Je bent zeker een Joodquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb wel even een TR gezet voor de zekerheid
Doe nou eens normaal, achterlijk stuk zeelevenquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die kon geen TR's zetten, dom varken
mensen worden geboren door semen en niet seamen idiootquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe nou eens normaal, achterlijk stuk zeeleven
Sterk punt welquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alsof Hermann met z'n dikke kont dat achterhuis binnen komt
wtf ik doe altijd normaal tegen je, waarom zo gemeenquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alsof Hermann met z'n dikke kont dat achterhuis binnen komt
Helemaal niet, jij begint altijdquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wtf ik doe altijd normaal tegen je, waarom zo gemeen
Je begint wel steeds vervelender te worden.quote:
stomme domme mongolische kortzichtige hardleerse ezelachtige onnozele onverstandige onwetende simpele stompzinnige onzinnige stupide uilige suffe achterlijke debiele sukkelige zwakhoofdige maffe mallotige zotte imbeciele idiootquote:
Prachtig gedichtquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stomme domme mongolische kortzichtige hardleerse ezelachtige onnozele onverstandige onwetende simpele stompzinnige onzinnige stupide uilige suffe achterlijke debiele sukkelige zwakhoofdige maffe mallotige zotte imbeciele idioot
Waarom schrijf je HPLC voluit? Niets te doen ofzoquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stomme domme mongolische kortzichtige hardleerse ezelachtige onnozele onverstandige onwetende simpele stompzinnige onzinnige stupide uilige suffe achterlijke debiele sukkelige zwakhoofdige maffe mallotige zotte imbeciele idioot
Doe ik expres.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je begint wel steeds vervelender te worden.
ik heb de mods hier in mijn pocketquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:07 schreef HPLC het volgende:
Tevens wel een TR gezet, ik ben helemaal niet zot
Verrassend, met die maat XXL tent van jequote:Op zaterdag 12 december 2015 15:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb de mods hier in mijn pocket
owowowowwquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Verrassend, met die maat XXL tent van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |