quote:Op zondag 13 december 2015 00:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zeg eens, hoe zou jij zo'n lastpak aanpakken?
Je knuffelt hem toch niet dood he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan me wel vinden in die post van myrr die ik quotteStop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Een lastig geval, het is nogal een geval wat veel aandacht en geduld vereist,quote:
Wat moet ik me voorstellen bij 'een draai om zijn oren' geven?quote:Op zondag 13 december 2015 00:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een lastig geval, het is nogal een geval wat veel aandacht en geduld vereist,
Van wat ik geleerd heb, hoe groter de bek, des te makkelijker je er in kan kijken.
zo'n ventje heeft een draai aan z'n oren nodig, even vervelend voor hem, maar -dat zie je niet meteen- zijn positieve eigenschappen motiveren
Zijn gedrag meteen afstraffen, maar ook laten kunnen zien hoe het anders kanquote:Op zondag 13 december 2015 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij 'een draai om zijn oren' geven?
Ja maar hoe? Dit is nogal vaag.quote:Op zondag 13 december 2015 00:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zijn gedrag meteen afstraffen, maar ook laten kunnen zien hoe het anders kan
Cesar Milan in South Parkquote:
Mja.quote:
Je kan zo'n ventje neer knuppelen, daar leert hij weinig van, wellicht wordt hij er alleen maar gewelddadiger van. Hij moet leren wat zijn plek is in de maatschappij, daar hebben scholen maar vooral de ouders een rol in. En de maatschappij zelf, die oudjes in het filmpje deden het ook en kreeg een grote bek terug... dan kom ik weer terug aan het oortje vastgrijpen.quote:Op zondag 13 december 2015 00:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mja.
Maar nogmaals, ik denk niet dat zo'n gastje tot inkeer komt door een harde behandeling.
Wat bedoel je hier nou mee?quote:Op zondag 13 december 2015 00:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je kan zo'n ventje neer knuppelen, daar leert hij weinig van, wellicht wordt hij er alleen maar gewelddadiger van. Hij moet leren wat zijn plek is in de maatschappij, daar hebben scholen maar vooral de ouders een rol in. En de maatschappij zelf, die oudjes in het filmpje deden het ook en kreeg een grote bek terug... dan kom ik weer terug aan het oortje vastgrijpen.
Waarom schreeuwt het ventje in de eerste plaats?quote:Op zondag 13 december 2015 01:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier nou mee?
Veel pubergastjes trekken zich weinig aan van school of hun ouders, volgens mij valt daar verder weinig tegen te doen. In dit geval komt daar ook nog eens bij dat het thuis niet helemaal goed zit, aan het einde van het filmpje te zien. En nogmaals, waar gaat dit in godsnaam over, het kereltje staat slechts een beetje stoer te schreeuwen
Verder weet je helemaal niet wat die oudjes in eerste instantie deden, want dat is niet te zien in de video.
Lekker duidelijke reactie weer.quote:Op zondag 13 december 2015 01:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom schreeuwt het ventje in de eerste plaats?
Puberaal gedrag, goed excuus natuurlijk. die knul weet het ook even niet.
Die draai om z'n oren is ook niet letterlijk, al zou het wel kunnen, doch hij kan het gebruiken.
Dit is trouwens een serieuze vraag.quote:Op zondag 13 december 2015 01:08 schreef deadprez het volgende:
Valt me nu pas op trouwens, maar waarom kan ik nog posten in een topic waarin in de OP gevraagd wordt of een 14-jarige een nekschot kan krijgen?
Zie het FB-topic, het was omdat de discussie loopt, anders had ik het gesloten, want de OP is een karige linkdumpquote:Op zondag 13 december 2015 01:08 schreef deadprez het volgende:
Valt me nu pas op trouwens, maar waarom kan ik nog posten in een topic waarin in de OP gevraagd wordt of een 14-jarige een nekschot kan krijgen?
Het gaat me niet om die link.quote:Op zondag 13 december 2015 01:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zie het FB-topic, het was omdat de discussie loopt, anders had ik het gesloten, want de OP is een karige linkdump
Over een 14-jarig jochie.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:04 schreef Pino0 het volgende:
Kan iemand deze hond een nekschot geven?
Zeg jij het even, je vraagt naar mijn mening, prima, maar nu mag jij even uitlevenquote:
Jij kickt het topic na een paar uur om naar mijn mening te vragen, maar oké.quote:Op zondag 13 december 2015 01:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zeg jij het even, je vraagt naar mijn mening, prima, maar nu mag jij even uitleven
Zoals ik al zei deel ik de mening van Myrr daarin.quote:Op zondag 13 december 2015 01:10 schreef Remqo het volgende:
Waarom schreeuwt het ventje in de eerste plaats?
Nee, dat lijkt me duidelijk. Toch moeten we het ook niet groter maken dan het is; hij schreeuwt een beetje. Tevens verwijs ik je naar de post die ik gelinkt heb.quote:Puberaal gedrag, goed excuus natuurlijk. die knul weet het ook even niet.
Deze zin snap ik niet.quote:Die draai om z'n oren is ook niet letterlijk, al zou het wel kunnen, doch hij kan het gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |