sterker, sneller en behendiger was.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:44 schreef zeer het volgende:
[..]
Jij hebt nooit ruzie gezocht op je 14e omdat je je wereld kut vond?
Ik zag het ja, ik ben tegen kindermishandeling maar zou deze gast zonder enig berouw zijn armen kunnen breken.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:04 schreef Pino0 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_iedereen_ruzie.html
Kan iemand deze hond een nekschot geven?
Die worden binnenkort de trotse opa en oma van een mokkababy.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:01 schreef Baas_bas het volgende:
En dat blonde meisje, echt wtf moeten je ouders daarvan denken dat je met dit soort volk omgaat?
Om te kotsen, dat wordt een alleenstaande moeder natuurlijk hè.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die worden binnenkort de trotse opa en oma van een mokkababy.
kind dat als volwassene behandelt mag worden met het ongelooflijke walgelijke kutgedrag van hem.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:07 schreef Myrr het volgende:
Eerst vond ik het inderdaad maar een sjappie maar dit is een kind dat ernstig hard hulp nodig heeft.
Ben het dus alleen eens met je laatste zin. En uiteraard dat hij zich zo gedraagt naar die ouderen toe, maar dat gebeurt als je thuis geen enkel respect mee krijgt. Is niet zijn schuld, maar de schuld van zijn omgeving.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:15 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
kind dat als volwassene behandelt mag worden met het ongelooflijke walgelijke kutgedrag van hem.
Vooral het begin waar die tegen dat oude stelletje zo'n ontzettende grote bek heeft en met kanker loopt te schelden... Nu doe ik echt niet zo moeilijk om een beetje gekanker in de juiste setting maar dit kan echt niet. Hij zou dikke petsen in z'n gezicht moeten hebben en een jaar of 2 in een heropvoedingskamp moeten zijn. Tevens die ouders dikke vette sancties opleggen want dit is hun schuld.
Naja bij jou verdriet bij mij woede dan.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ben het dus alleen eens met je laatste zin. En uiteraard dat hij zich zo gedraagt naar die ouderen toe, maar dat gebeurt als je thuis geen enkel respect mee krijgt. Is niet zijn schuld, maar de schuld van zijn omgeving.
Het zijn de hormonen momenteel maar echt ik kan wel huilen om dit soort kinderen.
Dat stel komt er wel overheen, dat jong staat aan het begin van zijn leven. Het einde doet niets met je? Is gewoon een bange knul die thuis klappen krijgt van zijn bokitomoeder die waarschijnlijk alleen maar bezig is met haar weave, haar nagels (oké, beetje generaliserend) en het afzeiken en onzeker maken van haar kinderen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:18 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Naja bij jou verdriet bij mij woede dan.
Ik vind het echt rot voor dat oude stelletje, die snappen waarschijnlijk niks van dit en kunnen erg geëmotioneerd en zelfs ook bang worden als zo'n kleine randdebiel zo erg met kankerhomo dit en dat loopt te schelden in hun gezicht. Walgelijk gewoon. Kind mag echt flinke tikken hebben en die ouders ook. En anders gaan ze er allebei uit.
Toch vind ik omdat die al 14 is dat het deels zijn eigen verantwoordelijkheid is en ze dus gewoon allebei keihard aangepakt moeten worden. En of dat oude stelletje eroverheen komt, ik denk dat ze erg geschrokken zijn en ook bang kunnen worden van zoiets. Ik zelf zou ook even niet weten wat ik er mee aanmoest als dit mij overkwam.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat stel komt er wel overheen, dat jong staat aan het begin van zijn leven. Het einde doet niets met je? Is gewoon een bange knul die thuis klappen krijgt van zijn bokitomoeder die waarschijnlijk alleen maar bezig is met haar weave, haar nagels (oké, beetje generaliserend) en het afzeiken en onzeker maken van haar kinderen.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:15 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
kind dat als volwassene behandelt mag worden met het ongelooflijke walgelijke kutgedrag van hem.
Vooral het begin waar die tegen dat oude stelletje zo'n ontzettende grote bek heeft en met kanker loopt te schelden... Nu doe ik echt niet zo moeilijk om een beetje gekanker in de juiste setting maar dit kan echt niet. Hij zou dikke petsen in z'n gezicht moeten hebben en een jaar of 2 in een heropvoedingskamp moeten zijn. Tevens die ouders dikke vette sancties opleggen want dit is hun schuld.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:18 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Naja bij jou verdriet bij mij woede dan.
Ik vind het echt rot voor dat oude stelletje, die snappen waarschijnlijk niks van dit en kunnen erg geëmotioneerd en zelfs ook bang worden als zo'n kleine randdebiel zo erg met kankerhomo dit en dat loopt te schelden in hun gezicht. Walgelijk gewoon. Kind mag echt flinke tikken hebben en die ouders ook. En anders gaan ze er allebei uit.
Hoe is dat nou om de emotionele- en intellectuele ontwikkeling van een 4 jarige te hebben?quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:28 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Toch vind ik omdat die al 14 is dat het deels zijn eigen verantwoordelijkheid is en ze dus gewoon allebei keihard aangepakt moeten worden. En of dat oude stelletje eroverheen komt, ik denk dat ze erg geschrokken zijn en ook bang kunnen worden van zoiets. Ik zelf zou ook even niet weten wat ik er mee aanmoest als dit mij overkwam.
Verklaar je naderquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:33 schreef zeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe is dat nou om de emotionele- en intellectuele ontwikkeling van een 4 jarige te hebben?
Sterke identificatie met opa en oma, een kind willen slaan, de ouders van een kind willen slaan, kweenie man, je komt nogal kinderlijk over.quote:
Ja opa en oma zijn lief. Hebben al veel meegemaakt. Doen lekker hun boodschappen of wandelingetje of weet ik veel wat, komt er zo'n snotaap even kankerhomo dit en dat zeggen. Terwijl ouderen juist de mensen zijn waar je vooral niet met kanker moet gaan lopen schelden. Tevens is zijn houding zo misselijkmakend, alsof die elk moment die mensen fysiek aan gaat vallen. Ik vind dat een zeer (hihi) kwalijke zaak en ik kan dat gastje echt de tyfus intrappen voor dat gedrag. Vind ik niet echt een kinderlijke houding of zo. Wat wil je anders doen? Een goed gesprek met ventje in kwestie hebben? Succes.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Sterke identificatie met opa en oma, een kind willen slaan, de ouders van een kind willen slaan, kweenie man, je komt nogal kinderlijk over.
Nee ik wil hem ook geen klappen geven in de hoop dat die denkt oh een klap dus fout gedrag mag ik niet meer doen. Het is louter uit frustratie en boosheid. 2 jaar op water en brood in een heropvoedingskamp is waarschijnlijk het enige wat mogelijk kan werkenquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:40 schreef Myrr het volgende:
Iemand van 14 heeft bij lange na nog geen ontwikkeld brein, dat gaat tot ver na zijn 20ste nog door. Klappen geven heeft geen enkel positief effect… Zo'n kind (serieus, hij is pas net Action Man af, of whatever ze tegenwoordig hebben) heeft liefde en structuur nodig, geen klappen. Hoop dan ook echt dat hij ergens terecht komt waar hem dat aangeboden wordt. Het is een klein bang kind dat mishandeld wordt door de persoon waar hij zich juist geborgen zou moeten voelen. Niet heel raar dat als zelfs die persoon je keihard laat vallen, je je tegen wildvreemden ook niet gedraagt. Mensen handelen vanuit de basis die ze krijgen, just saying.
Ik denk dat juist doordat hij steeds de tyfus in getrapt wordt, hij zo geworden is. Vind het vreemd dat je voor je volwassen vriend die zichzelf de shit in werkt erg veel compassie hebt en voor een klein kind dat gestuurd wordt door zijn omgeving niet.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:41 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ja opa en oma zijn lief. Hebben al veel meegemaakt. Doen lekker hun boodschappen of wandelingetje of weet ik veel wat, komt er zo'n snotaap even kankerhomo dit en dat zeggen. Terwijl ouderen juist de mensen zijn waar je vooral niet met kanker moet gaan lopen schelden. Tevens is zijn houding zo misselijkmakend, alsof die elk moment die mensen fysiek aan gaat vallen. Ik vind dat een zeer (hihi) kwalijke zaak en ik kan dat gastje echt de tyfus intrappen voor dat gedrag. Vind ik niet echt een kinderlijke houding of zo. Wat wil je anders doen? Een goed gesprek met ventje in kwestie hebben? Succes.
Omdat het gedrag van dit ventje andere mensen beïnvloed. Daar zit dat verschil bij mij.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik denk dat juist doordat hij steeds de tyfus in getrapt wordt, hij zo geworden is. Vind het vreemd dat je voor je volwassen vriend die zichzelf de shit in werkt erg veel compassie hebt en voor een klein kind dat gestuurd wordt door zijn omgeving niet.
Die oude man op kan evengoed zijn kinderen misbruikt hebben. Ouderen zijn niet per definitie lief en ik denk dat ook dit stel naast angst ook medelijden met dit kind hebben. Die zijn ook niet van gisteren hoor, snappen ook wel waar dergelijk gedrag vandaan komt.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:43 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Omdat het gedrag van dit ventje andere mensen beïnvloed. Daar zit dat verschil bij mij.
Ik hoop het, dat zal me in ieder geval al een beter gevoel geven dan het idee dat ze nu niet meer langs dit soort groepjes te lopen en hun boodschappen niet meer doenquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die oude man op kan evengoed zijn kinderen misbruikt hebben. Ouderen zijn niet per definitie lief en ik denk dat ook dit stel naast angst ook medelijden met dit kind hebben. Die zijn ook niet van gisteren hoor, snappen ook wel waar dergelijk gedrag vandaan komt.
Volgens mij zijn dat de zwakkeren van de maatschappij en het zijn meestal wel goede mensen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:48 schreef zeer het volgende:
[..]
srs waarom idealiseer je opa's en oma's zo?
En kinderen die verwaarloosd worden, maar waarvoor het vangnet steeds kleiner wordt, zijn niet de zwakkeren van de maatschappij?quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:50 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat de zwakkeren van de maatschappij en het zijn meestal wel goede mensen.
En omdat mijn ouders ook een dagje ouder worden en ik me voorstel dat zij dit bijv. waren.
Het boeit me niet wat voor issues je zelf hebt maar als je anderen er mee lastig gaat vallen krijg je van mij geen enkel medelijden. Sorry
statistisch gezien is de kans groter dat die opa en oma mensen Joden hebben verraden dan dat dat jochie dat gedaan heeftquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:50 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat de zwakkeren van de maatschappij en het zijn meestal wel goede mensen.
En omdat mijn ouders ook een dagje ouder worden en ik me voorstel dat zij dit bijv. waren.
Het boeit me niet wat voor issues je zelf hebt maar als je anderen er mee lastig gaat vallen krijg je van mij geen enkel medelijden. Sorry
nee joh gewoon klappenquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
En kinderen die verwaarloosd worden, maar waarvoor het vangnet steeds kleiner wordt, zijn niet de zwakkeren van de maatschappij?
Ja dit zijn de zwakkeren van de maatschappij, maar ze vallen anderen lastig met dit gedrag dus dan heb ik er gewoon minder medelijden voor.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
En kinderen die verwaarloosd worden, maar waarvoor het vangnet steeds kleiner wordt, zijn niet de zwakkeren van de maatschappij?
Iets zegt mij dat deze jongen ook een hekel heeft aan jodenquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:52 schreef zeer het volgende:
[..]
statistisch gezien is de kans groter dat die opa en oma mensen Joden hebben verraden dan dat dat jochie dat gedaan heeft
Opa en oma vallen mij ook lastig met hun toren hoge ziekte kosten.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:53 schreef Baas_bas het volgende:
Ja dit zijn de zwakkeren van de maatschappij, maar ze vallen anderen lastig met dit gedrag dus dan heb ik er gewoon minder medelijden voor.
Ah, je bent gewoon een xenofobe generalist?quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:53 schreef Baas_bas het volgende:
Iets zegt mij dat deze jongen ook een hekel heeft aan joden
en maar smoesjes blijven verzinnen voor onze prachtparels.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat stel komt er wel overheen, dat jong staat aan het begin van zijn leven. Het einde doet niets met je? Is gewoon een bange knul die thuis klappen krijgt van zijn bokitomoeder die waarschijnlijk alleen maar bezig is met haar weave, haar nagels (oké, beetje generaliserend) en het afzeiken en onzeker maken van haar kinderen.
ik doelde meer op "kankerjood kankerjood"quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:54 schreef zeer het volgende:
[..]
Opa en oma vallen mij ook lastig met hun toren hoge ziekte kosten.
[..]
Ah, je bent gewoon een xenofobe generalist?
Tuurlijk niet, t is gewoon een 14-jarige snotaap die eens opgevoed moet worden (van mij mag ie er wel eens van langs krijgen). Klappen uitdelen en willekeurige mensen uitschelden: daar is geen excuus voor. Heropvoedingskamp lijkt me een strak plan. Wel grappig dat ie loopt te janken op het eind, lekker contrast met het begin. Maar ik vraag me eigenlijk wel af wat jij had gedaan als dat snotjoch tegen jou had lopen schelden met allerlei ziektes enzo. Ga je dan ook zeggen dat ie zielig is?quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ben het dus alleen eens met je laatste zin. En uiteraard dat hij zich zo gedraagt naar die ouderen toe, maar dat gebeurt als je thuis geen enkel respect mee krijgt. Is niet zijn schuld, maar de schuld van zijn omgeving.
Het zijn de hormonen momenteel maar echt ik kan wel huilen om dit soort kinderen. Allemaal verpeste kinderen die heus wel dingen kunnen maar gewoon worden verpest door die tyfus hoeren van moeders en vaders van ze.
Nee, dan zet ik hem voor schut en op zijn plek, uiteraard. Vervolgens zou ik me wel afvragen waar dergelijk gedrag vandaan komt en hopen dat het goedkomt met de knul.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:43 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk niet, t is gewoon een 14-jarige snotaap die eens opgevoed moet worden (van mij mag ie er wel eens van langs krijgen). Klappen uitdelen en willekeurige mensen uitschelden: daar is geen excuus voor. Heropvoedingskamp lijkt me een strak plan. Wel grappig dat ie loopt te janken op het eind, lekker contrast met het begin. Maar ik vraag me eigenlijk wel af wat jij had gedaan als dat snotjoch tegen jou had lopen schelden met allerlei ziektes enzo. Ga je dan ook zeggen dat ie zielig is?
Denk niet dat deze gast het concept van schaamte begrijpt, waarschijnlijk krijgt die alleen maar aanzien van zijn soortgenoten. En hoe dommer hij is/zich voordoet hoe cooler hij is.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, dan zet ik hem voor schut en op zijn plek, uiteraard. Vervolgens zou ik me wel afvragen waar dergelijk gedrag vandaan komt en hopen dat het goedkomt met de knul.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:40 schreef Myrr het volgende:
Iemand van 14 heeft bij lange na nog geen ontwikkeld brein, dat gaat tot ver na zijn 20ste nog door. Klappen geven heeft geen enkel positief effect… Zo'n kind (serieus, hij is pas net Action Man af, of whatever ze tegenwoordig hebben) heeft liefde en structuur nodig, geen klappen. Hoop dan ook echt dat hij ergens terecht komt waar hem dat aangeboden wordt. Het is een klein bang kind dat mishandeld wordt door de persoon waar hij zich juist geborgen zou moeten voelen. Niet heel raar dat als zelfs die persoon je keihard laat vallen, je je tegen wildvreemden ook niet gedraagt. Mensen handelen vanuit de basis die ze krijgen, just saying.
Oké. En nu?quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:21 schreef Baas_bas het volgende:
Dat ventje is echt niet een kind zoals de meesten hier dat waren op 14 jarige leeftijd hoor.
Daarom harder aan dat oortje draaien dan andere 14 jarigen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:21 schreef Baas_bas het volgende:
Dat ventje is echt niet een kind zoals de meesten hier dat waren op 14 jarige leeftijd hoor.
Een beetje recalcitrant zijn en snauwen en niet luisteren is één ding maar op deze manier tegen een oud echtpaar schelden is echt van god losquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké. En nu?
Snap sowieso niet dat er zo'n drama gemaakt wordt van een hysterisch gillend knulletje, maar goed.
preciesquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarom harder aan dat oortje draaien dan andere 14 jarigen.
Nou echt hoor, laten we hem minstens 10 jaar in de cel flikkeren.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:26 schreef Baas_bas het volgende:
Een beetje recalcitrant zijn en snauwen en niet luisteren is één ding maar op deze manier tegen een oud echtpaar schelden is echt van god los
en slaan met stokken dat zal hem leren, die vieze mokkapuntquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou echt hoor, laten we hem minstens 10 jaar in de cel flikkeren.
Ik dacht eerder aan 2 jaar heropvoedingskampquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou echt hoor, laten we hem minstens 10 jaar in de cel flikkeren.
Dit meen je niet serieus toch?quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:30 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan 2 jaar heropvoedingskamp
voor schelden en niet luisteren? Dude kom even terug op aardequote:Op zaterdag 12 december 2015 20:30 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan 2 jaar heropvoedingskamp
1 jaar danquote:
Een beetje schelden ok maar op zo'n manier tekeer gaan tegen een oud echtpaar? Ik zit er echt mee.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor schelden en niet luisteren? Dude kom even terug op aarde
leuken trollquote:
moet wel...quote:
jaquote:
dit zijn dan dezelfse 'mensen' die te pas en te onpas memsen van andere afkomst onheus bejegenen met grof taalgebruik maar als een ander scheldt is het alsof zijn mutti gegangraped wordt, ik weiger te geloven dat het serieus is, in een wereld met zulke kaasstengels wil je toch niet levenquote:
Zeg eens, hoe zou jij zo'n lastpak aanpakken?quote:
quote:Op zondag 13 december 2015 00:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zeg eens, hoe zou jij zo'n lastpak aanpakken?
Je knuffelt hem toch niet dood he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan me wel vinden in die post van myrr die ik quotteStop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Een lastig geval, het is nogal een geval wat veel aandacht en geduld vereist,quote:
Wat moet ik me voorstellen bij 'een draai om zijn oren' geven?quote:Op zondag 13 december 2015 00:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een lastig geval, het is nogal een geval wat veel aandacht en geduld vereist,
Van wat ik geleerd heb, hoe groter de bek, des te makkelijker je er in kan kijken.
zo'n ventje heeft een draai aan z'n oren nodig, even vervelend voor hem, maar -dat zie je niet meteen- zijn positieve eigenschappen motiveren
Zijn gedrag meteen afstraffen, maar ook laten kunnen zien hoe het anders kanquote:Op zondag 13 december 2015 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij 'een draai om zijn oren' geven?
Ja maar hoe? Dit is nogal vaag.quote:Op zondag 13 december 2015 00:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zijn gedrag meteen afstraffen, maar ook laten kunnen zien hoe het anders kan
Cesar Milan in South Parkquote:
Mja.quote:
Je kan zo'n ventje neer knuppelen, daar leert hij weinig van, wellicht wordt hij er alleen maar gewelddadiger van. Hij moet leren wat zijn plek is in de maatschappij, daar hebben scholen maar vooral de ouders een rol in. En de maatschappij zelf, die oudjes in het filmpje deden het ook en kreeg een grote bek terug... dan kom ik weer terug aan het oortje vastgrijpen.quote:Op zondag 13 december 2015 00:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mja.
Maar nogmaals, ik denk niet dat zo'n gastje tot inkeer komt door een harde behandeling.
Wat bedoel je hier nou mee?quote:Op zondag 13 december 2015 00:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je kan zo'n ventje neer knuppelen, daar leert hij weinig van, wellicht wordt hij er alleen maar gewelddadiger van. Hij moet leren wat zijn plek is in de maatschappij, daar hebben scholen maar vooral de ouders een rol in. En de maatschappij zelf, die oudjes in het filmpje deden het ook en kreeg een grote bek terug... dan kom ik weer terug aan het oortje vastgrijpen.
Waarom schreeuwt het ventje in de eerste plaats?quote:Op zondag 13 december 2015 01:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier nou mee?
Veel pubergastjes trekken zich weinig aan van school of hun ouders, volgens mij valt daar verder weinig tegen te doen. In dit geval komt daar ook nog eens bij dat het thuis niet helemaal goed zit, aan het einde van het filmpje te zien. En nogmaals, waar gaat dit in godsnaam over, het kereltje staat slechts een beetje stoer te schreeuwen
Verder weet je helemaal niet wat die oudjes in eerste instantie deden, want dat is niet te zien in de video.
Lekker duidelijke reactie weer.quote:Op zondag 13 december 2015 01:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom schreeuwt het ventje in de eerste plaats?
Puberaal gedrag, goed excuus natuurlijk. die knul weet het ook even niet.
Die draai om z'n oren is ook niet letterlijk, al zou het wel kunnen, doch hij kan het gebruiken.
Dit is trouwens een serieuze vraag.quote:Op zondag 13 december 2015 01:08 schreef deadprez het volgende:
Valt me nu pas op trouwens, maar waarom kan ik nog posten in een topic waarin in de OP gevraagd wordt of een 14-jarige een nekschot kan krijgen?
Zie het FB-topic, het was omdat de discussie loopt, anders had ik het gesloten, want de OP is een karige linkdumpquote:Op zondag 13 december 2015 01:08 schreef deadprez het volgende:
Valt me nu pas op trouwens, maar waarom kan ik nog posten in een topic waarin in de OP gevraagd wordt of een 14-jarige een nekschot kan krijgen?
Het gaat me niet om die link.quote:Op zondag 13 december 2015 01:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zie het FB-topic, het was omdat de discussie loopt, anders had ik het gesloten, want de OP is een karige linkdump
Over een 14-jarig jochie.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:04 schreef Pino0 het volgende:
Kan iemand deze hond een nekschot geven?
Zeg jij het even, je vraagt naar mijn mening, prima, maar nu mag jij even uitlevenquote:
Jij kickt het topic na een paar uur om naar mijn mening te vragen, maar oké.quote:Op zondag 13 december 2015 01:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zeg jij het even, je vraagt naar mijn mening, prima, maar nu mag jij even uitleven
Zoals ik al zei deel ik de mening van Myrr daarin.quote:Op zondag 13 december 2015 01:10 schreef Remqo het volgende:
Waarom schreeuwt het ventje in de eerste plaats?
Nee, dat lijkt me duidelijk. Toch moeten we het ook niet groter maken dan het is; hij schreeuwt een beetje. Tevens verwijs ik je naar de post die ik gelinkt heb.quote:Puberaal gedrag, goed excuus natuurlijk. die knul weet het ook even niet.
Deze zin snap ik niet.quote:Die draai om z'n oren is ook niet letterlijk, al zou het wel kunnen, doch hij kan het gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |