Opa en oma vallen mij ook lastig met hun toren hoge ziekte kosten.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:53 schreef Baas_bas het volgende:
Ja dit zijn de zwakkeren van de maatschappij, maar ze vallen anderen lastig met dit gedrag dus dan heb ik er gewoon minder medelijden voor.
Ah, je bent gewoon een xenofobe generalist?quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:53 schreef Baas_bas het volgende:
Iets zegt mij dat deze jongen ook een hekel heeft aan joden
en maar smoesjes blijven verzinnen voor onze prachtparels.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat stel komt er wel overheen, dat jong staat aan het begin van zijn leven. Het einde doet niets met je? Is gewoon een bange knul die thuis klappen krijgt van zijn bokitomoeder die waarschijnlijk alleen maar bezig is met haar weave, haar nagels (oké, beetje generaliserend) en het afzeiken en onzeker maken van haar kinderen.
ik doelde meer op "kankerjood kankerjood"quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:54 schreef zeer het volgende:
[..]
Opa en oma vallen mij ook lastig met hun toren hoge ziekte kosten.
[..]
Ah, je bent gewoon een xenofobe generalist?
Tuurlijk niet, t is gewoon een 14-jarige snotaap die eens opgevoed moet worden (van mij mag ie er wel eens van langs krijgen). Klappen uitdelen en willekeurige mensen uitschelden: daar is geen excuus voor. Heropvoedingskamp lijkt me een strak plan. Wel grappig dat ie loopt te janken op het eind, lekker contrast met het begin. Maar ik vraag me eigenlijk wel af wat jij had gedaan als dat snotjoch tegen jou had lopen schelden met allerlei ziektes enzo. Ga je dan ook zeggen dat ie zielig is?quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ben het dus alleen eens met je laatste zin. En uiteraard dat hij zich zo gedraagt naar die ouderen toe, maar dat gebeurt als je thuis geen enkel respect mee krijgt. Is niet zijn schuld, maar de schuld van zijn omgeving.
Het zijn de hormonen momenteel maar echt ik kan wel huilen om dit soort kinderen. Allemaal verpeste kinderen die heus wel dingen kunnen maar gewoon worden verpest door die tyfus hoeren van moeders en vaders van ze.
Nee, dan zet ik hem voor schut en op zijn plek, uiteraard. Vervolgens zou ik me wel afvragen waar dergelijk gedrag vandaan komt en hopen dat het goedkomt met de knul.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:43 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk niet, t is gewoon een 14-jarige snotaap die eens opgevoed moet worden (van mij mag ie er wel eens van langs krijgen). Klappen uitdelen en willekeurige mensen uitschelden: daar is geen excuus voor. Heropvoedingskamp lijkt me een strak plan. Wel grappig dat ie loopt te janken op het eind, lekker contrast met het begin. Maar ik vraag me eigenlijk wel af wat jij had gedaan als dat snotjoch tegen jou had lopen schelden met allerlei ziektes enzo. Ga je dan ook zeggen dat ie zielig is?
Denk niet dat deze gast het concept van schaamte begrijpt, waarschijnlijk krijgt die alleen maar aanzien van zijn soortgenoten. En hoe dommer hij is/zich voordoet hoe cooler hij is.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, dan zet ik hem voor schut en op zijn plek, uiteraard. Vervolgens zou ik me wel afvragen waar dergelijk gedrag vandaan komt en hopen dat het goedkomt met de knul.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:40 schreef Myrr het volgende:
Iemand van 14 heeft bij lange na nog geen ontwikkeld brein, dat gaat tot ver na zijn 20ste nog door. Klappen geven heeft geen enkel positief effect… Zo'n kind (serieus, hij is pas net Action Man af, of whatever ze tegenwoordig hebben) heeft liefde en structuur nodig, geen klappen. Hoop dan ook echt dat hij ergens terecht komt waar hem dat aangeboden wordt. Het is een klein bang kind dat mishandeld wordt door de persoon waar hij zich juist geborgen zou moeten voelen. Niet heel raar dat als zelfs die persoon je keihard laat vallen, je je tegen wildvreemden ook niet gedraagt. Mensen handelen vanuit de basis die ze krijgen, just saying.
Oké. En nu?quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:21 schreef Baas_bas het volgende:
Dat ventje is echt niet een kind zoals de meesten hier dat waren op 14 jarige leeftijd hoor.
Daarom harder aan dat oortje draaien dan andere 14 jarigen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:21 schreef Baas_bas het volgende:
Dat ventje is echt niet een kind zoals de meesten hier dat waren op 14 jarige leeftijd hoor.
Een beetje recalcitrant zijn en snauwen en niet luisteren is één ding maar op deze manier tegen een oud echtpaar schelden is echt van god losquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké. En nu?
Snap sowieso niet dat er zo'n drama gemaakt wordt van een hysterisch gillend knulletje, maar goed.
preciesquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarom harder aan dat oortje draaien dan andere 14 jarigen.
Nou echt hoor, laten we hem minstens 10 jaar in de cel flikkeren.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:26 schreef Baas_bas het volgende:
Een beetje recalcitrant zijn en snauwen en niet luisteren is één ding maar op deze manier tegen een oud echtpaar schelden is echt van god los
en slaan met stokken dat zal hem leren, die vieze mokkapuntquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou echt hoor, laten we hem minstens 10 jaar in de cel flikkeren.
Ik dacht eerder aan 2 jaar heropvoedingskampquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou echt hoor, laten we hem minstens 10 jaar in de cel flikkeren.
Dit meen je niet serieus toch?quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:30 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan 2 jaar heropvoedingskamp
voor schelden en niet luisteren? Dude kom even terug op aardequote:Op zaterdag 12 december 2015 20:30 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan 2 jaar heropvoedingskamp
1 jaar danquote:
Een beetje schelden ok maar op zo'n manier tekeer gaan tegen een oud echtpaar? Ik zit er echt mee.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor schelden en niet luisteren? Dude kom even terug op aarde
leuken trollquote:
moet wel...quote:
jaquote:
dit zijn dan dezelfse 'mensen' die te pas en te onpas memsen van andere afkomst onheus bejegenen met grof taalgebruik maar als een ander scheldt is het alsof zijn mutti gegangraped wordt, ik weiger te geloven dat het serieus is, in een wereld met zulke kaasstengels wil je toch niet levenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |